ارزش سئو فراتر از ترافیک و پیشروها – جمعه تخته سفید

بنابراین، چگونه ارزش سئو را فراتر از آن ترافیک و شاید به تیم مدیریت ارشد شما منتقل کنیم؟

ابتدا باید به اهداف کسب و کار توجه کنید. در حال حاضر، من در مورد اهداف بازاریابی شما یا حتی اهداف ابتکاری که همه شما در این سه ماهه روی آن متمرکز هستید صحبت نمی کنم. من در مورد اهداف تجاری بزرگ صحبت می کنم.

بنابراین، این شرکت در مورد چه چیزی به سرمایه گذاران خود می نویسد؟ از چه چیزی گزارش می دهند؟ زیرا این چیزی است که شما می خواهید بتوانید نشان دهید که SEO چگونه شرکت را برای رسیدن به این اهداف توانمند می کند.

بنابراین، اگر، برای مثال، یک هدف بزرگ سالی برای شرکت شما این است که می‌خواهد به بازارهای جدید گسترش یابد، نگاهی بیندازید که چگونه می‌توانید مستقیماً تأثیر فعالیت جستجوی ارگانیک را به گسترش به بازار جدید مرتبط کنید. چیزهایی مانند داده های مربوط به اشتهای جستجو در آن بازارها یا انواع رفتار کاربران زمانی که آنها در SERP و سپس در وب سایت شما هستند. مجموع تمام این اطلاعات می تواند به تیم رهبری ارشد شما نشان دهد که چگونه به آنها کمک می کنید تا KPIهای اصلی خود را برآورده کنند.

و همچنین در مورد چگونگی بهبود کارایی SEO صحبت کنید. قبلاً گفته‌ایم که چگونه به همه این تیم‌ها کمک می‌کنیم و همه مزایای عوارض جانبی که از این فعالیت‌های مختلف داریم. مطمئن شوید که تیم مدیریت ارشد شما از آن آگاه است. با گرد هم آوردن تعداد زیادی از این تیم ها، نشان دهید که چگونه به شرکت کمک می کنید تا کارآمدتر شود، زیرا این همکاری فوق العاده مهم است. در جایی که سئو بر بسیاری از کانال های بازاریابی مختلف و جنبه های مختلف یک وب سایت تأثیر می گذارد، ما همیشه این تیم ها را گرد هم می آوریم. ما اغلب در مرکز پروژه های بزرگ قرار داریم و این همکاری می تواند کسب و کار شما را بسیار کارآمدتر کند. سئو هرگز در یک سیلو کار نمی کند و ما در این صنعت با دانستن این موضوع بزرگ شده ایم. و بنابراین ما همیشه به دنبال گرد هم آوردن تیم های دیگر هستیم.

و سپس، در نهایت، در مورد اینکه چگونه سئو از رشد پشتیبانی می کند صحبت کنید. بنابراین، بله، ممکن است شما در حال حرکت به یک بازار جدید باشید. دقیقاً چگونه سئو می تواند در این مورد کمک کند؟ و این چیزی است که ما باید انجام دهیم. ما باید نشان دهیم که سئو یک شرکت را برای آینده آماده می کند.

می توانیم در مورد برنامه ریزی آینده صحبت کنیم. بنابراین اگر به دنبال راه اندازی یک نام تجاری جدید، شاید یک برند فرعی از شرکت خود هستید، سئو از این نظر بسیار مهم است زیرا اگر آن را چیزی احمقانه بنامید، یا حتی آن را چیزی بنامید که یک شرکت قبلاً نام محصول یا خدمات خود را گذاشته است. سپس شما فوراً در SERP ها رقابت خواهید داشت. این همان بینشی است که ما می دانیم به عنوان SEOs به دنبال آن باشیم. اما ممکن است این چیزی باشد که تیم مدیریت شما هنوز در نظر گرفته نشده است.

شما همچنین می توانید SERP ها را برای نام آن برند جدید تجزیه و تحلیل کنید. شما می توانید بفهمید که چه نوع احساساتی در آنجا وجود دارد یا چه نوع وب سایت هایی برای نام تجاری آن رقابت خواهند کرد. و این نوع بینش و آمادگی برای آینده است که واقعاً می تواند به یک تجارت کمک کند.

یا بگویید که به دنبال بین المللی شدن هستید. شاید دو قدم جلوتر برای مهاجرت قریب‌الوقوع وب‌سایت فکر کرده باشید که می‌دانید اگر اکنون وب‌سایت خود را برای رشد بین‌المللی آینده ساختار ندهید، باید اتفاق بیفتد. بنابراین شاید شرکت شما در حال حاضر به دامنه .co.uk نگاه می کند، اما آنها به دنبال گسترش در اروپا در آینده هستند. می دانید که احتمالاً در آینده مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد. پس چرا با یک دامنه .com شروع نمی کنیم که سپس بتوانیم آن را تحت یک دامنه بین المللی کنیم؟ این یک نوع آینده نگری است که ممکن است برای کسی که در صنعت سئو نیست آشکار باشد.

بنابراین مطمئن شوید که در مورد آن با تیم مدیریت ارشد خود صحبت می کنید. ما همیشه در مورد گوگل و سایر موتورهای جستجو و ویژگی هایی که اکنون در حال ارائه هستند وسواس داریم. و به همین دلیل، می‌توانیم کسب‌وکارهای خود را به گونه‌ای قرار دهیم که برای این نوع عرضه‌ها آماده باشند.

به عنوان مثال، محصولات ارگانیک. در حال حاضر، مواردی وجود دارد که باعث می شود مطمئن شوید که در ویژگی های محصول ارگانیک در موتور جستجو رتبه بندی می کنید. بنابراین باید این اتفاق بیفتد، و احتمالاً یک سئوکار آن را به جلو می‌برد. اما بدون پیشبرد سئو، احتمالاً شرکت شما برای این نوع تغییرات در SERP ها آماده نخواهد بود.

و ما در شناسایی بازارهای جدید و همچنین شناسایی محصولات بالقوه جدید بسیار مهم هستیم زیرا ما همیشه به دنبال آنچه مردم در داخل و اطراف صنعتی که در آن هستیم جستجو می کنند. بنابراین ما همیشه از این موضوع آگاه هستیم که آیا آنها به دنبال آن هستند یا خیر. برای نوع جدیدی از محصول یا روش جدیدی برای انجام کارها.

ما روز به روز در حال بررسی اطلاعاتی هستیم که مردم به دنبال چه چیزی هستند. و از این طریق می‌توانیم شکاف‌های موجود در بازار را شناسایی کنیم. آیا محصول یا خدماتی وجود دارد که مردم بخواهند و هیچ یک از رقبای ما ارائه نمی دهند؟ آیا این چیزی است که شاید ما در موقعیت خوبی برای انجام آن هستیم؟

بنابراین هر زمان که به دنبال انتقال ارزش سئو فراتر از ترافیک و سرنخ ها هستید، نکته اصلی این است که در مورد تأثیر و وسعت تأثیر سئو نه تنها در سایر کانال های بازاریابی بلکه در سراسر شرکت صحبت کنید.

و پس از آن احتمالاً آماده درخواست افزایش حقوق هستید.

رونویسی توسط Speechpad

Source link