گزارش جدیدی منتشر شده است که می گوید آیتم های منو و میزان مشغله شما در زمان های محبوب Google Maps هم فاکتورهای رتبه بندی و هم سیگنال هایی برای سیستم رتبه بندی محلی گوگل هستند. کلودیا تومینا جزئیات را در وبلاگ خود پست کرد و به من گفت که این را در بسیاری از مشاغل آزمایش کرده است. کلودیا همچنین چند نمونه خصوصی را برای من ارسال کرد که میتوانست این را بارها و بارها تکرار کند.
کلودیا تومینا دریافت که وقتی یک آیتم منو را به نمایه کسب و کار Google اضافه کرد، زمانی که کسی آن مورد را جستجو کرد، کسب و کار رتبه بهتری پیدا کرد. در مثال ارائه شده، او نوشت، او در منو، سالاد سزار را جایگزین آشپزخانه سزار کرد و در 7 ژوئن رتبهبندیها 71 شد و پس از آن در رتبه هشتم، پروفایل تجاری در رتبه اول قرار گرفت.
او به من گفت که این کار را برای مشاغل دیگر تکرار کرده و نتایج مشابهی را دیده است.
از طرف زمان های محبوب، او گفت که از روی داده ها متوجه شده است که مکان هایی که در پنجره زمان های پرطرفدار شلوغ تر هستند، نسبت به مشاغلی که در آن زمان ها کمتر شلوغ هستند رتبه بالاتری دارند.
او نوشت: “تحقیقات من نشان می دهد که اگر یک تجارت در زمان خاصی از روز شلوغ تر باشد، از رقبای خود بالاتر می رود.” او چند نمودار رتبه بندی را در پست خود به اشتراک گذاشت.
کلودیا تومینا در X پست کرد: “به تازگی 2 عامل رتبه بندی جدید کشف کردم! آخرین پست وبلاگ من را بررسی کنید، جایی که شواهد قانع کننده ای ارائه می کنم که گوگل آیتم های منو و داده های بازدید را به عنوان عوامل رتبه بندی در نظر می گیرد.”
این پست ها در X است:
فقط 2 فاکتور رتبه بندی جدید کشف کردم! آخرین پست وبلاگ من را بررسی کنید، جایی که شواهد قانعکنندهای ارائه میدهم مبنی بر اینکه Google آیتمهای منو و دادههای بازدید را به عنوان عوامل رتبهبندی در نظر میگیرد. به من بگویید که چه فکر می کنید! #localseo https://t.co/rmqRSl07xZ pic.twitter.com/N5uqA5uuW0
— ClaudiaT (@ClaudiaTomina) 27 ژوئن 2024
جزئیات در پست وبلاگ او است.
بحث انجمن در X.