چگونه در گوگل رتبه بالایی کسب کنیم • Yoast

آیا می خواهید بدانید چگونه در گوگل رتبه بالایی کسب کنید؟ تو تنها نیستی “آیا می توانید لطفاً یک پست با یک مسیر روشن بنویسید که دقیقاً چه کاری باید انجام دهید تا در گوگل رتبه بالایی کسب کنید؟”، “چه کاری باید انجام دهم تا مطمئن شوم که از رقبای خود برتر خواهم شد؟” “آیا می توانید یک لیست واضح و گام به گام برای انجام دادن رتبه در گوگل بنویسید؟”. اگرچه من کاملاً این سؤالات را درک می کنم ، اما پاسخ به آنها واقعاً ، واقعاً ، واقعاً سخت است. تقریباً به اندازه رتبه بالا در گوگل سخت است. با این حال، در این پست، تمام تلاشم را می کنم تا به این سوال میلیون دلاری پاسخ دهم: چگونه در گوگل رتبه بالایی داشته باشیم؟ من یک پاسخ صادقانه – و طولانی – خواهم داد، اما برخی از بردهای سریع را نیز به اشتراک خواهم گذاشت!

چگونه رتبه بالا را کسب کنیم؟ بهترین نتیجه باشد

تمام توصیه‌های SEO که به کاربران افزونه خود یا خوانندگان وبلاگ خود می‌دهیم به یک چیز خلاصه می‌شود: فقط یک وب‌سایت عالی بسازید. گوگل می خواهد بهترین نتیجه را برای یک جستجوی خاص به کاربر بدهد. اگر استراتژی سئوی شما بر روی بهترین نتیجه و ایجاد بهترین وب سایت ممکن متمرکز است، احتمالاً در مسیر درست سئو هستید.

سئو فنی باید بدون نقص باشد

سرعت سایت یکی از عواملی است که تعیین می کند رتبه خوبی در گوگل کسب کنید یا خیر. در حالی که سرعت سایت از نظر تاریخی مهم‌ترین مورد نبود، اهمیت آن روز به روز بیشتر می‌شود. یک وب سایت کند باعث کاهش سرعت خزیدن می شود. Google برای واکشی صفحات در سایت شما زمان بیشتری می برد و بنابراین ممکن است فهرست کردن محتوای جدید بیشتر طول بکشد. سریعتر کردن وب سایت شما یک راه نسبتا آسان برای افزایش شانس کسب رتبه های بالا در گوگل است. می توانید از گزارش سرعت در کنسول جستجوی گوگل برای بررسی اینکه آیا صفحات شما سریع بار می شوند یا کند استفاده کنید.

کار با وردپرس

وردپرس در واقع یک پلت فرم سئو پسند است، بنابراین بیشتر جنبه های فنی قبلاً پوشش داده شده است. برای همه مواردی که اینطور نیست، می توانید افزونه (رایگان) Yoast SEO را برای وردپرس نصب کنید، که برخی از مشکلات جزئی وردپرس را برطرف می کند. نصب افزونه و استفاده از تنظیمات پیش فرض سئوی شما را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. اگر مطمئن شوید که همه به‌روزرسانی‌های افزونه SEO ما را اجرا می‌کنید، تمام جنبه‌های اصلی سئو فنی از قبل پوشش داده می‌شوند.

کار با Shopify

Shopify به عنوان سئو دوستانه ترین پلتفرم برای کار با آن شناخته نمی شود. اما آن است یکی از بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیک موجود است. و با کمک کمی از Yoast SEO برای Shopify، می توانید بهترین های هر دو دنیا را داشته باشید. برنامه Shopify مطمئن می شود که سایت شما با بالاترین استانداردهای فنی SEO مطابقت دارد، بنابراین می توانید روی بهینه سازی صفحات فروشگاه و محصولات خود تمرکز کنید.

ساختار سایت مشخص است

ساختار سایت واضح شانس شما را برای رتبه بندی در گوگل افزایش می دهد. موتورهای جستجو مانند گوگل لینک ها را دنبال می کنند. بنابراین، نحوه ساختار وب سایت خود و نحوه پیوند داخلی صفحات خود به یکدیگر، از اهمیت حیاتی برخوردار است. صفحاتی که تعداد زیادی لینک دارند برای گوگل مهم به نظر می رسند، در حالی که صفحاتی که لینک های زیادی ندارند برای گوگل اهمیت کمتری خواهند داشت. ساختار وب سایت خود را به عنوان راهنمای گوگل در نظر بگیرید و بنابراین بسیار مهم است.

محتوا همچنان پادشاه است

کپی رایتینگ سئو هم یک عنصر کلیدی و هم یک چالش بزرگ در هر استراتژی سئو است. همانطور که موتورهای جستجو صفحات وب را می خزند، محتوای وب سایت شما باید با الگوریتم های – همیشه در حال تغییر – موتورهای جستجو تنظیم شود. علاوه بر آن، باید محتوای با کیفیت را هدف قرار دهید و واضح بنویسید تا مخاطبان شما هم از وب سایت شما لذت ببرند و هم درک کنند. و ما می دانیم که خوانایی رتبه هایی دارد!

بیشتر بخوانید: ردیابی رتبه: چرا باید کلمات کلیدی خود را کنترل کنید »

نحوه رتبه بندی: 5 نکته برنده سریع

این پست حاوی راهنمای گام به گام در مورد نحوه رتبه بندی بالا در گوگل نیست. و من کاملاً درک می کنم که مردم چنین کتابچه ای را می خواهند. من بسیار متاسفم، اما چنین دستورالعملی به سادگی وجود ندارد. همانطور که گفته شد، من می توانم چند نکته عملی در مورد چگونگی بهبود رتبه خود به شما ارائه دهم!

1. اهداف واقع بینانه تعیین کنید

گاهی اوقات کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید بیش از حد رقابتی هستند. اگر در حال حاضر تعدادی سایت قوی با محتوای با کیفیت وجود داشته باشد که کلمه کلیدی مشابه شما را هدف قرار داده است، رقابت با آنها کار سختی خواهد بود. اگر اینطور است، می توانید به جای آن کلمات کلیدی دم بلند بیشتری را هدف قرار دهید.

2. حل مطالب یتیم

محتوای یتیم دارای پیوندهای داخلی کمی از صفحات دیگر یا پست هایی است که به آن پیوند دارند. گوگل این نوع محتوا را کم ارزش تلقی می کند. بنابراین، اگر مقاله ای برای شما مهم است، باید آن را هم برای گوگل و هم برای بازدیدکنندگانتان روشن کنید. پیوند به آن مقاله خاص از محتوای مرتبط دیگر. پیوند دادن به آن از طریق مقالاتی که ترافیک زیادی را در موتورهای جستجو ایجاد می کنند، به گوگل و مخاطبان شما کمک می کند تا به پست وبلاگ شما برسند.

اگر سایت شما بر روی وردپرس است، می توانید مقالات یتیم خود را با Yoast SEO شناسایی کنید. به‌علاوه، اکنون می‌توانید با استفاده از تمرین SEO ما نیز به راحتی مشکلات محتوای یتیم خود را برطرف کنید.

3. با آدمخواری کلمات کلیدی مقابله کنید

اگر دو (یا بیشتر) پست را برای کلمات کلیدی متمرکز که خیلی شبیه به هم هستند بهینه سازی کنید، آدمخواری کلمات کلیدی ممکن است رخ دهد. برای گوگل، تشخیص اینکه کدام یک از این مقالات مهمتر است، دشوار است. در نتیجه، ممکن است با هر دو مقاله در رتبه پایین قرار بگیرید. ساختار پیوند داخلی شما می تواند بخشی از مشکلات آدمخواری کلمه کلیدی شما را حل کند. به این فکر کنید که کدام مقاله برای شما مهم‌تر است و از مقالات کم‌اهمیت دم بلند به آن پیوند دهید. این به گوگل اجازه می دهد تا بداند کدام یک را اولویت بندی کند.

در بسیاری از موارد، بهترین راه برای حل مشکلات آدم خواری کلمات کلیدی، ممیزی و ادغام محتوای شماست. مقالاتی را بیابید که بر جستارهای جستجوی مشابه تمرکز دارند. اگر دو مقاله هر دو مخاطب یکسانی را جذب می‌کنند و اساساً داستان یکسانی را روایت می‌کنند، باید آنها را ترکیب کنید. این پست ها را در یک مقاله شگفت انگیز و جالب بازنویسی کنید. این رتبه بندی شما را بهبود می بخشد و مشکل آدمخواری کلمات کلیدی شما را حل می کند. از این گذشته، گوگل محتوای طولانی و خوش نوشته را دوست دارد.

4. سرعت سایت خود را افزایش دهید

سرعت یک جنبه حیاتی در سئو است. گوگل فقط وب سایت های سریع را دوست دارد، و همینطور کاربران. شما می توانید سرعت سایت خود را از طریق هاست (بهتر) یا با نصب یک افزونه کش افزایش دهید. یا اگر احساس ماجراجویی می کنید، هر دو را انجام دهید. در مقاله ما در مورد چگونگی بهبود سرعت سایت خود، در مورد سرعت سایت بیشتر بخوانید.

5. آن خطاهای کنسول جستجوی گوگل را برطرف کنید

افزونه Yoast SEO با کنسول جستجوی گوگل ادغام می شود. اگر می خواهید سئوی خود را بهبود بخشید، با حل خطاهایی که کنسول جستجوی گوگل در وب سایت شما پیدا کرده است، شروع کنید. برای شروع پست های ما را در کنسول جستجوی گوگل بخوانید.

بهینه سازی جدی تلاشگر بهترین راه برای رتبه بندی است

سئو فقط کار زیادی است. من نمی توانم پاسخ آسانی برای این سوال به شما بدهم که “چگونه رتبه بالایی کسب کنیم؟” سئو یک استراتژی بلندمدت است و تنها در صورتی کارساز خواهد بود که این استراتژی بر ایجاد یک وب سایت باورنکردنی تمرکز کند. همانطور که گوگل به تلاش خود برای کمک به کاربران به بهترین شکل ممکن ادامه می دهد، شما باید روی همه چیز تمرکز کنید: UX عالی، SEO فنی بی عیب، محتوای عالی، ساختار سایت خوب. افزونه Yoast SEO ما به شما کمک می کند تا وب سایت خود را بهینه کنید و کارها را کمی برای شما آسان می کند. اما برای موفقیت آن باید تلاش زیادی کنید. SEO فقط مخفف Seriously Effortful Optimization است. موفق باشید!

برو پریمیوم و این ویژگی ها را باز کنید!

قفل این ویژگی ها را باز کنید و دریافت کنید دسترسی رایگان به تمام دوره های SEO ما با Yoast SEO Premium:

فقط 99 یورو / در هر سال (بر اساس مالیات بر ارزش افزوده) برای 1 سایت

به خواندن ادامه دهید: چگونه یک متخصص سئو شویم »

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور