کنسول جستجوی Google گزارش جدیدی را برای علامت گذاری مسئله ریاضی اضافه می کند

Google داده های جدیدی را به Search Console اضافه می کند تا به دارندگان سایت کمک کند تا ظاهر مشکلات عملی و نتایج غنی از حل کننده های ریاضی را ردیابی کنند.

مشکلات تمرینی و علامت گذاری داده های ساختاری حل کننده های ریاضی در مارس معرفی شد تا به سایت ها کمک کند از افزایش جستجوهای آموزشی که توسط دانش آموزان از خانه یاد می گیرند استفاده کنند.

Google می گوید محتوای تمرینی و کمک ریاضی از جمله بیشترین درخواست اطلاعات از دانش آموزان است.

مشکلات را تمرین کنید اشاره به مطالبی است که به فراگیران کمک می کند دانش خود را از یک موضوع آزمایش کنند حل کننده های ریاضی به توضیحاتی اشاره می کند که به دانش آموزان کمک می کند تا هنگام کار روی مسائل ریاضی از گیر بیفتند.

سایت های دارای محتوای واجد شرایط می توانند از نشانه گذاری جدید برای افزایش آگاهی از نام تجاری در نتایج جستجوی Google استفاده کرده و به طور بالقوه میزان بازدید را در نتیجه افزایش دید افزایش دهند.

گوگل پس از معرفی پشتیبانی از انواع جدید داده های ساخت یافته ، داده های مربوط به نتایج غنی را در اختیار صاحبان سایت قرار داده است. این به روزرسانی در Search Console نمونه بارز مصلحت اندیشی Google است.

در اینجا مواردی است که دارندگان سایت هنگام استفاده از مشکلات عملی و داده های ساختاری حل کننده های ریاضی ، انتظار دارند که در Search Console پیدا کنند.

اشکال زدایی و اشکال زدایی و علامت گذاری برای حل ریاضی را کنترل کنید

گزارش های جدید در Search Console می تواند به دارندگان سایت کمک کند تا مشکلات علامت گذاری مربوط به مشکلات عملی و حل کننده های ریاضی را رصد و رفع اشکال کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای دسترسی به داده ها ، به گزارش عملکرد بروید و یا مشکلات تمرین یا حل کننده های ریاضی را به عنوان ظاهر جستجو انتخاب کنید.

گزارش ها همه خطاها ، هشدارها و موارد معتبر برای صفحات حاوی این نوع جدید داده های ساختاری را نشان می دهد.

کنسول جستجوی Google گزارش جدیدی را برای علامت گذاری مسئله ریاضی اضافه می کند

داده های موجود در گزارش ها به صاحبان سایت این امکان را می دهد که آنچه Google می تواند یا نمی تواند در یک صفحه بخواند ، درک کنند. از آنجا می توانند خطاهای نتیجه غنی را برطرف کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هنگامی که خطایی برطرف شد ، می توان از همین گزارش ها برای تحریک مجدد صفحات آسیب دیده در Google و تأیید صحت اصلاحات استفاده کرد.

علاوه بر این ، دارندگان سایت می توانند با استفاده از آزمون Rich Results Google ، علامت گذاری داده های ساختاری را بر اساس صفحه به صفحه یا با ارسال URL یا کپی و جایگذاری کد کد ، بررسی کنند.

کنسول جستجوی Google گزارش جدیدی را برای علامت گذاری مسئله ریاضی اضافه می کند

یک روش دیگر برای آزمایش نشانه گذاری استفاده از جایگزینی کاملاً جدید برای ابزار تست داده ساختار یافته Google است. سئوکاران طولانی مدت باید با رابط کاربری این ابزار آشنایی کامل داشته باشند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

توجه به این نکته مهم است که نشانه گذاری داده های ساختاریافته معتبر تضمین نمی کند که Google نتیجه غنی برای یک صفحه داده شده نمایش دهد. نشانه گذاری یک صفحه ایجاد می کند واجد شرایط برای ارائه نتایج غنی به صلاحدید Google.

منبع: جستجوی مرکزی Google

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور