راهنمای شما برای گردش کار محتوا برای مشاغل

گردش کار محتوا مجموعه ای از کارها و عملیات است که تیم شما برای انتقال محتوا از ایده به انتشار استفاده می کند. بدون گردش کار محتوا، ممکن است برای ادامه دادن به مطالبات محتوا تلاش کنید و مزایای بازاریابی محتوا را از دست بدهید.

اگر می خواهید گردش کار محتوای خود را بهینه کنید، به جای درستی آمده اید. این پست موضوعات زیر را بررسی می کند:

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید یا تماس بگیرید 888-601-5359 با یک استراتژیست در مورد بهبود گردش کار محتوای خود صحبت کنید!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

گردش کار محتوا چیست؟

تعریف گردش کار محتوا

مجموعه ای از کارها و عملیاتی که تیم شما قبل از انتشار محتوا انجام می دهد.

با هر کار تجاری، فرآیندی برای رقابت با آن کار از ابتدا تا انتها وجود دارد. همین ایده در مورد محتوا نیز صدق می کند. گردش کار محتوای شما فرآیند طوفان فکری، نوشتن و انتشار محتوا، همراه با سایر وظایف کوچکتر است.

گردش کار محتوای شما بسته به شرکت، صنعت و بودجه شما متفاوت به نظر می رسد. شرکت‌های بزرگ‌تر که محتوای بیشتری تولید می‌کنند ممکن است گردش کار عمیق‌تری داشته باشند، در حالی که کسب‌وکارهای کوچک‌تر ممکن است یک نفر کل عملیات را مدیریت کند.

چرا به یک گردش کار تولید محتوا نیاز دارید؟

صرف نظر از جریان کاری محتوای فعلی خود، به سیستمی نیاز دارید تا محتوا را به سایت خود منتقل کنید. از آنجایی که محتوا برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و تجربه کاربران با سایت شما بسیار مهم است، نحوه سازماندهی فرآیند بر تجارت کلی شما تأثیر می گذارد.

برخی از دلایلی که نیاز به مدیریت گردش کار محتوا دارید عبارتند از:

  • ردیابی دقیق پروژه: گردش کار محتوای شما باید به شما کمک کند پروژه های خود را از ابتدا تا انتها پیگیری کنید و گلوگاه ها را پیدا کنید. این فرآیند به حرکت پروژه ها و حفظ یک برنامه زمان بندی واضح کمک می کند.
  • حداکثر منابع: بازاریابی محتوا 54 درصد بیشتر از بازاریابی سنتی سرنخ ایجاد می کند. همانطور که روی محتوای خود سرمایه گذاری می کنید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد و از هدر رفتن زمان و هزینه جلوگیری می کنید.
  • بهره وری بهتر: با یک فرآیند مشخص، به همه افراد در برنامه ریزی کمک می کنید و از بار کاری ناهموار جلوگیری می کنید. همه اعضای تیم وظایف اختصاصی خواهند داشت که به پیشبرد پروژه ها کمک می کند.

با تمام این مزایا، می توانید ارتباطات و ارتباط بهتر در محل کار را نیز تشویق کنید. همه اعضای تیم شما در یک صفحه خواهند بود و برای یک هدف کار می کنند و هر کدام مسئولیت شخصی خود را دارند.

این است که بازاریابی محتوا چقدر بیشتر از بازاریابی سنتی تولید می کند.

نحوه ایجاد یک گردش کار محتوا

اکنون که می دانید گردش کار محتوا چیست و چرا اهمیت دارد، وقت آن است که برنامه ریزی را شروع کنید. در اینجا شش مرحله برای ایجاد یک گردش کار محتوا آورده شده است:

  1. اهدافی را برای شرکت خود تعیین کنید
  2. مسئولیت ها را تعیین کنید
  3. انواع محتوا را انتخاب کنید
  4. یک برنامه زمانی ایجاد کنید
  5. روند تولید محتوا را مشخص کنید
  6. روند خود را مستند کنید

بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم!

1. برای شرکت خود اهداف تعیین کنید

اولین گام برای ایجاد یک گردش کار محتوا، تعیین اهداف بازاریابی محتوا است. بازاریابی محتوای شما باید هدف خاصی داشته باشد – در غیر این صورت، برنامه ریزی محتوای شما چالش برانگیز خواهد بود.

برخی از اهداف بازاریابی محتوا می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • افزایش ترافیک ارگانیک و سئو
  • بهبود آگاهی از برند از طریق وبلاگ شرکت
  • دریافت اشتراک های اجتماعی بیشتر
  • کسب تبدیل بیشتر در صفحات فرود شما

این اهداف همگی یک هدف خاص برای کمک به رویکرد محتوای شما دارند. برای مثال، اگر محتوایی برای سئو تولید می‌کنید، باید در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) تحقیق کنید. اگر می خواهید سهام اجتماعی بیشتری داشته باشید، ممکن است نیاز به سرمایه گذاری در بازاریابی رسانه های اجتماعی داشته باشید.

ویدئوی زیر نحوه ایجاد اهداف SMART را توضیح می‌دهد – یعنی اهدافی که خاص، قابل اندازه‌گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان هستند. پس از ایجاد اهداف، می توانید آنها را به کارهای کوچکتر تقسیم کنید که برای تیم شما جذاب است.

2. مسئولیت ها را تعیین کنید

گام بعدی این است که بفهمید چه تیم یا بازاریاب مسئول هر کار است.

به عنوان مثال، اگر برنامه بازاریابی محتوای شما شامل ایجاد یک وبلاگ شرکتی باشد، ممکن است یک مدیر پروژه داشته باشید که پست های وبلاگ را مشخص می کند و ایجاد می کند، چند نویسنده و یک ویرایشگر. هر شخص مسئول وظیفه خاصی در رابطه با انتشار پست های وبلاگ خواهد بود.

مسئولیت ها ممکن است به این صورت باشد:

ایجاد یک برگه مسئولیت مشترک می تواند به اعضای تیم کمک کند تا بدانند برای کارهای خاص به چه کسی مراجعه کنند.

3. انواع محتوا را انتخاب کنید

نوع محتوای شما نیز به هدف شما بستگی دارد. برخی از انواع محتوا عبارتند از:

  • پست های وبلاگ
  • انفجار ایمیل
  • توضیحات محصول
  • پست های رسانه های اجتماعی
  • محتوای اطلاعاتی طولانی
  • محتوای خاص شرکت

به طور کلی، وب سایت ها بیشتر محتوای فوق را ارائه می دهند. با این حال، بسته به ظاهر سایت فعلی شما، ممکن است محتوای جدید را به اصلاح محتوای شرکتی در سطح پایه خود اولویت دهید.

4. یک برنامه زمانی ایجاد کنید

برنامه محتوای شما به کارمندان کمک می کند تا بدانند چه محتوایی در حال پخش است و چه زمانی باید آن را ایجاد کنند. بعلاوه، زمان‌بندی پست‌هایتان باعث می‌شود که محتوا به‌طور منظم در حال پخش شدن باشد، که برای اهداف سئو عالی به نظر می‌رسد.

استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس می تواند به شما کمک کند تا برنامه خود را روشن نگه دارید.

5. روند تولید محتوا را مشخص کنید

در مرحله بعد، زمان آن است که فرآیند تولید محتوا را از ابتدا تا انتها به پایان برسانیم. در این مرحله، محتوایی را که می‌خواهید بنویسید، هر چند وقت یک‌بار نیاز به نوشتن آن را تعیین کرده‌اید و چه کسی مسئول چه وظایفی است. این شامل توسعه مراحلی است که نویسندگان و ویراستاران قبل از انتشار کامل می کنند.

فرآیند محتوای شما ممکن است چیزی شبیه به زیر باشد:

  1. مدیر پروژه نیاز به محتوا را مشخص می کند و پروژه را از طریق یک CMS به نویسنده اختصاص می دهد.
  2. نویسنده تحقیق کلمات کلیدی را انجام می دهد و محتوا را پیش نویس می کند و پس از تکمیل آن را برای ویرایشگر ارسال می کند.
  3. ویرایشگر قطعه را بررسی می کند و تغییرات را مستقیماً ایجاد می کند. آنها یادداشت هایی را برای نویسنده ارسال می کنند و قطعه را به توسعه دهنده می دهند.
  4. توسعه دهنده در صورت امکان از چند رسانه ای استفاده می کند و محتوا را در وب سایت ارسال می کند.

6. روند خود را مستند کنید

هنگامی که همه چیز را ترسیم کردید، باید جریان کاری محتوای خود را نهایی و مستند کنید. داشتن یک CMS و سایر ابزارهای ردیابی محتوا می تواند به شما در تقویت و آزمایش این فرآیند کمک کند.

گردش کار محتوای شما چیزی فراتر از نوشتن و انتشار را شامل می شود – فرآیندهایی را برای بهینه سازی مجدد محتوای قدیمی و بازنویسی قطعات در صورت لزوم ایجاد کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که گردش کار شما می تواند روان باشد. اگر تیم شما پیشرفتی در فرآیند پیدا کند، می تواند به شما کمک کند از جریان کاری بهتر لذت ببرید.

خوراکی های کلیدی

  1. گردش کار محتوا شامل نوشتن، انتشار، ردیابی و بهینه سازی مجدد محتوا است.
  2. گردش کار شما منحصر به کسب و کار شما است و باید اندازه و بودجه تیم شما را منعکس کند.
  3. ابزارهایی مانند CMS می توانند به شما کمک کنند تا از محتوای خود بهره بیشتری ببرید.

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما

مشاهده نتایج بیشتر

WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:

3 میلیارد دلار

در درآمد مشتری

7.8 میلیون

سرنخ برای مشتریان ما

5.2 میلیون

تماس های تلفنی مشتری

از مدیریت گردش کار محتوا با WebFX لذت ببرید!

WebFX می تواند استرس ایجاد یک جریان کاری محتوا را با منبع محتوای وب شما از بین ببرد.

خدمات بازاریابی محتوای ما شامل مدیریت ایجاد محتوای شما، انتشار و ردیابی برای نتایج برتر است. تیم ما شامل بیش از 100 نویسنده محتوا است که با شرکت شما برای ایجاد محتوایی مطابق با برند و اهداف شما کار می کنند.

اگر می‌خواهید راه آسان‌تری برای نزدیک شدن به محتوا داشته باشید و در عین حال تبدیل‌ها، درآمد و سرنخ‌های بیشتری کسب کنید، می‌توانیم کمک کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه WebFX می تواند جریان کاری محتوای شما را ساده کند، با ما آنلاین تماس بگیرید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور