با وجود کانالهای بیشتر برای تبلیغ کسبوکارتان نسبت به قبل، ممکن است تعجب کنید که کدام یک نام تجاری شما را ایجاد میکنند و درآمد را به طور مؤثرتری به ارمغان میآورند. شما می خواهید روی روش هایی سرمایه گذاری کنید که بالاترین را برای شما به ارمغان می آورد بازگشت سرمایه (ROI).
ایمیل مستقیم و بازاریابی ایمیلی هر دو گزینه های محبوب برای بازاریابان هستند. اما، در مورد بازاریابی کسب و کار شما چه تفاوتی بین این دو وجود دارد؟
این صفحه ایمیل مارکتینگ و ایمیل مستقیم را تجزیه می کند. در اینجا چیزی است که ما پوشش خواهیم داد:
به خواندن ادامه دهید تا بیشتر در مورد مزایا، تفاوتها و اینکه بهترین نتایج را ارائه میدهند، بدانید! و اگر می خواهید در مورد بازاریابی دیجیتال بیشتر بدانید، به یاد داشته باشید برای دریافت خبرنامه ما ثبت نام کنید برای بینش رایگان بیشتر
ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!
پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!
ایمیل خود را در زیر وارد کنید:
فرم اشتراک درون خطی – CTA 72
“*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد
(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)
![cta44 img](https://www.webfx.com/wp-content/themes/fx/assets/img/ctas/72/v2/cta44-img.png)
تفاوت بین ایمیل مستقیم و بازاریابی ایمیلی چیست؟
ایمیل مستقیم و بازاریابی ایمیلی هر دو اعضای مخاطب هدف را تشویق می کنند تا با یک شرکت درگیر شوند، اگرچه آنها رویکردهای متفاوتی دارند. پست مستقیم از مواد چاپی مانند بروشور و کاتالوگ استفاده می کند، در حالی که بازاریابی ایمیلی پیام های تجاری انبوه را ارسال می کند.
پست مستقیم در مقابل مزایا و معایب ایمیل
در حالی که هر استراتژی ایمیل دارای اهداف یکسانی است، مانند افزایش تبدیل، ایجاد آگاهی از نام تجاری، و افزایش درآمد، هر کدام مزایا و معایب منحصر به فردی دارند. بیایید نگاهی به مشخصات آن بیندازیم:
حرفه ای های پست مستقیم
پست مستقیم یک روش سنتی تبلیغاتی است که بسیاری از کسب و کارها آن را امن و آشنا می دانند. مردم تمایل دارند نامه های فیزیکی را حرفه ای و قابل اعتماد ببینند که منجر به نرخ باز شدن بالا می شود. این مواد چاپی معمولاً با توجه زیاد به جزئیات ایجاد میشوند که باعث ایجاد اعتماد در بین گیرندگان میشود.
معایب پست مستقیم
در حالی که پست مستقیم چشم نواز است، اما همیشه منجر به تبدیل نمی شود. از آنجایی که زمان، تلاش قابل توجهی می طلبد، و هزینه تولید، پست مستقیم تمایل به بازگشت سرمایه کمتری دارد.
بهعلاوه، هرگز نمیتوانید کاملاً مطمئن باشید که شخصی که میخواهید با آن تماس بگیرید هنوز در آن آدرس زندگی میکند یا بدون باز کردن آن، آن را دور میاندازد. پست مستقیم نام مستعار “نامه های ناخواسته” را به خود اختصاص داده است، بنابراین شما در معرض خطر قرار دادن شرکت شما به دلیل ارسال پیام های ناخواسته قرار می گیرید.
علاوه بر این، پست مستقیم می تواند به عنوان ضایعات در نظر گرفته شود، که برای مخاطبانی که نگران پایداری هستند، نوید خوبی ندارد. شما همچنین پول بیشتری خرج میکنید و نمیدانید که آیا این منابع حتی به دریافتکننده رسیده است یا خیر.
جوانب مثبت بازاریابی ایمیلی
وقتی به صورت استراتژیک انجام شود، ایمیل ها مزایای زیادی را ارائه می دهند. بازاریابی از طریق ایمیل عبارت است از:
- به موقع: در یک زمان خاص از روز به مخاطبان دسترسی پیدا کنید یا بر اساس رویدادهای راه اندازی شده، مانند روز تولد مشترک، یا پس از مشاهده صفحه محصول، پیام ارسال کنید. ایمیلها تضمین میکنند که گیرندگان ایمیلهای شما را دقیقاً در لحظه مناسب با کمترین تلاش شما میبینند.
- هدفمند: با ایمیل، آن آسان است مخاطبان خاصی را هدف قرار دهید. شما می توانید مشتریان خود را با عادات خرید یا مرور، و همچنین اطلاعات جمعیتی مانند سن یا مکان تقسیم بندی کنید. بازاریابی ایمیلی تضمین می کند که همه محتوای مرتبط با خود را می بینند.
- پویا: پیوند دادن یا جاسازی ویدیوها، نظرسنجی ها، گزینه های خرید و سایر محتوای جذاب در ایمیل های خود آسان است. این گنجاندن به گیرندگان اجازه می دهد تا به راحتی با پیام های شما ارتباط برقرار کنند و در عین حال ارزش بیشتری کسب کنند.
- شخصی سازی شده: ایمیل ها گزینه های شخصی سازی زیادی را ارائه می دهند. آنها به افراد خاصی خطاب می شوند، بنابراین می توانید اعتماد کنید که پیام شما به شخص مناسب می رسد. همچنین میتوان ایمیلها را به گونهای سفارشی کرد که حاوی نام گیرنده باشد و محتوای آن را مطابق با تاریخچه خرید یا مرور خاص آنها در نظر بگیرد.
معایب بازاریابی ایمیلی
مردم دائماً با ایمیلها بمباران میشوند، بنابراین اگر پیامهای شما ارزشی نداشته باشد، گیرندگان شما به آنها فکر دیگری نمیکنند. کمپینهای ایمیلی که طراحی ضعیفی دارند غیرشخصی و غیرحرفهای هستند و بیشتر به برندها آسیب میزنند تا کمک به آنها.
بازاریابی ایمیلی نیازمند تلاش اختصاصی برای ایجاد نتایج مطلوب است. برای دیدن نتایج باید زمان بیشتری را صرف کنید و با ایمیل های خود سازگار باشید.
آیا باید از ایمیل مارکتینگ یا ایمیل مستقیم استفاده کنید؟
در صورت امکان، ترکیبی از ایمیل مستقیم و بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین راهها برای دستیابی به مخاطبان انبوه و ایجاد هرچه بیشتر نقاط تماس است. با این حال، اگر مجبور هستید یکی یا دیگری را انتخاب کنید، بازاریابی ایمیلی راه است رفتن.
هم ایمیل مستقیم و هم بازاریابی ایمیلی دارای خطراتی هستند، مانند افرادی که ایمیل را قبل از خواندن آن دور می اندازند یا ایمیل هایی که در پوشه های هرزنامه قرار می گیرند هرگز دیده نمی شوند، اما هر دو فوایدی نیز دارند.
به لطف این ایمیل ها، بازگشت سرمایه بسیار بالاتری نسبت به نامه های مستقیم دارند حداقل زمان و منابع برای ایجاد، توزیع و نگهداری یک کمپین ایمیل لازم است. به احتمال زیاد با بازاریابی ایمیلی به مخاطبان مورد نظر خود دست یابید، به اهداف تجاری خود برسید و در حد بودجه خود بمانید.
چگونه یک استراتژی بازاریابی ایمیلی موثر ایجاد کنیم
در حالی که بازاریابی ایمیلی موثرتر از ایمیل مستقیم است، نیاز به یک استراتژی برنامه ریزی شده برای افزایش تبدیل و افزایش درآمد دارد. این سه نکته را برای ایجاد ایمیل با کیفیت بررسی کنید.
1. اضافه کردن ارزش
ایمیلها زمانی بهترین کار را میکنند که ارزش افزوده و اعتماد کسب کنید. مردم هر روز ایمیلهای بیشماری دریافت میکنند، بنابراین باید ثابت کنید که ایمیلهایتان ارزش وقت گذاشتن برای باز کردن و خواندن را دارند. اطمینان حاصل کنید که خطوط موضوع شما صادق است و حتماً پیوندهایی را در متن های لنگر توصیفی درج کنید، تا گیرندگان شما بدانند وقتی روی ایمیل شما کلیک می کنند چه انتظاری داشته باشند.
از آنجایی که تقسیمبندی با بازاریابی ایمیلی آسان است، میتوانید پیامهای مرتبطی برای مشتریان خود ایجاد کنید و به آنها کمک کنید تا احساس کنند که واقعاً علایق و نکات دردناک آنها را درک میکنید.
2. انعطاف پذیری را فراهم کنید
مخاطبان شما نیاز دارند برای دریافت ایمیل انتخاب کنید، که در واقع یکی از مزایای عمده بازاریابی ایمیلی است. وقتی مشتریان انتخاب میکنند، نشان میدهند که علاقهمند به شنیدن حرفهای شما هستند.
کاربران به احتمال زیاد تبدیل می شوند زیرا قبلاً از شما خرید کرده اند یا علاقه زیادی به آنچه ارائه می دهید دارند.
ایمیل ها انعطاف پذیری را ارائه می دهند که باعث ایجاد رضایت و وفاداری مشتری می شود. به مشتریان خود اطلاع دهید که می توانند هر زمان که بخواهند مشترک شوند و اشتراک را لغو کنند.
3. کمپین ها را تنظیم کنید
تنظیم ایمیلها آسان است، حتی زمانی که کمپینها در حال انجام هستند. آنها به شما امکان میدهند به سرعت پیام ارسال کنید و به شرایط بازار، احساسات مشتری، اخبار فوری و رویدادهای دیگر پاسخ دهید. وقتی کمپین های ایمیلی خود را در صدر قرار دهید، محتوای شما برای مشترکین مرتبط و مفید باقی می ماند.
این آسان است ردیابی معیارها با ایمیل، بنابراین از این ویژگی های نظارت برای افزایش تبدیل استفاده کنید. میتوانید به راحتی نرخهای باز و کلیک را بررسی کنید و مکانهایی را که برای کمک به مشترکین بیشتر برای تبدیل شدن به مشتریان وفادار لازم است، شناسایی کنید.
آژانس های خوب بیش از 50 گواهینامه دارند.
آژانس های بزرگ بیش از 100 گواهینامه دارند.
WebFX دارد بیش از 1100+ توصیفات مشتری درخشان
ببینید چه چیزی ما را متمایز می کند
![cta8 img](https://www.webfx.com/wp-content/themes/fx/assets/img/ctas/10/v3/cta8-img.png)
استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را با WebFX بهینه کنید
وقتی ایمیلها به درستی انجام میشوند، با دادهها و نیازهای مشتری که تصمیمات شما را هدایت میکنند، درآمد را افزایش میدهید و به اهداف تجاری خود میرسید. اگر در تلاشهای بازاریابی دیجیتال خود کمکی میخواهید، WebFX اینجاست تا به شما کمک کند!
با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا امروز آنلاین با ما تماس بگیرید برای شروع با خدمات بازاریابی ایمیلی ما!