چگونه می توان رتبه های SEO تجارت الکترونیکی خود را در سال 2021 بهبود بخشید

عکس پروفایل نویسنده

@آنکیتا-تاناآنکیتا تانا

خلاق از نظر روح؛ نویسنده فنی از نظر حرفه ای ، آنکیتا یک مبلغ بازاریابی محتوا است.

رتبه بندی SEO و نرخ تبدیل دو معیار مهم هستند که به دلیل ماهیت تجارت برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی مهم است.

به خصوص ، در بازار رقابتی امروز ، اگر می خواهید مردم به فروشگاه شما توجه کنند ، حداقل باید در صفحه شماره 1 نتایج موتور جستجو باشید و در بهترین حالت در 3 نتیجه برتر باشید.

یک مطالعه تحقیقاتی انجام شده توسط Optify همچنین تأیید کرده است که مهم است که وب سایت های تجارت الکترونیکی در صفحه 1 نتایج موتور جستجو ظاهر شوند ، به ویژه در 3 نتیجه برتر زیرا در مجموع 58.4٪ از کل ترافیک ارگانیک را دریافت می کنند.

موقعیت شماره 1 در نتایج جستجو ، طبق گفته Optify ، به طور متوسط ​​36.4 CT CTR ، موقعیت شماره # 2 12.5 CT CTR و موقعیت شماره # 3 9.5 CT CTR دریافت می کنند.

به عبارت دیگر ، اگر رتبه بندی SEO تجارت الکترونیک خود را بهبود ندهید ، فروشگاه تجارت الکترونیکی شما فرصت های فروش زیادی را از دست خواهد داد.

علاوه بر این ، بهبود رتبه بندی تجارت الکترونیکی SEO که باعث ایجاد ترافیک ارگانیک می شود ، در مقابل به خطر انداختن پول شما در تبلیغات پولی ، مزایای خاص خود را دارد.

به عنوان مثال ، یک مطالعه SEMrush نشان داده است که 37.5٪ از کل بازدید از وب سایت های تجارت الکترونیکی از طریق موتورهای جستجو انجام می شود.

همچنین مطالعه دیگری نشان داد که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور