TROAS Insight Box جدید برای کمپین‌های خرید در Google Ads

Google یک Insight Box جدید tROAS (بازده هدف در هزینه تبلیغات) را برای کمپین‌های حداکثر عملکرد و کمپین‌های خرید استاندارد معرفی کرده است که به تبلیغ‌کنندگان امکان مشاهده بهتر عملکرد کمپین را ارائه می‌دهد.

چرا مهم است. این به‌روزرسانی به تبلیغ‌کنندگان تجارت الکترونیک درک واضح‌تری از عملکرد ROAS نسبت به اهدافشان ارائه می‌کند و به طور بالقوه تصمیم‌های بهینه‌سازی آگاهانه‌تری را ممکن می‌سازد.

چگونه کار می کند.

  • نشان می دهد که آیا ROAS واقعی در محدوده مورد انتظار قرار می گیرد یا خیر.
  • میانگین ROAS هفتگی، از جمله تبدیل‌های پیش‌بینی‌شده را نشان می‌دهد.
  • تغییرات معمولی را بر اساس داده های کمپین تاریخی محاسبه می کند.

ویژگی های کلیدی

  • نمودار بصری عملکرد ROAS در طول زمان.
  • نشان می دهد که آیا کمپین در مسیر دستیابی به اهداف است یا خیر.
  • گنجاندن تبدیل های پیش بینی شده در تجزیه و تحلیل

    چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرسانی اساساً به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که تصمیمات مبتنی بر داده‌های بیشتری درباره استراتژی‌های tROAS خود بگیرند، که به طور بالقوه منجر به بهبود عملکرد کمپین و استفاده کارآمدتر از هزینه‌های تبلیغاتی می‌شود.

    اولین بار مشاهده شد. این به روز رسانی اولین بار در پست X Thomas Eccel مشاهده شد:

    اسکرین شات 2024 06 25 در 14.08.05اسکرین شات 2024 06 25 در 14.08.05

    تصویر بزرگ. این ابزار تأیید می‌کند که در حالی که مقادیر تبدیل فردی ممکن است بالاتر یا پایین‌تر از هدف در نوسان باشد، هدف Google Ads حفظ ارزش کلی تبدیل به ازای هزینه برابر با ROAS هدف تعیین‌شده است.

    چه چیزی را تماشا کنیم. چگونه این جعبه بینش جدید بر استراتژی تبلیغ‌کنندگان برای تنظیم و تنظیم tROAS در کمپین‌های خریدشان تأثیر می‌گذارد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link