گوگل در حال ارائه استودیوی محصول مبتنی بر هوش مصنوعی برای بازرگانان در بریتانیا، هند و ژاپن است و در عین حال ویژگیهای جدیدی را برای سادهسازی ایجاد تصویر محصول معرفی میکند.
چرا مهم است. این گسترش به کسب و کارهای تجارت الکترونیک بیشتر دسترسی به ابزارهای رایگان برای ایجاد تصاویر محصول با کیفیت بالا می دهد، که به طور بالقوه زمینه بازی را برای بازرگانان کوچکتر که در یک بازار آنلاین مبتنی بر بصری رقابت می کنند، هموار می کند.
تصویر بزرگ: استودیوی محصول، بخشی از Merchant Center Next Google، اکنون به بازرگانان در شش کشور خدمات میدهد: ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، هند و ژاپن.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغکنندگان باید به این بهروزرسانی اهمیت بدهند، زیرا امکان افزودن داراییهای خود را به استودیوی محصول فراهم میکند و احتمال بیشتری برای ایجاد تصاویر محصول با کیفیت بالا، بلکه داشتن ارتباط بیشتر با برندشان نیز فراهم میکند.
چه خبر.
- آپلود فایل: بازرگانان اکنون می توانند مستقیماً تصاویر محصول جدید را در استودیو محصول آپلود کنند.
- تم های فصلی: قالب های جدیدی برای صحنه های عروسی و تعطیلات اضافه شده است.
- گسترش جغرافیایی: این ابزار اکنون در سه کشور جدید در دسترس است.
بعدش چی گوگل ویژگی های آتی را به اشتراک گذاشته است، از جمله:
- تبدیل تصاویر ثابت به فیلم
- تصاویری تولید شده توسط هوش مصنوعی که با سبک یک برند از یک تصویر مرجع مطابقت دارد
نحوه دسترسی. بازرگانان می توانند از طریق Merchant Center Next یا برنامه Google و YouTube در Shopify از Product Studio استفاده کنند.
![اخبار گوگل](https://searchengineland.com/wp-content/themes/tdm-editorial/img/icons/google_news.png)
جدید در زمین موتورهای جستجو