تحویل به روزرسانی های خود را تسریع کنید: این روش واقعاً جواب می دهد

عکس پروفایل Benoit Ruiz Hacker Noon

@کبودیبنوا روئیز

توسعه دهنده ارشد نرم افزار. علاقه مندان به FP.

درود و خوش آمد!

من یک توسعه دهنده نرم افزار هستم. طی 7 سال گذشته ، من در یک صنعت در حال رشد کار می کردم که واقعاً سریع تکامل یافته و باید سریع با محیط خود سازگار شود. به همین دلیل ، ما مجبور شدیم میانبرها را برداریم و تحولات نرم افزاری را سریعاً تحویل دهیم ، بیشتر اوقات به قیمت کیفیت طولانی مدت آن.

من در طول سالها تجربه ای که در این دنیای حرفه ای گذرانده ام ، بیشتر و بالغ تر شده ام. هنگامی که من شروع به کار کردم ، شرکت یک شرکت نوپا بود و تمام کاری که می خواستم انجام دهم نوشتن یک کد خوب بود. اکنون – چند سال بعد در این شرکت ، که رشد بسیار خوبی داشت – من هنوز هم می خواهم کد خوبی بنویسم. تفاوت اصلی این است که من اکنون درک بهتری از آن دارم چرا من آن را انجام می دهم ، و چگونه کار من بر حال و آینده شرکت تأثیر می گذارد.

برای درک این موضوع ، باید یک قدم به عقب برگردیم و به تصویر بزرگتر نگاه کنیم: هدف یک شرکت ایجاد نوعی ثروت است. این کار را با آوردن کالایی (یا مجموعه ای از محصولات) انجام می دهد که به نوعی برای بخشی از مردم مفید باشد ، در ازای دریافت چیزی (به طور کلی پول).

شرکت های صنعت فناوری هر روز با مشکلاتی روبرو می شوند ، اعم از ویژگی ها یا پیشرفت های درخواست شده توسط کاربران و مشتریان ، یا اشکالاتی که نیاز به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور