به عنوان یک دانشمند داده چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

تصویر
ناتان در عکس پروفایل StrataScratch Hacker Noon

@ناتانروسیدیناتان در StrataScratch

من دوست دارم محتوا و ابزار ساختن برای دانشمندان داده ایجاد کنم. www.stratascratch.com

نمی دانید دانشمندان چه مقدار داده می گیرند؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم در مورد حقوق در Science Science و چگونگی تأثیر آنها بر عوامل مختلف اطلاعاتی کسب کنید.

سالهای اخیر افزایش علاقه در قلمرو علم داده مشاهده شده است. براساس اداره آمار کار ، تقریباً شصت هزار موقعیت علوم داده در سراسر ایالات متحده وجود دارد و علی رغم همه گیری جهانی ، استخدام علوم داده فقط در سال 2020 46 درصد افزایش یافته است.

تقاضا در هر صنعت برای رسیدگی به اطلاعات فراوان موجود در دوران مدرن به معنای ادامه این روند است. طبیعی است که تعجب کنیم دانشمندان با نقش علم داده چه مقدار داده می گیرند. با این حال ، این موضوع مهم و حیاتی درباره میزان درآمد شخصی به عنوان دانشمند داده نیز موضوع بسیار خارق العاده ای است که یافتن اطلاعات خوب درباره آن دشوار است.

البته یافتن متوسط ​​و متوسط ​​دستمزد سریع از منابعی مانند Glassdoor ، در واقع ، و Payscale آسان است ، اما این اطلاعات به شدت از طریق منابع انسانی تهیه می شود و طبیعتاً در مورد سطح داده ها شک و تردید وجود دارد. این به ذکر است که درجه متوسطی از واریانس بین حقوق دانشمند داده داده ارائه نشده است …