من همیشه به این جمله از چارلی مانگر فقید از برکشایر هاتاوی فکر کرده ام:
“در حالی که باید به قدرت مشوق ها فکر کنید، هرگز، هرگز به چیز دیگری فکر نکنید“
دیدن؟ هرگز نباید قدرت مشوق ها را دست کم گرفت.
بومیان کریپتو نه تنها از فناوری آگاه هستند، بلکه ما باهوش هستیم و تا حدودی از طبیعت انسان نیز آگاهی داریم.
موثرترین ابزار بازاریابی در زرادخانه یک پروژه کریپتو، ایردراپ است. هیچ استراتژی بازاریابی دیگری در تمام کریپتوها این توانایی را ندارد که مانند ایردراپ نام یک پروژه را در آگاهی عموم قرار دهد و کاربران جدید را روی پلتفرم آن وارد کند.
اعداد این را به ما می گویند، و این امر رایج است که اعداد دروغ نمی گویند.
تحقیقات زیادی در مورد بازاریابی وب 3 انجام شده است، به ویژه نقش
بر اساس