Google Discover Documentation به روز شد

Google اسناد خود را برای Google Discover به‌روزرسانی کرد تا مشخص کند چرا وب‌سایت‌ها ممکن است ترافیک Discover را از دست بدهند.

Google Discover

Discover یک فید شخصی از محتوا در مورد موضوعات مرتبط با علایق کاربر است. این موضوعات ممکن است از تاریخچه جستجو انتخاب شوند.

شاید به همین دلیل، Discover رسما یکی از ویژگی های جستجوی گوگل است.

بنابراین، برای مثال، اگر کسی دستور پخت غذا را جستجو کند، فید Google Discover او ممکن است محتوای مرتبط با آن موضوع را نشان دهد.

گوگل تمایل دارد مقالات اخیراً منتشر شده را در مورد موضوعات خاص نشان دهد. اگر گوگل وردپرس را به عنوان علاقه کاربر تشخیص دهد، ممکن است آخرین اخبار در مورد وردپرس در گوگل نمایش داده شود.

برخلاف جستجوی مبتنی بر کلمات کلیدی، هیچ راهی برای بهینه سازی وجود ندارد تا در Discover نشان داده شود.

راه هایی برای بهینه سازی یک وب سایت برای سازگاری با Discover وجود دارد.

اما هیچ راهی برای بهینه سازی وب سایت برای افزایش بازدید از Discover وجود ندارد.

تنها راه برای تشویق ترافیک بیشتر از Discover از طریق ویژگی Discover Follow است.

ویژگی دنبال کردن راهی برای کاربران برای انتخاب انتشارات مورد علاقه‌شان برای نمایش در بخش Follow Discover است.

سه دلیل برای کشف تغییرات ترافیک

ترافیک Google Discover وقتی اتفاق می افتد فوق العاده است.

اما این ایده خوبی نیست که یک مدل کسب و کار بر اساس ترافیک Discover ایجاد کنید و به آن وابسته شوید زیرا ترافیک Discover قابل اعتماد نیست.

اسناد جدید گوگل سه دلیل برای تغییر ترافیک Discover را فهرست می کند:

  1. تغییر علایق
  2. انواع محتوا
  3. به‌روزرسانی‌های جستجوی Google

1. تغییر علایق: علایق در موضوعات

موضوعات مختلفی وجود دارد. برخی از موضوعات به طور مداوم موضوع گزارش های خبری (رویدادهای محلی، نرم افزار، علم) هستند. برخی از موضوعات فصلی هستند (برای مثال دستور العمل های بوقلمون).

و برخی از موضوعات مورد علاقه عمومی هستند، افزایش و کاهش غیرقابل پیش بینی.

اسناد جدید گوگل بیان می کند که علاقه یک فرد به یک موضوع ممکن است کاهش یابد و باعث شود گوگل مقالات کمتری را در مورد آن موضوع نشان دهد که به نوبه خود باعث ترافیک کمتری برای ناشر می شود.

2. انواع محتوا

گوگل می گوید که انواع محتوای نشان داده شده در Discover ممکن است تغییر کند. مانند جستجوی معمولی، این تغییرات به منظور نمایاندن محتوای مورد علاقه مردم است.

در اسناد جدید آمده است:

«Discover مرتباً محتوایی از جمله محتوای ورزشی، سلامتی، سرگرمی و سبک زندگی را از سراسر وب باز نشان می‌دهد اما نه محدود به آن».

3. به روز رسانی در جستجوی گوگل

به‌روزرسانی‌های الگوریتم جستجوی Google نیز می‌تواند بر ترافیک Google Discover تأثیر بگذارد. سیستم‌هایی وجود دارند که به دنبال سیگنال‌های مفید و مفید می‌گردند که در تعیین اینکه کدام محتوا در Discover ظاهر می‌شود نیز نقش دارند.

اسناد Google توصیه می کند:

از آنجایی که Discover توسعه یافته جستجو است، گاهی اوقات به‌روزرسانی‌ها می‌توانند تغییرات ترافیکی ایجاد کنند.»

Google Discover یک منبع ترافیک پایدار نیست

نکته اصلی این بخش جدید ارائه راهنمایی در مورد بی ثباتی ذاتی ترافیک Discover است.

در تجربه من، اگر ترافیک Discover برای یک سایت مهم است، نوشتن محتوای تازه در مورد موضوعاتی که در معرض تغییر هستند و نیاز به تازگی دارند ممکن است مفید باشد.

اما این تضمینی برای افزایش ترافیک Discover به یک وب‌سایت نیست، زیرا سه دلیل بزرگ وجود دارد که باعث می‌شود ترافیک به سادگی ناپدید شود.

اسناد جدید گوگل را بخوانید:

چرا ترافیک Discover ممکن است در طول زمان تغییر کند

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Alex SG

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور