ارائه تجربه مشتری نسل بعدی با ساگی الیاهو ، مدیر عامل شرکت KMS Lighthouse

عکس پروفایل نویسنده

@ایشان پندیایشان پندی

دانشجوی حقوق که روی کد و هر قانون کار می کند. بنیانگذار: تحقیقات بلاکچین

ایشان پندی: سلام ساگی ، به سریال “پشت راه اندازی” خوش آمدید. لطفاً درباره خود و داستان پشت سر ما بگویید فانوس دریایی KMS؟

ساگی الیاهو: من یک پسر پرشور هستم که می خواهم نحوه تعامل مشاغل با مشتریانشان را تغییر داده و کارها را برای همه ما دوستانه تر کنم.

این چالش اصلی KMS Lighthouse با مدیریت دانش و سیستم عامل اتوماسیون ما است.

ایشان پندی: مدیریت دانش چیست و چگونه در چارچوب بزرگتر هوش مصنوعی جای می گیرد؟

ساگی الیاهو: مدیریت دانش به این معنی است که هرکسی می تواند و باید بتواند به اطلاعات در زمان واقعی دسترسی پیدا کند و آنها را درست بداند.

این آسان به نظر می رسد ، اما انصافاً این چالشی است که هر سازمانی باید به آن بپردازد و ما در سطح جهانی رهبر برتر هستیم ، و این امکان را می دهد که با هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین و حق ثبت اختراعاتی که در سیستم عامل خود داریم ، اتفاق بیفتد.

ایشان پندی: چگونه مدیریت دانش به عنوان مثال به شرکت های بیمه کمک می کند؟

ساگی الیاهو: شرکت های بیمه محصولات و راه حل های زیادی دارند. به نظر من چند صد تا هزار به مقیاس هر شرکت بستگی دارد. حال توجه داشته باشید که در حال تماس و پرسش هستید که آیا “سیاست سلامت طلا” شما آزمایش های بارداری را پوشش می دهد یا خیر. یکی دیگر…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور