پیشرفت در تشخیص ناهنجاری | HackerNoon

نویسنده:

(1) David Novoa-Paradela، Universidade da Coruña، CITIC، Campus de Elviña s/n، 15008، A Coruña، اسپانیا و نویسنده مسئول (ایمیل: [email protected])

(2) Oscar Fontenla-Romero، Universidade da Coruña، CITIC، Campus de Elviña s/n، 15008، A Coruña، اسپانیا (ایمیل: [email protected])

(3) Bertha Guijarro-Berdiñas، Universidade da Coruña، CITIC، Campus de Elviña s/n، 15008، A Coruña، اسپانیا (ایمیل: [email protected]).

چکیده و مقدمه

کار مرتبط

خط لوله پیشنهادی

ارزیابی

نتیجه گیری و قدردانی

مراجع و پیوست

تشخیص ناهنجاری برای سال ها یک زمینه تحقیقاتی تلفیقی بوده است. کاربرد عالی آن باعث شده است که تکنیک های آن در زمینه های متعددی به کار رود: پزشکی [9]، سیستم های صنعتی [10]، کلاهبرداری الکترونیکی [11]، امنیت سایبری [12]و غیره. با این حال، هنگامی که ما در مورد متون و NLP صحبت می کنیم، هیچ کاربرد گسترده ای از این تکنیک های تشخیص ناهنجاری مانند موارد قبلی وجود ندارد. این ممکن است به دلیل مشکل در تعریف ایده ناهنجاری در متون باشد. بر خلاف سناریوهای دیگر، مانند نظارت بر یک سیستم صنعتی از طریق حسگرهای آن، که در آن کلاس غیرعادی با خطاهای سیستم مطابقت دارد، وقتی داده ها متن هستند، تعریف مفهوم ناهنجاری بی اهمیت نیست.

یکی از مهمترین…

Source link