مزایا و معایب جهانی شدن

آیا در مورد گزینه های خود برای گسترش تجارت خود به بازارهای جدید تعجب می کنید؟ شاید بخواهید بازاریابی جهانی را در نظر بگیرید!

بازاریابی جهانی همان چیزی است که به نظر می رسد – بازاریابی محصولات و خدمات خود در کشورهایی غیر از مکان اصلی کسب و کار شما. بنابراین، آیا این حرکت برای کسب و کار شما مناسب است؟

برای کشف مزایا و چالش های بازاریابی جهانی – و نکات ما برای گسترش تجارت خود در سطح بین المللی به ادامه مطلب بروید!

کاوش: 6 نکته آزمایش شده و واقعی بازاریابی دیجیتال

بازاریابی جهانی چیست؟

بازاریابی جهانی شامل گسترش محصولات و خدمات شما به کشورهای دیگر است – اما علاوه بر ارائه محصولات فعلی شما در مکان های جدید، چیزهای بیشتری نیز در آن وجود دارد. برای شناخت بازارهای مختلف و ایجاد یک استراتژی بازاریابی برای جذب آن بازار باید کار و تحقیق زیادی انجام دهید.

مزایای بازاریابی جهانی

اگر به دنبال گسترش بازارهای فروش خود هستید، بازاریابی جهانی یک امر ضروری است.

این مزایای بازاریابی جهانی را در نظر بگیرید:

  • افزایش دسترسی: یکی از آشکارترین مزایای بازاریابی جهانی، معرفی محصول یا خدمات شما به مخاطبان کاملاً جدیدی است که می توانند از آن استفاده کنند. شما کمک می کنید تا به افراد بیشتری علاقه مند به آنچه ارائه می دهید دسترسی پیدا کنید و پتانسیل بازار خود را گسترش دهید.
  • افزایش آگاهی از برند: با بازاریابی بین المللی، نام تجاری خود را در بیش از کشور خود شناخته شوید. بازاریابی شرکت خود در بازارهای بین المللی همچنین به شما امکان می دهد تصویر برند خود را تقویت کرده و آگاهی را افزایش دهید.

پست وبلاگ نمادین ترین مکان های جهانی استارباکس

  • فرصت برای جریان های جدید درآمد: افتتاح مکان های بین المللی می تواند درآمد شرکت شما را با معرفی محصولات یا خدمات جدید در مناطق خاص افزایش دهد.
  • محصولات و خدمات خود را بهبود بخشید: فروش در بازارهای بیشتر به معنای توانایی دریافت بازخورد بیشتر است. بازخورد بیشتر ممکن است به شما امکان دهد کیفیت محصولات خود را بهبود بخشید یا ایده های جدیدی برای محصولات ایجاد کنید که در نهایت به شما کمک می کند در آینده فروش بیشتری داشته باشید.
  • نسبت به رقبای خود برتری پیدا کنید: به خصوص اگر شما یک کسب و کار کوچک را اداره می کنید، گسترش به یک بازار جهانی به شما برتری نسبت به رقبایی می دهد که منحصراً به صورت محلی فعالیت می کنند.

چالش های بازاریابی داخلی

مانند بسیاری از استراتژی های بازاریابی امیدوارکننده، برخی از مسائل احتمالی در بازاریابی جهانی وجود دارد که می خواهید در نظر بگیرید. در اینجا چند مانع وجود دارد که ممکن است هنگام شروع بازاریابی بین المللی با آنها روبرو شوید:

  • موانع زبانی: اگر به زبان بازاری که در حال گسترش آن هستید صحبت نکنید، با چالش هایی در زمینه ترجمه مواجه خواهید شد. اطمینان حاصل کنید که تیمی دارید که می تواند محصولات شما را به طور موثر به زبان بازار جدید ترجمه کند.
  • تفاوت های فرهنگی: استراتژی های بازاریابی در ایالات متحده ممکن است برای کشوری مانند هند، فرانسه یا تایلند کارساز نباشد. شما باید تفاوت های فرهنگی هر کشور را در نظر بگیرید و پیام های بازاریابی خود را طوری تنظیم کنید که برای آن منطقه جذاب باشد.
  • مسائل سهام: وقتی وارد یک بازار بین المللی جدید می شوید، ممکن است ندانید فروش چگونه پیش خواهد رفت. این می تواند منجر به گرانی و کم فروشی یا داشتن موجودی بسیار کم برای پاسخگویی به تقاضا شود. ایجاد یک پیش بینی بازاریابی می تواند به شما کمک کند تا بهتر پیش بینی کنید که بازاریابی شما در یک بازار جدید چگونه کار می کند.

مطالعه موردی برای انجام درست بازاریابی جهانی: مک دونالد

یکی از نمونه های قابل توجه شرکتی با کمپین بازاریابی جهانی موفق، مک دونالد است. رستوران های فست فود که فعالیت خود را در کشورهای جدید گسترش می دهند، باید منوی خود را تغییر دهند تا با فرهنگ ها، سلیقه ها و ترجیحات جدید سازگار شوند.

مک دونالد در انجام این کار موفقیت زیادی داشته است – آنها آیتم های منوی محلی تخصصی را بر اساس موقعیت مکانی ارائه می دهند. به عنوان مثال، آنها ماکارون در فرانسه، پوتین در کانادا، و مک آلو Tikki Burger® در هند ارائه می کنند.

پست وبلاگ در مورد مک دونالد مک آلو تیکی برگر

مک دونالد یکی از شناخته شده ترین برندهای دنیاست. حضور جهانی آن‌ها بر بخش‌های ضروری برندشان تأکید می‌کند، در حالی که به مکان‌های خاصی که در آن فعالیت می‌کنند، غذا می‌دهند.

5 نکته سریع برای انجام درست بازاریابی جهانی

اگر می خواهید یک استراتژی بازاریابی جهانی ایجاد کنید، این نکات و ترفندها را در نظر بگیرید:

  1. یک استراتژی بازاریابی اساسی در اختیار داشته باشید که بتوانید در صورت نیاز آن را تنظیم کنید تا نیازهای بازار را برآورده کنید
  2. برای افزایش تعامل و علاقه، تبلیغات را بر اساس مکان شخصی سازی کنید
  3. بر برندسازی تاکید کنید تا در سراسر مرزها قابل شناسایی بمانید
  4. مراقب تفاوت های زبانی و فرهنگی در کشورهای دیگر باشید
  5. از ابزارهای تحلیلی برای درک بهتر مخاطبان جدید خود و تنظیم بازاریابی خود در صورت نیاز استفاده کنید

اجازه دهید WebFX به شما کمک کند با بازاریابی جهانی بین المللی شوید

اگر می‌خواهید مخاطبان خود را گسترش دهید و جهانی شوید، به یک شریک بازاریابی نیاز دارید که درک کند چگونه در بازار جهانی حرکت کند. در WebFX، ما داریم دفاتر در سراسر جهان و پیچیدگی های بازاریابی در سطح جهانی را درک کنید.

با یک استراتژی بازاریابی دیجیتال سفارشی، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید تا بتوانید درآمد شرکت خود را افزایش دهید.

با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا همین امروز با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست در مورد ما خدمات دیجیتال مارکتینگ!

Source link