چگونه به عنوان یک نویسنده محتوا موفق شویم

من عاشق نوشتن هستم، اما این بدان معنا نیست که من به دنبال حرفه ای در روزنامه نگاری یا به دنبال موفقیت حرفه ای به عنوان یک نویسنده داستان هستم. برای من نویسندگی بیشتر یک حرفه یا یک کار معمولی روزمره است. اگرچه ممکن است به اندازه «پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز» هیجان‌انگیز به نظر نرسد، یافتن شغلی که واقعاً دوستش دارید همیشه چیز خوبی است.

لازم نیست منبع درآمد معمولی خود را رها کنید و یک نویسنده تمام وقت شوید. برای من، نویسندگی بخشی از کار تمام وقت من بوده است و بسیار خوب کار می کند.

من تازه در نوشتن نیستم. در واقع من 7 تا 8 سال است که در دنیای محتوا نویسی هستم، بنابراین می دانم در مورد چه چیزی صحبت می کنم. بله، قطعاً گاهی اوقات خسته کننده می شود، و ممکن است حداقل یک بار در روز به ترک آن فکر کنید، اما این برای بسیاری از مشاغل دیگر صادق است، اینطور نیست؟ حداقل می توانم یک محیط کاری آرام داشته باشم، احساساتم را با کلمات بیان کنم و هر روز چیز جدیدی یاد بگیرم.

نوشتن محتوا و سئو دست به دست هم می دهند تا بر ترافیک وب تاثیر بگذارند. اگر می خواهید شنیده شوید، باید محتوا را در گوگل قرار دهید و اعتماد خوانندگان خود را جلب کنید.

شاید در مورد صدها راه برای تبدیل شدن به یک نویسنده محتوا شنیده باشید، اما آیا تا به حال کسی به شما گفته است که چگونه یک حرفه موفق در نوشتن محتوا بسازید و توسعه دهید؟

وبلاگ خود را باز کنید

نمی دانید از کجا شروع کنید؟ باز کردن خود را در نظر بگیرید …

Source link