چهار روش Google Analytics که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند

ساخته شده تا از همان ابتدا بادوام باشد

در چشم‌انداز در حال تحول امروز، یک استراتژی اندازه‌گیری بادوام کلیدی برای پیمایش در آینده‌ای است که در ابتدا حفظ حریم خصوصی است. اواخر امسال، ما شروع به ارائه پشتیبانی برای برخی از APIهای Chrome Privacy Sandbox خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانید همچنان به مخاطبان خود دسترسی داشته باشید و حتی بدون کوکی‌های شخص ثالث به طور مؤثر اندازه‌گیری کنید.

همچنین، برای اطمینان از ماندگاری شما در برابر تغییرات نظارتی و حریم خصوصی، تبدیل‌های پیشرفته در Google Analytics 4 به ایجاد تصویر کامل‌تری از انتساب تبدیل بین کانالی شما کمک می‌کند. با ترکیب داده‌های شخص اول هش‌شده و موافقت‌شده با برچسب‌های تبدیل موجود، داده‌های شما با سایر داده‌های Google به روشی امن برای حفظ حریم خصوصی تطبیق داده می‌شود تا دید واضح‌تر و جامع‌تری از عملکرد واقعی کمپین‌هایتان به شما ارائه دهد. سپس، با ارسال بی دردسر این تبدیل های پیشرفته به طور مستقیم به Google Ads، گردش کار خود را ساده کنید تا هوش مصنوعی Google را تقویت کرده و عملکرد تبلیغات خود را بهبود بخشد.

با ساده‌تر کردن کارها، اشتراک‌گذاری انتخاب‌های رضایت با Google Analytics 4 با استفاده از حالت رضایت آسان‌تر از همیشه است. به این ترتیب، می‌توانید با استفاده از مدل‌سازی رفتاری مبتنی بر هوش مصنوعی، یک نمای کامل از سفرهای کاربران خود را باز کنید.

Google Analytics 4 واقعاً ساخته شده است تا برای آینده بادوام باشد. با وجود تغییرات مداوم در چشم انداز اندازه گیری، ما به سرمایه گذاری در ارائه ابزاری به شما ادامه خواهیم داد که به سؤالات اساسی در مورد کسب و کار شما در کل مسیر خرید مشتری شما پاسخ دهد.

Source link