آیا بازاریابی محتوا ارزشش را دارد؟ 4 دلیل برای تولید محتوا

بازاریابی محتوا یکی از زمان‌برترین استراتژی‌هاست – شما باید در مورد موضوعات تحقیق کنید، نحوه نوشتن آنها را برنامه‌ریزی کنید، محتوا را بنویسید، آن را ویرایش کنید و منتشر کنید. بسیاری از کسب و کارها را به این فکر وا می دارد که آیا بازاریابی محتوا ارزشش را دارد؟

به اختصار، آره.

به خواندن ادامه دهید تا بدانید چرا بازاریابی محتوا برای کسب و کار شما ارزش سرمایه گذاری را دارد!

PS ای کاش می توانستید اطلاعات بازاریابی رایگان را مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال کنید؟ آرزوی شما محقق شد! مشترک خبرنامه الکترونیکی ما شوید برای دریافت آخرین نکات بازاریابی که به صورت رایگان به صندوق پستی شما ارسال می شود!

به خواندن ادامه دهید: 12 مزیت بازاریابی محتوا

آیا بازاریابی محتوا ارزشش را دارد؟

آره.

بازاریابی محتوا برای کسب و کار شما ارزش آن را دارد زیرا ترافیک واجد شرایط را به وب سایت شما هدایت می کند، به شما کمک می کند تا سرنخ های واجد شرایط را به دست آورید و درآمد بیشتری را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. در حالی که ایجاد محتوا به زمان و تلاش نیاز دارد، مزایایی که از آن محتوا دریافت می کنید بسیار بیشتر است.

4 دلیل برای اینکه بازاریابی محتوا ارزشش را دارد

در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا بازاریابی محتوا ارزش آن را دارد:

1. مشتریانی را که به دنبال اطلاعات مرتبط با صنعت هستند جذب می کند

فرض کنید شما صاحب یک شرکت تعمیر و نصب درب گاراژ هستید. شما مخاطب هدف ممکن است به دنبال اطلاعاتی در مورد اینکه آیا باید یک پانل درب گاراژ جداگانه را تعویض کنند یا به طور کلی درب گاراژ خود را تعویض کنند. آن‌ها به گوگل سر می‌زنند تا «درب گاراژم را تعمیر کنم یا تعویض کنم؟»

نتایج جستجو برای پرس و جو در مورد تعمیر یا تعویض درب گاراژ

اگر می‌خواهید به این مخاطبان دسترسی پیدا کنید، باید یک پست وبلاگی مطابق با همان عبارت ایجاد کنید – می‌دانید که این سؤال رایجی است که مشتریان دارند. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط به بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند تا وبلاگ شما را پیدا کنند، پست را بخوانند و تصمیم بگیرند که تعویض درب گاراژشان مقرون به صرفه تر است.

در حالی که ممکن است مشتری تصمیم بگیرد از شرکت شما برای خدمات خود استفاده کند یا نکند، زمانی که در صفحه شما سپری می شود به Google می گوید که اطلاعات مفید و باکیفیتی ارائه کرده اید. و امیدواریم شرکت شما اکنون در ذهن بازدیدکنندگان باشد زیرا آنها به دنبال راه حلی هستند یا دفعه بعد که در مورد درب گاراژ خود سوالی دارند.

2. بازاریابی محتوا به شما کمک می کند رتبه بهتری در گوگل کسب کنید

صحبت از گوگل شد – آیا می دانستید که گوگل به وب سایت ها برای ارائه محتوای مفید پاداش می دهد؟ گوگل به عنوان موتور جستجوی برگزیده جهان، قصد دارد مفیدترین اطلاعات را به جستجوگران ارائه دهد.

گوگل صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) الگوریتم رتبه بندی به نفع محتوای مرتبط و بهینه شده برای جستجو است.

بنابراین، محتوای با کیفیت چیست؟ محتوای درجه یک سه دسته است:

  1. به درخواست جستجوی اصلی کاربر پاسخ می دهد و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می دهد
  2. این برای موتورهای جستجو بهینه شده است، از جمله ترکیبی سالم از کلمات کلیدی طولانی، پیوندهای داخلی و موارد دیگر.
  3. از دستورالعمل‌های محتوای Google و بهترین شیوه‌ها، مانند EEAT پیروی می‌کند

با افزایش خطرات محتوای نازک و غیراصلی هوش مصنوعیگوگل محتوای باکیفیت را ترجیح می دهد، حتی اگر کمتر پست شده باشد، به پست های بی ارزش یا ارزشمندی که به طور منظم منتشر می شوند. هرچه محتوا معتبرتر و با کیفیت تر باشد، بهتر است – برای Google، شما و سرنخ هایتان!

3. در طول چرخه عمر خریدار به مشتریان شما خدمات ارائه می دهد

بازاریابی محتوا برای تمام مراحل است چرخه عمر خریدار. شما می توانید برای کسانی که با برند شما آشنا نیستند، برای برند شما جدید و مشتریان وفادار خود محتوا ایجاد کنید. بسته به اینکه سرنخ شما در چرخه عمر خریدار قرار دارد، هر قطعه از محتوا هدف متفاوتی را دنبال می کند. به عنوان مثال، شما می توانید محتوا برای:

  • سرنخ های بالای قیف (TOFU).
  • بازدیدکنندگان وب سایت میان قیف (MOFO).
  • مشتریان پایین قیف (BOFU).

بازاریابی محتوا شما را قادر می سازد بدون توجه به جایی که در سفر خریدار هستند به افراد دسترسی پیدا کنید. از پست‌های وبلاگ سطح سطحی گرفته تا راهنماهای عمیق، می‌توانید در تمام مراحل به مخاطبان خود دسترسی داشته باشید، درگیر شوید و به آنها کمک کنید.

4. مزایای بازاریابی محتوا پس از انتشار ادامه دارد

بنابراین، چرا بازاریابی محتوا ارزش آن را دارد؟ یکی از بزرگترین مزایای تولید محتوا این است که شما به طور مداوم از محتوای خود ارزش دریافت می کنید، حتی پس از انتشار.

برای مثال، با تبلیغات، زمانی که کمپین های تبلیغاتی شما متوقف می شوند، مزایای آن متوقف می شود. با بازاریابی محتوا، محتوای شما می تواند شش ماه، یک سال یا حتی دو سال پس از انتشار نتایج را به همراه داشته باشد!

هنگامی که محتوای شما در وب قرار می گیرد، می تواند به طور مداوم ترافیک ارزشمندی را به وب سایت شما برساند. ممکن است لازم باشد هر چند وقت یک بار محتوای خود را به روز کنید، اما مزایایی که از آن به دست می آورید، آن را به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل می کند.

برای خدمات تخصصی بازاریابی محتوایی با WebFX شریک شوید

اکنون می دانید که بازاریابی محتوا ارزش سرمایه گذاری را دارد. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، کارشناسان بازاریابی دیجیتال و کپی‌نویسی ما در WebFX می‌توانند کمک کنند.

ما بیش از 100 نویسنده محتوای تخصصی داریم که می توانند به شما در ایجاد محتوای ارزشمند برای وب سایت خود کمک کنند که ارزش مستمری برای کسب و کار شما فراهم کند.

با بیش از 28 سال تجربه در بازاریابی دیجیتال، می‌توانید مطمئن باشید که می‌دانیم چگونه محتوایی تولید کنیم که باعث افزایش ترافیک، سرنخ و درآمد شود.

برای شروع آماده اید؟ آنلاین با ما تماس بگیرید امروز یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست!

Source link