چرا سرمایه گذاران چمن ها را با دفتر کل تعویض می کنند؟

در عصری که در آن «حصار حصار سفید» سنتی به‌طور فزاینده‌ای برای بسیاری دور از دسترس به نظر می‌رسد، تعداد فزاینده‌ای از سرمایه‌گذاران در حال معامله با جاه‌طلبی‌های خود برای مالکیت خانه هستند تا سهمی در مرز دیجیتال داشته باشند. این روند فقط یک مد زودگذر نیست – بلکه تغییر قابل توجهی در نحوه تفکر مردم در مورد سرمایه گذاری و خلق ثروت است.

Janine Grainger، بنیانگذار و مدیر عامل Easy Crypto، به این موضوع می پردازد که چرا مردم چمن ها را با دفتر کل عوض می کنند…

مالکیت خانه به طور فزاینده ای گریزان شده است

یک نظرسنجی اخیر گزارش داد که در نیوزیلند، تنها 16 درصد از کیوی ها گفتند که می توانند در طول زمان مقدار کمی در املاک سرمایه گذاری کنند، در حالی که تقریباً 60 درصد معتقدند که می توانند همین کار را در حوزه کریپتو انجام دهند. این فقط یک آمار نیست. این بازتابی از چشم انداز اقتصادی گسترده تر است. در بسیاری از نقاط جهان، افزایش سرسام آور قیمت ملک و رکود دستمزدها، مانعی غیرقابل عبور برای مالکیت خانه ایجاد کرده است. اگر ثروت بین نسلی نداشته باشید، رویای داشتن خانه با واقعیت اقتصادی فعلی ما در تضاد است. به طور خاص، Millennials و Gen Z به طور فزاینده ای پس انداز برای پیش پرداخت را دشوار می یابند، چه رسد به پرداخت هزینه بازپرداخت ماهانه وام مسکن.

سرمایه گذاران کریپتو دیگر «عجیب نیستند»

زمانی که رمزارزها غرب وحشی مالی محسوب می شدند، …

Source link