گوگل دستورالعمل داده های ساختاریافته پست های شغلی را روشن می کند

Google دستورالعمل‌های داده‌های ساختاریافته پست‌های شغلی خود را به‌روزرسانی کرد تا شرایط لازم را در مورد نحوه بهینه نگه داشتن Google از صفحات وب جدید و تغییرات در صفحات وب موجود تغییر دهد.

راهنمای داده های ساختاریافته پست شغلی گوگل

راهنمای داده‌های ساختاریافته پست‌های شغلی Google برای کمک به ناشران طراحی شده است تا از طریق فهرست‌های شغلی تعاملی در جستجو، واجد شرایط مشاهده بهتر در نتایج جستجوی Google شوند. همچنین یک نمای کلی از فرآیند افزودن، آزمایش و نگهداری داده‌های ساختاریافته پست‌های شغلی ارائه می‌کند.

توانایی اطلاع رسانی به گوگل از صفحات وب جدید پست کاری و تغییرات در صفحات موجود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، که با داشتن مرتبط ترین و مفیدترین پست های شغلی موجود در SERP ها، ناشران را سودمند می سازد.

تغییرات در راهنمای اطلاع رسانی به گوگل

تغییر در دستورالعمل برای روشن کردن نحوه اطلاع رسانی ناشران به گوگل از تغییرات و صفحات وب جدید بود. به نظر نمی‌رسد تغییری در راهنمایی‌هایی که باید انجام شود وجود دارد، بلکه تغییری در نحوه استفاده از نقشه‌های سایت مورد تأکید و تشویق است.

در نسخه قبلی راهنمایی، گوگل کاربران را تشویق می‌کرد تا به جای نقشه‌های سایت، به API Indexing تکیه کنند تا مستقیماً از صفحاتی که نیاز به خزیدن فوری دارند به گوگل اطلاع دهند.

در دستورالعمل قبلی آمده بود:

«با انجام یکی از اقدامات زیر Google را در جریان بگذارید:
برای نشانی‌های اینترنتی پست‌های شغلی، توصیه می‌کنیم به جای نقشه‌های سایت از API Indexing استفاده کنید، زیرا API Indexing از Googlebot می‌خواهد زودتر از به‌روزرسانی نقشه سایت و پینگ کردن Google، صفحه شما را بخزد. با این حال، ما همچنان توصیه می‌کنیم یک نقشه سایت برای پوشش کل سایت خود ارسال کنید.

به نظر می رسد توصیه به استفاده از API Indexing “به جای نقشه سایت” استفاده از نقشه سایت را منع می کند، حتی اگر جمله بعدی ارسال نقشه سایت را برای کل سایت توصیه می کند.

راهنمای به روز شده ظاهر تضاد بین دو جمله را با جایگزین کردن عبارت “به جای” با کلمه “و” برطرف می کند.

اکنون می‌خواند:

با استفاده از Indexing API و ارسال نقشه سایت، گوگل را در جریان قرار دهید. برای نشانی‌های اینترنتی پست‌های شغلی، توصیه می‌کنیم به جای نقشه‌های سایت از API Indexing استفاده کنید زیرا API Indexing از Googlebot می‌خواهد زودتر صفحه شما را بخزد. از Indexing API استفاده کنید تا Google را از یک URL جدید برای خزیدن مطلع کنید یا اینکه محتوای یک URL به روز شده است.

راهنمای به روز شده اکنون استفاده از API Indexing و نقشه سایت را توصیه می کند، در حالی که روشن می کند که API Indexing سریعتر است.

تغییرات مشابهی در دو قسمت دیگر در پایین صفحه وجود دارد، علاوه بر حذف تمام اشاره‌هایی به «پینگ» کردن گوگل در مورد تغییرات نقشه سایت با درخواست GET.

این بیانیه:

«با انجام یکی از اقدامات زیر Google را در جریان بگذارید:»

به این تغییر کرد:

“Google را از تغییرات مطلع نگه دارید:”

این تغییر روشن‌تر می‌کند که ناشران باید همچنان از نقشه سایت استفاده کنند و در عین حال استفاده از API Indexing را برای خزیدن سریع توصیه می‌کنند.

Google همچنین توصیه استفاده از درخواست GET را برای خزیدن نقشه سایت از راهنما حذف کرد:

«اگر از Indexing API استفاده نمی‌کنید، نقشه سایت جدیدی را با ارسال یک درخواست GET به URL زیر به Google ارسال کنید:

https://www.google.com/ping?sitemap=https://www.example.com/sitemap.xml”

راهنمای به روز شده داده های ساختاریافته پست شغلی را در اینجا بخوانید:

ارسال شغل (JobPosting) داده های ساختار یافته برای جستجوی شغل

تصویر ویژه توسط Shutterstock/object_photo

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور