پیوندهای رزرو هتل اکنون در جستجو و نقشه گوگل موجود است

سال گذشته، گوگل روشی را برای هتل ها معرفی کرد تا لینک های رزرو رایگان را نشان دهند. در این ماه، گوگل از گسترش لینک های رزرو رایگان خبر داد. این پیوندهای رایگان اکنون در جستجو و Maps در دسترس هستند.

صنعت سفر مطمئناً نشانه‌هایی از بهبودی را از زمان همه‌گیری نشان می‌دهد، به طوری که جستجوهای «تعطیلات بهاری» به حجمی که در سال 2019 بود نزدیک شده است.

با بازگشت سفر به سطوح قبل از همه‌گیری، Google نکات جدیدی را برای کمک به هتل‌ها برای ارتباط با افرادی که آماده سفر هستند اعلام کرد.

رزرو رایگان در گوگل

مصرف کنندگان ممکن است راه هایی برای جستجوی سفر داشته باشند. هتل‌ها و شرکای سفر، چه در Google.com جستجو کنند یا در برنامه Maps، اکنون می‌توانند با پیوندهای رزرو رایگان دسترسی خود را افزایش دهند.

این به روز رسانی به کاربران اجازه می دهد تا از بین گزینه های بیشتری نسبت به قبل انتخاب کنند. هنگامی که کاربر روی پیوند کلیک می کند، می تواند رزرو خود را در وب سایت هتل یا شرکای سفر تکمیل کند.

نمونه ای از تجربه لینک رزرو هتل جدید.اعتبار تصویر: Blog.google.com، مارس 2022

چرا تغییر؟

از زمانی که لینک‌های رزرو هتل رایگان معرفی شدند، شرکای سفر و هتل مزایای قابل توجهی از جمله افزایش تعامل کاربر را مشاهده کردند. همه از هتل های فردی و بوتیک گرفته تا آژانس های مسافرتی بزرگ مزایای آن را دیده اند.

یکی از موتورهای رزرو، “myhotelshop” شاهد افزایش 30 درصدی رزرو در تابستان 2021 بوده است.

گزارش جدید در دسترس است

با گسترش پیوندهای رزرو رایگان به جستجو و Maps، گزارش جدید اکنون در دسترس است.

در حساب مرکز هتل خود، گزارش کلیک برای پیوندهای رایگان را مشاهده خواهید کرد.

در آینده، گوگل معیارهای دیگری را اضافه خواهد کرد، مانند:

  • برداشت ها
  • ارزش رزرو
تجربه گزارش دهی تبلیغات هتل گوگل.اعتبار تصویر: Blog.google.com، مارس 2022

به روز رسانی های اضافی برنامه

گوگل تغییری شایسته در نرخ های اشتراک گذاری و در دسترس بودن ایجاد کرده است. از آوریل 2022، هتل‌های جداگانه می‌توانند به‌طور دستی نرخ‌ها و در دسترس بودن را از طریق نمایه کسب‌وکار Google خود وارد کنند. شرایط واجد شرایط بودن خاصی برای این ویژگی وجود دارد:

  • کسب و کار در Google تأیید شده است
  • این وب سایت دارای رزرو آنلاین فعال/در دسترس است

این به روز رسانی الزامات فنی را که قبلاً برای به روز رسانی اطلاعات مورد نیاز بود حذف می کند.

اگر می خواهید شروع به استفاده از این ویژگی کنید، باید فرم علاقه مندی گوگل را پر کنید که در اینجا قابل مشاهده است.

مزیت دیگر به‌روزرسانی نرخ‌ها در نمایه کسب‌وکار Google شما، برجسته کردن همزمان پیشنهادات منحصر به فرد شما است. Local Posts for Google Business Profile به شما امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌ها را در زمان واقعی درباره موضوعات خاصی که برای مسافران اهمیت دارد به اشتراک بگذارید. ایده ها می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • هرگونه تغییر یا به‌روزرسانی خط‌مشی هتل به دلیل COVID-19
  • ویژگی های ویژه ای که هتل شما ارائه می دهد، در حالی که هتل های رقیب این کار را نمی کنند
  • نمایش بهترین تصاویر و ویدیوهای خود از ملک هتل

خلاصه

صنعت سفر در حال احیای جهش‌ها به سطوح قبل از همه‌گیری است. گوگل تجربه رزرو هتل خود را به روز کرد تا هم برای تبلیغ کننده و هم برای مسافر مفید باشد.

از آنجایی که مسافر می تواند مستقیماً از طریق سایت شما رزرو کند، موانع اضافی برای تکمیل رزرو از بین می رود. این می تواند به افزایش نرخ تبدیل شما نیز کمک کند.

با ایجاد فضای لینک رزرو رایگان بیشتر، می توانید رزروهای رقابتی بیشتری را بدون هیچ هزینه ای برای خود به دست آورید. اگر هنوز از این برنامه استفاده نمی کنید، با تماس با Google از طریق فرم علاقه آنها شروع کنید.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: sdx15/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور