گوگل مرورهای هوش مصنوعی را با کارت های پیوند در بالا آزمایش می کند

گوگل در حال آزمایش انتقال کارت‌های پیوند از پایین مرورهای هوش مصنوعی به بالا است و این لینک‌ها را بسیار قابل مشاهده‌تر می‌کند و احتمال اینکه جستجوگر روی آنها کلیک کند بسیار بیشتر است. در حال حاضر، این کارت‌های پیوند زیر پاسخ نمای کلی هوش مصنوعی قرار دارند و دیدن و کلیک کردن روی آن‌ها برای جستجوگران سخت است.

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از این آزمایش مرور کلی هوش مصنوعی در جستجوی Google آورده شده است. توسط Bartosz Góralewicz مشاهده شد که این اسکرین شات را در X پست کرد:

کارت‌های پیوند مرورهای Google Ai جدید

چه مروری بر هوش مصنوعی معمولی به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از نسخه معمولی این نمای کلی هوش مصنوعی است. به‌طور پیش‌فرض، هیچ کارت پیوندی نمی‌بینید، برای دیدن آنها باید روی «نمایش بیشتر» کلیک کنید:

مرورهای Google Ai عادی استمرورهای Google Ai عادی است

بعد از اینکه روی “نمایش بیشتر” کلیک کردید، باز می شود و کارت های پیوند زیر را به شما نشان می دهد:

Google Ai نمای کلی کارت‌های توسعه‌یافته در پایینGoogle Ai نمای کلی کارت‌های توسعه‌یافته در پایین

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر Google این تغییر را برای همه مرورهای هوش مصنوعی زنده کند، ممکن است به ناشران و سازندگان محتوا منجر شود که دیده شدن و کلیک‌هایی را که شایسته و می‌خواهند از این مرورهای هوش مصنوعی دریافت کنند.

البته، هنوز گوگل آن برداشت‌ها و کلیک‌ها را به وضوح در کنسول جستجوی گوگل به ما نشان نمی‌دهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بری شوارتزبری شوارتز

بری شوارتز یک فن‌شناس و یکی از ویراستاران در زمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه‌نویسی رویدادهای SMX است. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM.

در سال 2019، بری جایزه خدمات اجتماعی برجسته را از سایت موتور جستجو دریافت کرد، در سال 2018 جوایز جستجوی ایالات متحده را به عنوان “شخصیت جستجوی سال ایالات متحده” دریافت کرد، می توانید در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید و در سال 2023 او به عنوان برترین ها در لیست قرار گرفت. 50 تاثیرگذارترین PPCer توسط Marketing O'Clock.

بری قابل پیگیری است در X اینجا و می توانید در اینجا بیشتر در مورد بری شوارتز بیاموزید.


Source link