اینجا فرود بیا! راهنمای تبدیل نهایی صفحه فرود B2B

مشتریان بالقوه B2B شما به دنبال محصولات یا خدماتی هستند که درآمدشان را افزایش دهد. وقت آن است که به آنها یک مکان فرود راحت بدهید.

صفحه فرود یک نقطه تماس برای مشتری آنلاین است. این نشان می دهد که شما چیزی را دارید که جستجوگر امیدوار است پیدا کند و یک باند برای آن فراهم می کند.

شرکت‌هایی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید آنلاین هستند و بیش از 70 درصد از مشتریان احتمالی شما از Google برای شروع فرآیند خرید خود استفاده می‌کنند. یک صفحه فرود می تواند به مشتری بالقوه بگوید که آیا شرکت آنچه را که نیاز دارد دارد یا خیر. کسب‌وکار شما می‌تواند از یک صفحه فرود برای هدف قرار دادن بخش‌های خاصی از مخاطبان خود استفاده کند و یک مشتری بالقوه را به سرنخ تبدیل کند.

با ثبت نام در راهنمای بازاریابی اینترنتی ما، می توانید در مورد دستیابی به مشتریان B2B به صورت آنلاین اطلاعات بیشتری کسب کنید.

4 نکته برای بهینه سازی صفحات فرود B2B برای تبدیل

از آنجایی که هدف نهایی صفحه فرود تبدیل سرنخ است، هر جنبه از صفحه باید به آن ماموریت کمک کند. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید صفحات فرود خود را برای دستیابی به حداکثر نرخ تبدیل بهینه کنید.

این استراتژی‌ها محتوای صفحه فرود، طراحی و جذابیت سئوی شما را بالا می‌برد تا تبدیل‌ها به سرعت بالا بروند.

1. اطلاعات مهم بارگذاری جلو

کاربران اینترنت به طور متوسط ​​37 ثانیه را صرف خواندن یک مقاله می کنند، بنابراین زمان شما برای جلب توجه آنها کوتاه است. در اسرع وقت به خواننده نشان دهید که راه حل آنها را دارید.

صفحه فرود باید به چند سوال پاسخ دهد تا خواننده بداند راه‌حلی ارائه می‌دهد – چه معامله‌ای، چرا خواننده باید همراه باشد، و خواننده چگونه می‌تواند اقدامی انجام دهد؟ پاسخ دادن زودهنگام به این سؤالات – بالای صفحه – تضمین می کند که خوانندگان بلافاصله آنها را ببینند. برای تشویق یک تبدیل، یک CTA اولیه در بالای صفحه قرار دهید.

2. پیشنهاد ارزش خود را روشن کنید

یک صفحه فرود باید مقداری را برای ایجاد یک تبدیل ارسال کند. تسلط بر ارزش پیشنهادی شما ضروری است.

یک پیشنهاد ارزش، نقاط فروش منحصر به فرد شما (USP) را توضیح می دهد. برای شناسایی ارزش پیشنهادی خود، مشخص کنید چه چیزی در مورد کسب و کار و پیشنهادات شما منحصر به فرد است.

به عنوان مثال، خواننده باید بداند که یک خبرنامه نکات مفیدی را برای کسب و کار او ارائه می دهد، که پلت فرم مدیریت تدارکات شما زمان تحویل را بهبود می بخشد، یا اینکه چاپگرهای صنعتی رنگ های تیز تولید می کنند.

مزایایی را که پیشنهادات شما ارائه می دهد با ویژگی هایی که برند شما را تعریف می کنند ترکیب کنید – تجربه، کیفیت، نرخ ها یا هر آنچه که تصمیم دارید.

شما می‌توانید گواهی‌ها یا نمونه‌هایی از پروژه‌های گذشته ارائه دهید تا راه‌هایی را که کسب‌وکارهای دیگر از شراکت با شما در گذشته منتفع شده‌اند، به اشتراک بگذارید. اثبات ملموس، سوخت جت یک پیشنهاد ارزشی است.

پیشنهاد ارزش حقوق و دستمزد adp

3. فراخوانی برای اقدام را اصلاح کنید

CTA صفحه فرود باید خواننده را از بیننده غیرفعال به پیشروی صادقانه برساند.

می توانید سفر خواننده را با درخواست از خواننده که یک اقدام انجام دهد ساده کنید. اقدامی که انتخاب می کنید باید برای مشتریان و تیم فروش شما مفیدترین باشد.

دروازه CTA

CTA را به عنوان یک دروازه در شروع یک مسیر در نظر بگیرید. مشتری مشکل دارد. راه حل شما در انتهای مسیر منتظر می ماند. عبور از دروازه CTA، سفر خواننده را به سمت راه حل آغاز می کند.

فقط باید یک دروازه وجود داشته باشد – پیوند به صفحه تماس، ثبت نام در خبرنامه، درخواست قیمت یا اقدام ایده آل دیگری. دروازه های زیاد می تواند حواس خواننده را پرت کند.

شما می توانید بیش از یک بار در صفحه فرود خود به دروازه اشاره کنید، اما محافظه کار باشید. قرار دادن پراکنده CTA در لحظات تأثیرگذار، طبیعتاً خواننده را به سمت عملی سوق می دهد که آنها را به یک سرنخ تبدیل می کند. یک دکمه CTA را در بالای صفحه و دیگری را در پایین صفحه امتحان کنید.

adp payroll cta

4. صفحه را برای تبدیل طراحی کنید

محتوای صفحه فرود به همان اندازه که طراحی اجازه می دهد در تبدیل خوانندگان موثر است. صفحات با چیدمان جذاب و سئو پسند باعث تبدیل شدن به سایت می شوند. کسب‌وکارها راه‌های قانع‌کننده‌ای برای انتقال ارزش خود از طریق استراتژی‌های طراحی بصری پیدا می‌کنند. سعی کنید ارزش پیشنهادی خود را با بهترین شیوه های طراحی سئو در صفحه ببافید.

خوانایی

بسیاری از خوانندگان B2B صفحات را مرور می کنند تا ببینند آیا آنها حاوی اطلاعات مورد نیاز هستند یا خیر. شما می‌توانید با تقسیم تکه‌های متن با عنوان و عنوان فرعی در بین افراد کفگیر متمایز شوید.

تصاویر ابزار خوانایی موثری هستند. یک عکس از نمونه کار پروژه شما می تواند هزاران کلمه در مورد کیفیت کار شما بگوید. یک اینفوگرافیک با نقاط کلیدی می تواند USP های شما را از صفحه منفجر کند.

پیشرفت های زیر کاپوت

طراحی سئو همچنین شامل بسیاری از عناصر زیربنایی است که خواننده ممکن است نبیند. آنچه در زیر کاپوت می گذرد تأثیر بسزایی در سرعت صفحه دارد.

صفحه فرود شما باید به سرعت بارگیری شود. حدود 40 درصد از خوانندگان صفحه را اگر بیش از سه ثانیه طول بکشد، صفحه را ترک می کنند. شما می توانید زمان بارگذاری را از طریق استراتژی های کارآمد ساخت وب سایت بهبود بخشید.

از سیستم‌های کش گرفته تا تعویق بارگذاری، بهینه‌سازی کد و شبکه‌های تحویل محتوا، راه‌حل‌ها و منابع زیادی در دسترس هستند که می‌توانند زمان بارگذاری را بهبود بخشند.

کدنویسی صفحه فرود با HTML و CSS انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایت های فلش فراهم می کند و به شما امکان می دهد کارایی صفحه خود را بهینه کنید. عناصر دیگری مانند اندازه فایل تصویر به سرعت بارگذاری صفحه کمک می کند – فایل های کوچکتر سریعتر بارگذاری می شوند.

بهینه سازی موبایل

طراحی سازگار با موبایل برای هر صفحه فرود ضروری است. مرور تلفن های هوشمند 70 درصد از زمان اینترنت را تشکیل می دهد، به این معنی که نامزدها احتمالاً شما را در دستگاه های تلفن همراه پیدا می کنند.

تلفن های هوشمند همچنین فاصله بین خواننده و عملی که می خواهید انجام دهند را پر می کنند. زمانی که می خواهید مشتریان بالقوه با کسب و کار شما تماس بگیرند، آن را دو برابر کنید.

همیشه بهترین شیوه‌های طراحی موبایل را دنبال کنید تا تجربه صفحه فرود روانی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند فراهم کنید. سازگاری یکی از مهمترین ویژگی های یک سایت موبایل است. طرح‌بندی صفحه فرود شما باید برای تکمیل دستگاهی که آن را بارگیری می‌کند، سازگار شود. به این ترتیب، سایت شما چه مشتری بالقوه در رایانه، تلفن یا تبلت خود باشد، عالی به نظر می رسد

5. مطالب شگفت انگیز بنویسید

شما می توانید نرخ تبدیل را از طریق نوشتن کپی رایتینگ هوشمندانه ای که اطلاعات درستی را به گونه ای ارائه می دهد که پاسخ مناسب را ایجاد می کند، افزایش دهید.

وقتی نویسنده تعادلی بین صدای برند تجاری و لحنی که با خواننده طنین انداز می شود، پیدا کند، محتوا تبدیل می شود.

مشتریان B2B اغلب به دنبال یک لحن حرفه ای و آموزنده هستند. برخی ممکن است بخواهند بدانند که آیا کسب و کار شما مورد اعتماد است یا خیر، در حالی که برخی دیگر بخواهند با یک رهبر فکری در صنعت کار کنند.

درک سرنخ های بالقوه شما مهم است، بنابراین قبل، در حین و بعد از ساخت صفحات فرود، مخاطبان هدف خود را تحقیق و اصلاح کنید.

باند فرودگاه B2B خود را با WebFX بسازید

صفحات فرود ابزارهای تبدیل مهمی هستند، بنابراین پشتیبانی حرفه ای می تواند معجزه کند. در WebFX، ما خدمات و فناوری هایی را ارائه می دهیم که تبدیل صفحه فرود B2B را به همراه دارد. قابلیت‌های طراحی وب، سئو، تبلیغات دیجیتال و تسریع درآمد ما به شما کمک می‌کند تا سرنخ‌های بیشتری کسب کنید.

تیم ما دوست دارد کمک کند! برای شروع گفتگوی استراتژی تبدیل می توانید به صورت آنلاین با ما ارتباط برقرار کنید.

Source link