انتشار یک پروژه Three.js در صفحات GitHub

عکس پروفایل Rajat Kumar Gupta Hacker Noon

@مکعب شوالیهراجات کومار گوپتا

پروتوتایپر AR / VR | نویسنده ، AR / VR

در این مقاله ، من قصد دارم نحوه چاپ یک پروژه Three.js را در صفحات GitHub به شما نشان دهم. برای این کار نیازی به خرید دامنه پرهزینه یا هرگونه برنامه میزبانی نیست.

من به چگونگی توسعه یک پروژه Three.js از ابتدا نمی پردازم. من فرض می کنم شما این را می دانید و در حال حاضر یک پروژه برای نمایش در صفحات GitHub دارید. اگر سپس repo من را شبیه سازی نکرده و شروع به کار کنید [switch over to the master branch coz I haven’t set it up as the default one]?

https://github.com/knightcube/threejs-starter-practice/tree/master

اینجوری به نظر میاد

نسخه ی نمایشی زنده را اینجا ببینید ? – https://knightcube.github.io/threejs-starter-practice/

مراحل

teگام 1: یک پوشه جدید به نام “dist” در پروژه خود ایجاد کنید.

اگر repo فوق را شبیه سازی کرده اید ، پوشه “dist” از قبل موجود است. می توانید این مرحله و مرحله 2 را رد کنید و مستقیماً به مرحله 3 بروید.)

teگام 2: پرونده های زیر را درون پوشه dist بکشید و رها کنید – index.html ، style.css ، index.js و هر تصویر (یا بافت) که برای مش خود استفاده کرده اید.

❗ هنگام استفاده از GitHub Pages به تصاویر موجود در پوشه استاتیک ارجاع داده نمی شود. این به این معنی است که وقتی شما با استفاده از Three.js یک مکعب (یا هر مش) را در مرورگر خود نشان می دهید و سعی می کنید بافت را با استفاده از TextureLoader بارگیری کنید ، …