Google درباره بک لینک طبیعی بحث می کند

در پاتوق ساعات اداری Google SEO شخصی از جان مولر خواست که منظور Google از بک لینک با کیفیت را توضیح دهد. جان توصیه ای در مورد نحوه برخورد با مشکل جذب بک لینک طبیعی ارائه داد

بک لینک چیست؟

بک لینک پیوندی از یک صفحه وب به صفحه وب شخص دیگری است.

اصطلاح بک لینک احتمالاً از زمانی بوجود آمده است که وب سایتهایی درگیر استراتژیهای پیوند متقابل و یک وب سایت هستند که در ازای دریافت پیوند به سایت اول به وب سایت دوم پیوند می یابند. پیوند بازگشت به سایت بک لینک نامیده شد.

به آنها پیوندهای ورودی نیز گفته می شود. این نام به عنوان راهی برای تمایز آنها از پیوندهای خروجی (پیوندهایی که از یک سایت به یک سایت دیگر اشاره می کنند) ایجاد شد.

و سرانجام به آنها پیوندهای خارجی نیز گفته می شود که راهی برای تمایز آنها از پیوندهای داخلی است. پیوندهای خارجی پیوندهایی هستند که به صفحه ای از خارج از سایت اشاره می کنند. پیوند داخلی پیوندی است که به یک صفحه از داخل سایت اشاره دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پیوندهای طبیعی

روش های زیادی برای طبقه بندی بک لینک وجود دارد. پیوندهای پولی ، پیوندهای متقابل ، پیوندهای ارسال مهمان و غیره وجود دارد.

دسته بندی بک لینک ها با دو دسته امکان پذیر است. بک لینک طبیعی وجود دارد و بک لینک غیر طبیعی نیز وجود دارد.

می توان گفت که بک لینک با کیفیت نیز وجود دارد اما برای اهداف این مقاله ، بک لینک با کیفیت می تواند به عنوان یک پیوند طبیعی طبقه بندی شود.

و یک پیوند طبیعی به سادگی پیوندی است که پس از توجه یک صفحه وب به کسی اتفاق افتاده است.

چگونه Google پیوندهای طبیعی را شناسایی می کند؟

در اینجا یک اسپویلر وجود دارد: جان مولر نحوه شناسایی پیوندهای طبیعی و غیرطبیعی توسط Google را فاش نمی کند.

اما او درباره بدست آوردن انواع پیوندهایی که Google ترجیح می دهد ، در مورد طرز تفکر صحبت می کند.

سوال:

“من چیزهای زیادی در مورد بک لینک شنیده ام که گوگل بک لینک با کیفیت را در نظر می گیرد.

وقتی صحبت از کیفیت می شود ، منظور شما از بک لینک با کیفیت دقیقاً چیست و چگونه Google بین بک لینک های طبیعی و پولی تحلیل می کند؟ “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر گوگل وقتی فکر می کرد چگونه به این س answerال پاسخ دهد ، مکث کرد و سرش را بلند کرد.

عکس صفحه جان مولر با توجه به نحوه پاسخ دادن به سوالی در مورد بک لینک

پاسخ جان مولر:

“بنابراین توصیه من … من فکر می کنم به خصوص اگر شروع می کنید این است که روی بک لینک ها تمرکز نکنید زیرا خیلی راحت می توانید در موقعیت گیر بیفتید ، همانطور که گفتید ، گوگل بک لینک با کیفیت می خواهد یا گوگل بک لینک طبیعی می خواهد ، بنابراین من بک لینک ها با کیفیت به نظر می رسند یا من بک لینک های غیر طبیعی خود را طبیعی نشان می دهم.

و صرف زمان زیادی برای تمرکز بر روی آن بسیار آسان است.

بنابراین این چیزی است که ، از نظر من ، من ابتدا بر روی سایت شما تمرکز می کنم و واقعاً برای ساختن آن ابتدا به شدت تلاش می کنم. “

ذهنیت برای فرصت های لکه بینی

مولر در ادامه توضیح داد که آماده است تا فرصت های تبلیغ شخصی خود را پیدا کند ، یکی از اساسی ترین جنبه های توجه سایت.

مولر توضیح می دهد:

و سپس با گذشت زمان خواهید دید که ممکن است فرصت هایی وجود داشته باشد که بتوانید سایت خود را با سایر افراد در رابطه با تبلیغات ذکر کنید ، با توجه به راه های دیگر که می توانید چیزی خارق العاده ایجاد کنید و به دیگران بگویید و بگویید ، مانند در این چیزهای جالب که من کردم.

و سپس آنها به صفحه شما لینک می شوند زیرا آنها فکر می کنند ، آه این واقعاً شسته و رفته است.

و اساساً ، وقتی صحبت از پیوندها می شود ، دیدگاه Google این است که این موارد باید مواردی باشند که توسط شما سازماندهی نشده اند ، هزینه آنها توسط شما پرداخت نمی شود و توسط شما ایجاد نمی شود.

اما در عوض آنها باید به طور طبیعی افرادی باشند که خوب می گویند ، این واقعا عالی است ، من واقعاً این را دوست دارم.

مشابه این که اگر یک وب سایت درست می کنید ، احتمالاً سایتهای زیادی را دیده اید که می گویید ، این جالب است ، من به آن پیوند می دهم ، به آن مراجعه خواهم کرد زیرا این برای کاربران من چیز مفیدی است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ساخت و گفتن لینک ساختمان

بدیهی است (و مولر این را در گذشته گفته است) ، پیوندها به خودی خود اتفاق نمی افتند. وی با بیان اینکه ناشران وب سایت نمی توانند منتظر بمانند تا افراد سایت شما را پیدا کنند ، سابقه دارد.

مولر همچنین گفته است که تبلیغ شخصی مهم است.

نحوه تبلیغ یک سایت جایی است که گوگل و سئوکاران از رویکرد خود جدا می شوند. ساخت و گفتن بسیار ساده است.

قسمت اول ساختن است. این به معنای تحقیق در مورد آنچه مردم می خواهند بخوانند یا تمایل به پیوند دادن دارند و سپس ایجاد چیزی است که مورد علاقه آنها باشد.

بخش دوم بخش دوم است ، که به دیگران در مورد آنچه ساخته شده است بگویید ، به ویژه افرادی که تمایل دارند به این نوع مطالب پیوند دهند.

رویکرد ساخت و گفتن به خوبی می تواند یکی از بهترین راه های تبلیغ یک سایت باشد به گونه ای که لینک های طبیعی را تشویق کند. ساختن بدون گفتن لزوماً کارساز نخواهد بود.

مولر تبلیغ شخصی را توصیه کرده است بنابراین شاید به جای تمرکز روی پیوند ، تمرکز روی ساختن و گفتن مفید باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد

جان مولر را ببینید که بلافاصله پس از گذشت 35 دقیقه از بک لینک با کیفیت شروع می کند:

https://www.youtube.com/watch؟v=f4z96B0-JYE

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور