Google Ads بهروزرسانیهایی را برای تطبیق جستجوی تبلیغات جستجو و کنترلهای برند خود اعلام کرد که باعث خوشحالی تبلیغکنندگان شد (مدتی است). بهروزرسانیها شامل گزارشدهی بهتر برای غلطهای املایی، کلیدواژههای منفی در حال حاضر املای غلط را مسدود میکنند، و تغییرات در گنجاندن نام تجاری و حذف نام تجاری.
بهترین بخش این خبر این است که تبلیغکنندگان از گزارشهای اضافی، بهروزرسانیهای تطبیق پرس و جو و کنترلهای پیشرفته برند بسیار خوشحال هستند.
من دوست دارم که جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، آن را در X خلاصه کرده است – ایموجی ها به خوبی کار می کنند و من موارد دیگری را از اعلامیه اضافه خواهم کرد.
📈 عبارات جستجوی بیشتر با جمع آوری غلط املایی گزارش شده است: عبارتهای غلط املایی قبلاً با کلمات کلیدی که به درستی املایی شدهاند در کمپینهای شما مطابقت دارند. اما بسیاری از این غلطهای املایی، آستانه حریم خصوصی برای نمایش در گزارش عبارتهای جستجو را برآورده نمیکنند. برای کمک به همسو شدن با این رفتار تطبیق موجود و یافتن عبارات جستجوی بیشتر، عبارتهای جستجوی غلط املایی به صورت مجموع با املای صحیح آنها گزارش میشوند. با این بهروزرسانی، بهطور میانگین، 9 درصد بیشتر عبارات جستجویی که در «سایر» گزارش شدهاند، اکنون قابل مشاهده هستند.
گوگل گفت: “معمولی است که کلمات در جستجو غلط املایی می کنند – برای مثال، حداقل 1.5 میلیون روش برای غلط املایی “YouTube” در Google Search2 وجود دارد. Google Ads قبلاً عبارت های غلط املایی را با کلمات کلیدی خود مطابقت می دهد. با این حال، عبارات جستجو باید آستانه های حریم خصوصی را برآورده کنید تا در گزارش عبارات جستجو ظاهر شود، و بسیاری از عبارت های جستجوی غلط املایی این آستانه را برآورده نمی کنند. سایر» به دلیل غلط املایی در گزارش عبارت جستجو اکنون قابل مشاهده است.
💪 کلمات کلیدی منفی اکنون غلط املایی را مسدود می کنند: دیگر نیازی به اضافه کردن تمام آن غلط های املایی به کلمات کلیدی منفی خود نیست! فقط املای صحیح را در کلمات کلیدی منفی خود اضافه کنید و اکنون تمام غلط املایی ها نیز مسدود می شود. (برای کمک به سادهسازی موارد در حساب خود، میتوانید اشتباهات املایی را در منفیهای موجود حذف کنید.)
گوگل گفت که آنها “همچنین رفتار غلط املایی ذکر شده در بالا را برای کلمات کلیدی منفی اعمال کرده اند. قبل از این، اگر می خواستید آنها را حذف کنید، باید تمام غلط املایی هر کلمه کلیدی را اضافه می کردید. اکنون، می توانید تمام 1.5 میلیون نسخه “YouTube” را با یک منفی حذف کنید. کلمه کلیدی.”
جینی ماروین بعداً اضافه کرد که “اشتباهات املایی برای همه کلمات کلیدی منفی، صرف نظر از نوع تطابق اعمال می شود.”
اینجوری کار میکند. فرض کنید کلمه کلیدی پخش موسیقی را دارید. خارج از جستجوهای «موسیقی یوتیوب»، «جریانگذاری موسیقی»، «موسیقی yiutube»، «برنامه موسیقی گوگل»:
✅ گنجاندن نام تجاری در کمپین های بازی گسترده: این ویژگی تضمین میکند که تبلیغات شما فقط با درخواستهای مربوط به نام تجاری شما در کمپینهای تطبیق گسترده مطابقت داشته باشد (ما نام را از محدودیتهای برند براساس بازخورد مفید که نام قدیمی گیجکننده بود بهروزرسانی کردهایم 🙂). همچنین اکنون میتوانید توصیههایی برای تغییر کمپینهای متمرکز بر نام تجاری خود به تطابق گسترده و اعمال گنجاندن نام تجاری مشاهده کنید.
گنجاندن نام تجاری در تطابق گسترده به کمپین های برند شما کمک می کند تا از مزایای تطابق گسترده برخوردار شوند، در حالی که ترافیک را برای مارک هایی که انتخاب می کنید محدود می کند. اکنون برای شما آسانتر است که آن فرصتها را از طریق یک توصیه درج نام تجاری جدید در صفحه توصیههای خود شناسایی کرده و در مورد آنها اقدام کنید.
در اینجا چند اسکرین شات وجود دارد:
⛔ استثناهای برند در همه انواع مطابقت + DSA: در حال حاضر در PMax موجود است، در ماههای آینده موارد استثنای نام تجاری را در «جستجو» ارائه خواهیم کرد. با حذف نام تجاری، میتوانید از نمایش آگهیهای خود در عبارتهای جستجو و غلط املایی برای نامهای تجاری خاصی که نمیخواهید با آنها مطابقت داشته باشید – در همه انواع تطبیق و تبلیغات جستجوی پویا جلوگیری کنید.
Google توصیهای را برای گنجاندن نام تجاری در تطابق گسترده ارائه کرده است و در ماههای آینده موارد استثنای برند را در همه انواع مطابقت و تبلیغات جستجوی پویا (DSA) ارائه خواهد کرد.
واکنش تبلیغ کننده
در اینجا برخی از واکنش های تبلیغ کنندگان آمده است:
افزودن کلمات غلط املایی بیش از حد خوش آمدید!
به روز رسانی های عالی @adsliaison https://t.co/SDBD2wUpkM
– آلفرد سیمون (@AlfredSimon) 26 ژوئن 2024
♥️ https://t.co/Mg38qZml5h
– گرگ فین (@gregfinn) 26 ژوئن 2024
همه تغییرات خوب! تبلیغ کنندگان همه خوشحال می شوند https://t.co/Pz3GqG2dTq
— گیل گیلدنر (@gilgildner) 26 ژوئن 2024
کلمات کلیدی منفی در Google Ads اکنون به طور خودکار از غلط املایی جلوگیری می کنند، بنابراین شما مجبور نیستید تمام تغییرات احتمالی کلماتی که املای آنها دشوار است را اضافه کنید.
پس از کار بر روی حساب های Google Ad Grant با کلمات کلیدی برای آلزایمر و لوسمی، این یک اعلامیه خوش آمدید است. https://t.co/T6Nna0lYZF
– جیسون کینگ، متخصص غیرانتفاعی (@jasoncsking) 26 ژوئن 2024
این عالی است و بسیار نادر است که ببینید گوگل به صحبت های کاربران گوش می دهد🙏🏽 https://t.co/uNQdQ4Plna
– آناند پاتیل (@NotAnandPatil) 26 ژوئن 2024
خوشحالیم که صدای ما شنیده می شود، مورد توجه قرار می گیرد و بر اساس آن عمل می شود. با تشکر از جینی و تیم محصول!
– جانی لومکس (@theblindking88) 26 ژوئن 2024
بحث انجمن در X.