چهار مرحله برای تجزیه و تحلیل بهتر راه اندازی محصول تجارت الکترونیکی

عکس پروفایل نویسنده

@افراتوافرات ولفسونز

افرات ولفسونس نویسنده داده محور به موازات کار خوانندگی اپرا است. افرات دارای BFA در اجرای اپرا است.

در آخرین مقاله خود ، من به اطلاعاتی در مورد فروشنده آنلاین آمازون پرداختم. اما فروش و بازاریابی تنها بخشی از معادله تجارت الکترونیکی است.

انجام تحقیقات بازار مناسب قبل از عرضه یک محصول تجارت الکترونیکی مهم است زیرا بیش از 95٪ محصولات جدید با شکست روبرو می شوند.

تحقیقات مناسب شما را به عضو شدن در کلوپ 5٪ نزدیکتر می کند و به شما اجازه می دهد دریابید آیا کالایی مناسب بازار است یا نه. راه اندازی یک محصول جدید بدون تحقیقات بازار می تواند ضرر شما را به همراه داشته باشد. در عین حال ، یک محصول کاملاً تحقیق شده و بازاریابی مبتنی بر داده ، محصول شما را بهبود می بخشد.

با توجه به این موضوع ، در این مقاله چهار مرحله اساسی برای تحقیق بهتر در زمینه راه اندازی محصول تجارت الکترونیکی بحث خواهد شد. اما قبل از آن ، بیایید به جزئیات اهمیت تحقیقات بازار برای تجارت الکترونیکی بپردازیم.

چرا تحقیقات بازار برای تجارت الکترونیکی مهم است

انجام تحقیقات بازار برای تجارت الکترونیکی از اهمیت بالایی برخوردار است. در مرحله اولیه تجارت خود ، لازم است که مخاطبان خود را بشناسید. بدون داشتن ایده ای از مخاطبان مورد نظر خود ، نمی توانید تبلیغ و بازاریابی مناسبی از محصولات خود انجام دهید. اگر شما در معامله …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور