8 مفهوم سئو به صورت تجاری توضیح داده شده است

کسب و کارها به راحتی می توانند از بهینه سازی ترافیک ارگانیک غفلت کنند. این به این دلیل اتفاق می افتد که ذینفعان اغلب نمی دانند که چگونه کار می کند یا تأثیر آن بر اهداف شرکت را درک نمی کنند.

به خواندن ادامه دهید و یاد بگیرید که چگونه مفاهیم SEO را به اصطلاحات تجاری ترجمه کنید تا بتوانید شرکای تجاری خود را وارد کنید و خرید آنها را برای پروژه های ارگانیک تضمین کنید.

بهبود تجربه مشتری

تجربه مشتری یکی از جنبه‌های کسب‌وکار است که تقریباً همه رهبران بر اهمیت آن تاکید دارند. و زمانی که 52 درصد از مشتریان می گویند پس از یک برداشت منفی به یک رقیب تغییر می کنند، نمی تواند متفاوت باشد.

اما کدام عوامل سئو بر روی آن تاثیر دارند؟

1. صفحات شکسته و تغییر مسیر

صفحات شکسته (مانند خطاهای 404 یا 500) و اجرای تغییر مسیرها معمولاً اولویت های تجاری هستند. این به این دلیل است که ذینفعان نیز کاربران آنلاینی هستند که احتمالاً با این مسائل روبرو می شوند و ناامیدی ناشی از آن را درک می کنند.

با این حال، پاک کردن تغییر مسیرها داستان دیگری است. کاربران این تغییر را نمی بینند، اما به عنوان سئوکار، می دانیم که تغییر مسیرهای بیش از حد می تواند به عملکرد یک وب سایت آسیب برساند.

تغییر مسیرها بودجه خزیدن موتورهای جستجو را مصرف می کند، اعتبار صفحه را کاهش می دهد و بر عملکرد سرعت تأثیر منفی می گذارد. اما چگونه این موضوع را از نظر تجاری توضیح می دهید؟

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای توضیح این موضوع با مثال‌های روزمره است که افراد به راحتی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند و احتمالاً آن را تجربه کرده‌اند.

در مورد 301، تصور کنید یک لیست خرید دارید، اما وقتی به خواربار فروشی محلی خود می رسید، متوجه می شوید که فروشگاه جابجا شده است و 20 دقیقه اضافی به سفر خرید شما اضافه می کند. حتی اگر به مکان جدید “تغییر مسیر” داده شده اید، از مرحله اضافی ناامید هستید.

همین امر در مورد ربات های موتورهای جستجو هنگامی که با تغییر مسیرها مواجه می شوند اتفاق می افتد. تغییر مسیرهای زیاد می تواند آنها را ناامید کند و منجر به تأثیر منفی بالقوه بر رتبه سایت شما شود. مشابه نظر منفی مشتری.

همه ما تأثیر نظرات منفی را می دانیم – مشتری بالقوه بعدی آنها را خواهد دید و ممکن است بر تصمیم آنها برای خرید از شما تأثیر بگذارد.

2. سئوی درون صفحه

مفهوم بهینه سازی صفحات وب منفرد برای رتبه بالاتر و کسب ترافیک مرتبط بیشتر، یک مفهوم کلیدی در سئو است. این بسیار شبیه به شیوه های تجارت در دنیای آفلاین است و هدف آن این است که کاربران و ربات ها را با محتوای شما درگیر کند.

هرچه تعامل بیشتر باشد، نرخ پرش پایین‌تر است، که می‌تواند رتبه‌بندی شما را بهبود بخشد (یا حداقل پس از افشای اسناد اخیر گوگل، دلیل محکمی برای این باور داریم).

درگیر نگه داشتن کاربران زمان صرف شده در صفحه و دیده شدن عناصر مهم مانند CTA را افزایش می دهد.

این شبیه به این است که سوپرمارکت‌ها اقلام ضروری مانند نان را در پشت قرار می‌دهند تا مشتریان بتوانند محصولات دیگر را هنگام حرکت در فروشگاه ببینند و دید محصول را افزایش می‌دهند.

همانطور که مشتریان ممکن است با سبدی از اقلام برنامه ریزی نشده در یک سوپرمارکت مواجه شوند، بهینه سازی خوب در صفحه می تواند منجر به افزایش سرنخ ها و خط لوله فروش سالم تر شود.

3. سرعت صفحه

سرعت صفحه یکی دیگر از عوامل مهم برای سئو و تجربه کلی کاربر است.

صفحات با بارگذاری آهسته می توانند منجر به نرخ پرش بالاتر شوند، زیرا کاربران احتمالاً سایتی را که بارگذاری بیش از حد طولانی طول می کشد رها می کنند. همه ما می دانیم که چقدر ناامید کننده است که ببینیم تصاویر چگونه بارگیری می شوند یا اینکه باید بیش از حد منتظر بمانیم تا بتوانیم کلیک کنیم یا اسکرول کنیم.

مانند زمانی است که در خیابانی پر از کافی شاپ برای صرف قهوه صبحگاهی سریع وارد یک کافی شاپ می شوید. اگر سفارش شما خیلی طول بکشد، احتمالاً دفعه بعد به جای دیگری خواهید رفت.

همین اصل در مورد وب سایت شما نیز صدق می کند. همانطور که خدمات کارآمد در یک کافی‌شاپ تجربه مشتری را افزایش می‌دهد، یک وب‌سایت با بارگذاری سریع تضمین می‌کند که بازدیدکنندگان درگیر می‌مانند و احتمال بازگشت آنها بیشتر است. و ربات‌های موتور جستجو مانند مشتریان حساسی هستند که خدمات کند را تحمل نمی‌کنند.

بهینه سازی وب سایت شما برای سرعت صفحه خوب می تواند وفاداری انسان ها و ربات ها را افزایش دهد و احتمالاً می تواند منجر به رتبه بندی و فروش بالاتر شود.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


افزایش کیفیت سرب و نرخ تبدیل

تجربه خوب مشتری تنها عامل داشتن یک تجارت موفق نیست.

شما باید مطمئن شوید که مشتریان مناسب را جذب می‌کنید – آنهایی که بیشترین شانس خرید از شما را دارند و دلایل کافی برای این کار به آنها ارائه می‌دهید.

در جبهه آنلاین، شما چند متحد SEO دارید که در این تلاش به شما کمک می کنند.

4. عناوین متا و توضیحات

به لباس، با ذهنی که می فرستند سلام می کنند. این ضرب المثل در دنیای موتورهای جستجو نیز صادق است.

ایجاد یک تاثیر اولیه قوی به صورت آنلاین مانند هر محیط تجاری حیاتی است و عنوان متا و توضیحات شما بازیگران کلیدی در اینجا هستند. آنها برای نحوه درک ربات ها و کاربران از صفحات وب شما بسیار مهم هستند.

تگ عنوان اولین چیزی است که کاربران می بینند و به عنوان کارت ویزیت دیجیتال شما عمل می کند. باید مختصر و واضح باشد و بلافاصله ارزش صفحه شما را نشان دهد. متا توضیحات مربوط به آسانسور شما است. این یک خلاصه کوتاه ارائه می دهد که باید به کاربران دلیلی برای کلیک بر روی نتیجه شما ارائه دهد.

همانطور که یک مقدمه خوب می تواند به تعاملات تجاری منجر شود، عناوین متا و توضیحات به خوبی ساخته شده، نرخ کلیک را افزایش می دهند و دید موتورهای جستجو را بهبود می بخشند.

آنها همچنین اطمینان حاصل می کنند که مشتریان بالقوه بهترین چیزهایی را که شما ارائه می دهید در نگاه اول می بینند – مانند یک ویترین مغازه با طراحی و تزئین بسیار خوب.

متا تگ های بهتر می توانند نرخ تبدیل سرنخ های ورودی به خط لوله فروش را بهبود بخشند، زیرا انتظارات درستی را ایجاد می کنند. در برخی از مشاغل B2C، که تصمیمات خرید سریع‌تر و هیجانی‌تر هستند، عناوین و توضیحات مؤثر متا نیز می‌توانند تعداد معاملات بسته را افزایش دهند.

اما عناوین متا و توضیحات خوب بدون تحقیقات اولیه قابل ایجاد نیستند.

5. تحقیق موضوعی و استراتژی محتوا

درک روندهای بازار و نیازهای مشتری برای هر شرکتی حیاتی است و معمولاً با کارهای زیربنایی عمیق شروع می شود.

به عنوان مثال، زمانی که قصد دارید یک محصول یا خدمات جدید را راه اندازی کنید، یک مرحله کشف اولیه دارید. هدف آن روشن کردن جزئیات پیشنهاد شما و راه اندازی چیزی است که شانس خوبی برای خرید توسط مشتریان شما دارد.

همین رویکرد در مورد حضور آنلاین شما نیز صدق می کند، اما به جای تحقیقات بازار، قبل از ایجاد استراتژی محتوای خود، تحقیق در مورد موضوع و کلمه کلیدی انجام می دهید.

شما می توانید محتوای مرتبطی را ایجاد کنید که نیازهای آن را برآورده کند و درک کنید که مخاطب شما چه چیزی را جستجو می کند.

تحقیق موثر در موضوع و کلمه کلیدی کیفیت ترافیک را بهبود می بخشد، نرخ تبدیل و MQL را افزایش می دهد و از طریق قیف فروش منجر به پرورش می شود.

6. داده های ساخت یافته

داده های ساختاریافته یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند SEO است که می تواند کیفیت سرنخ و نرخ تبدیل را افزایش دهد. این کدها مستقیماً برای کاربران قابل مشاهده نیستند، اما اطلاعات واضح و مشخصی در مورد محتوای وب سایت شما در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهند. آنها مانند برچسب های تغذیه ای روی بسته بندی مواد غذایی هستند.

داده‌های ساختاریافته به موتورهای جستجو امکان می‌دهد نتایج جستجوی غنی‌تر و مرتبط‌تری را نمایش دهند، از جمله قطعات پیشرفته‌تر، جزئیات محصول، ستاره‌های بررسی و سایر عناصری که نتایج شما را برای کاربران جذاب‌تر می‌کنند. این منجر به نرخ کلیک بالاتر و نرخ مکالمه بالقوه بالاتر می شود.

ایجاد شهرت برند

بهبود کیفیت سرنخ و تجربه مشتری برای بقای روزمره مشاغل بسیار مهم است. اما برای ایجاد زمینه برای موفقیت بلندمدت، باید روی ایجاد شهرت برند خود نیز سرمایه گذاری کنید.

دلیل آن ساده است: به گفته Qualtrics، تصمیمات خرید 63٪ از مصرف کنندگان تحت تأثیر شهرت شرکت است.

ایجاد ارتباطات منحصر به فرد از طریق لینک های داخلی و خارجی برای سئوی وب سایت ضروری است. لینک‌های داخلی اطلاعات را ساختار می‌دهند و به کاربران و موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا از طریق آن حرکت کنند.

این مفهوم شبیه به بررسی های 360 درجه است و اینکه چگونه به مدیران و رهبری شرکت کمک می کند تصمیم بگیرند که کدام کارمند شایسته ترفیع است زیرا شما نمی توانید همه را ارتقا دهید.

همین امر در مورد گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز صادق است. ماموریت آنها سازماندهی اطلاعات جهان و نمایش بهترین نتایج در بالا است. اگر 1 تریلیون نتیجه را در صفحه 1 ببینید، این خیلی مفید نخواهد بود.

از طرف دیگر لینک های خارجی اعتبار وب سایت شما را نشان می دهد. آنها مانند تأییدیه‌های حرفه‌ای عمل می‌کنند، شبیه به نظرات مثبت مشتری یا اشاره‌های رسانه‌ای که ثبات کسب‌وکار شما را تأیید می‌کنند.

پیوندهای خارجی تصویری مثبت ایجاد می‌کنند، سایت شما را قابل اعتماد نشان می‌دهند، که منجر به فرصت‌های رشد، افزایش شهرت برند، اندازه معاملات بالاتر و خط لوله فروش قوی‌تر می‌شود.

8. متن های لنگر

یکی دیگر از عناصری که در قابل اعتماد بودن وب سایت تاثیر دارد، انکر تکست ها هستند. آنها کلمات قابل کلیک در یک هایپرلینک هستند و به عنوان دست دادن نامرئی بین محتوای شما و کاربران عمل می کنند. آنها بسیار شبیه به یک معرفی خوب در یک رویداد شبکه هستند.

همانطور که یک دست دادن می تواند لحن یک رابطه تجاری را تعیین کند، متن های لنگر به خوبی انتخاب شده کاربران و ربات های موتور جستجو را راهنمایی می کند تا زمینه محتوای پیوند شده شما را درک کنند. آنها باید واضح و توصیفی باشند تا بتوانند انتقال آرام به صفحه پیوند داده شده را تضمین کنند.

استفاده هدفمند از متن‌های لنگر می‌تواند ارتباط صفحات شما را با عبارات مشخص افزایش دهد و به عنوان عوامل قدرت در سطح صفحه وب عمل کند. آنها انتظارات درستی را برای صفحات پیوند داده شده تعیین می کنند و به طور طبیعی با کاربران شما اعتماد ایجاد می کنند.

ساده سازی سئو برای سهامداران کسب و کار صحبت می کند

سئو اغلب به عنوان یک فرآیند مرموز دیده می شود که توسط کارشناسانی که در مورد الگوریتم های گوگل سر و صدا می کنند انجام می شود. ذینفعان کسب و کار ممکن است آن را به عنوان یک جعبه سیاه ببینند که در آن پول بدون نتایج روشن خرج می شود.

توضیح مفاهیم سئو در شرایط تجاری برای موفقیت بهینه سازی وب سایت بسیار مهم است. این به ذینفعان کمک می کند تا تأثیر سئو را بر رشد و موفقیت ببینند، که منجر به پشتیبانی و منابع بیشتر برای تلاش های سئو می شود.

نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.

Source link