ابزار جدید مایکروسافت به شما کمک می کند تا درآمد تبلیغاتی خود را به حداکثر برسانید

Microsoft Advertising راه‌اندازی Monetize Insights را اعلام کرده است، داشبورد تحلیلی جدیدی که هدف آن کمک به ناشران نظارت و بهینه‌سازی جریان درآمد تبلیغاتی است.

داشبورد اکنون در سطح جهانی در پلتفرم سمت عرضه مایکروسافت، Monetize در دسترس است.

کسب درآمد از ویژگی های Insights

Monetize Insights به ناشران نمودارهای بصری و نمودارهای مقایسه ای ارائه می دهد تا دیدی سریع و جامع از عملکرد خود داشته باشند.

داشبورد به شما این امکان را می دهد که داده ها را فیلتر کنید و جزئیات مربوط به محرک های درآمد، معیارهای موجودی و تغییرات قابل توجه در طول زمان را بررسی کنید. این به شما امکان می دهد به سرعت مسائل، روندها و فرصت ها را برای به حداکثر رساندن بازده شناسایی کنید.

کریستوفر والمزلی، مدیر ارشد محصول مایکروسافت، گفت: «تحلیل داده‌های کاربرپسند می‌تواند به ناشران کمک کند مشکلات را زودتر شناسایی کنند، مشکلات را سریع‌تر تشخیص دهند و اطمینان حاصل کنند که درآمد روی میز باقی نمی‌ماند. با استفاده از Monetize Insights، ناشران به راحتی می‌توانند معیارهای کلیدی کسب درآمد را زیر نظر داشته باشند و به طور موثر جزئیات محرک‌های درآمد را بررسی کنند.»

دو ویژگی کلیدی داشبورد جدید، تب‌های کل درآمد و رد پیشنهاد است. برگه درآمد کل ردیابی عملکرد کسب و کار را در کانال ها، خریداران و مارک ها ساده می کند. می‌توانید روندهای درآمد، نمایش‌ها، درخواست‌های تبلیغات، نرخ پر کردن و موارد دیگر را مشاهده کنید.

برگه‌های رد پیشنهاد شفافیت را در بلوک‌هایی که بر درآمد تأثیر می‌گذارند، مانند تنظیمات کیفیت آگهی، کف قیمت و مشکلات تقاضا، ارائه می‌کنند. این به شما کمک می کند تأثیر پولی تنظیمات موجودی خود را درک کنید و به طور بالقوه برای رفع انسداد درآمد قابل توجه خود را تنظیم کنید.

کسب درآمد از مزایای Insights

مایکروسافت Monetize Insights را برای ساده کردن گردش کار ناشران طراحی کرد. هدف ناوبری هدایت‌شده و معیارهای قابل تنظیم، صرفه‌جویی در وقت شما در پیکربندی داشبورد یا اجرای گزارش‌دهی دستی است.

داشبورد تجزیه و تحلیل اکنون برای همه کاربران پلتفرم Monetize در سراسر جهان فعال است.

ناشرینی که علاقه مند به استفاده از ابزار جدید هستند، می‌توانند وارد حساب‌های کسب درآمد خود شوند و اطلاعات کسب درآمد را فعال کنند.

چگونه این می تواند به شما کمک کند

به عنوان یک ناشر، داشتن دید واضح به داده های عملکرد تبلیغات شما برای تصمیم گیری هوشمندانه بهینه سازی ضروری است.

با راه اندازی Monetize Insights، Microsoft Advertising قصد دارد یک مرکز تجزیه و تحلیل کارآمد برای نظارت و درک آنچه باعث درآمد شما می شود، در اختیار شما قرار دهد.

اگر به دنبال شناسایی سریع‌تر مشکلات، آشکار کردن فرصت‌ها و صرفه‌جویی در زمان در تجزیه و تحلیل گزارش‌های جزئی هستید، این داشبورد جدید ممکن است ارزش کاوش را داشته باشد.


تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور