Google استودیوی محصول را به بازارهای جدید گسترش می دهد، ویژگی هایی را اضافه می کند

گوگل در حال ارائه استودیوی محصول مبتنی بر هوش مصنوعی برای بازرگانان در بریتانیا، هند و ژاپن است و در عین حال ویژگی‌های جدیدی را برای ساده‌سازی ایجاد تصویر محصول معرفی می‌کند.

چرا مهم است. این گسترش به کسب و کارهای تجارت الکترونیک بیشتر دسترسی به ابزارهای رایگان برای ایجاد تصاویر محصول با کیفیت بالا می دهد، که به طور بالقوه زمینه بازی را برای بازرگانان کوچکتر که در یک بازار آنلاین مبتنی بر بصری رقابت می کنند، هموار می کند.

تصویر بزرگ: استودیوی محصول، بخشی از Merchant Center Next Google، اکنون به بازرگانان در شش کشور خدمات می‌دهد: ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، هند و ژاپن.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگان باید به این به‌روزرسانی اهمیت بدهند، زیرا امکان افزودن دارایی‌های خود را به استودیوی محصول فراهم می‌کند و احتمال بیشتری برای ایجاد تصاویر محصول با کیفیت بالا، بلکه داشتن ارتباط بیشتر با برندشان نیز فراهم می‌کند.

چه خبر.

  1. آپلود فایل: بازرگانان اکنون می توانند مستقیماً تصاویر محصول جدید را در استودیو محصول آپلود کنند.
  2. تم های فصلی: قالب های جدیدی برای صحنه های عروسی و تعطیلات اضافه شده است.
  3. گسترش جغرافیایی: این ابزار اکنون در سه کشور جدید در دسترس است.

بعدش چی گوگل ویژگی های آتی را به اشتراک گذاشته است، از جمله:

  • تبدیل تصاویر ثابت به فیلم
  • تصاویری تولید شده توسط هوش مصنوعی که با سبک یک برند از یک تصویر مرجع مطابقت دارد

نحوه دسترسی. بازرگانان می توانند از طریق Merchant Center Next یا برنامه Google و YouTube در Shopify از Product Studio استفاده کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link