ویژگی های جدید گردش کار مشترک کلود Anthropic را بهبود می بخشد

Anthropic ویژگی های جدیدی را اعلام کرد که به طور قابل توجهی عملکرد کلود را بهبود می بخشد تا همکاری بیشتر، استفاده آسان تر و سرعت بخشیدن به گردش کار را افزایش دهد. قابلیت‌های جدید تیم‌ها را قادر می‌سازد تا کلود را با مدارک مورد نیاز برای تکمیل وظایف، طوفان فکری و سریع‌تر انجام کارها با هوش مصنوعی مستقر کنند.

سه گام مهم به جلو

پیشرفت هایی که آنتروپیک معرفی می کند سه حوزه را شامل می شود:

1. پروژه ها:
مکانی برای سازماندهی چت و دانش.

2. اشتراک گذاری:
همکاری بهتر با تیم ها

3. مصنوعات:
این قبلاً منتشر شده است، این یک فضای کاری مشترک برای ایجاد و ویرایش محتوا، کدنویسی و طراحی با کلود در زمان واقعی است.

1. پروژه ها

پروژه‌های آنتروپیک فضایی مشترک است که در آن اعضای تیم می‌توانند چت‌های مدیریت شده و دانش را با هم به اشتراک بگذارند تا بتوانند تصمیم‌گیری و طوفان فکری بهتری را انجام دهند. همه مشترکین Claude.AI Pro و Team به پروژه ها دسترسی خواهند داشت.

هر پروژه دارای یک پنجره زمینه 200K برای اسناد، کد و سایر داده ها است که می تواند برای بهبود خروجی استفاده شود.

به گزارش آنتروپیک:

پروژه‌ها به شما امکان می‌دهند خروجی‌های کلود را در دانش داخلی خود مستقر کنید – خواه راهنماهای سبک، پایگاه‌های کد، متن مصاحبه‌ها یا کارهای گذشته باشد. این زمینه اضافه شده، کلود را قادر می‌سازد تا در کارها، از نوشتن ایمیل‌هایی مانند تیم بازاریابی شما تا نوشتن پرسش‌های SQL مانند یک تحلیلگر داده، کمک‌های تخصصی ارائه کند. با پروژه‌ها، می‌توانید خیلی سریع‌تر شروع کنید و مهارت‌های خود را برای هر کاری بیشتر کنید.»

با پروژه‌ها، یک تیم می‌تواند اسنادی را بارگذاری کند که دانش لازم برای تکمیل وظایف را فراهم می‌کند، مانند مستندات قانونی، مطالب دوره، گزارش‌های مالی تاریخی و شاخص‌های اقتصادی، تقریباً هر سندی که کلود می‌تواند برای تجزیه و تحلیل یا ایجاد محتوا استفاده کند.

2. اشتراک گذاری

این راهی است که اعضای تیم می توانند چت های مرتبط و مهم را از طریق فید فعالیت مشترک با یکدیگر به اشتراک بگذارند. Anthropic تصور می کند که اشتراک گذاری به ویژه برای پروژه های خلاقانه، تحقیق و توسعه محصول مفید است. به عنوان مثال، این راهی برای به اشتراک گذاشتن جلسات طوفان مغزی و برای طراحان وب و سایر ذینفعان برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و همکاری با کلود برای تکمیل پروژه ها است.

3. مصنوعات

Artifacts راهی برای ایجاد همراه با Claude است، با یک رابط کاربری که چت را در یک طرف و خروجی را در طرف دیگر نشان می دهد.

Anthropic پنج نمونه از نحوه استفاده از Artifacts را به اشتراک می گذارد:

«1. توسعه نرم افزار: برنامه نویسان می توانند از Artifacts برای نوشتن و اشکال زدایی کد به طور مشترک استفاده کنند. کلود می تواند به تولید قطعه کد و ارائه توضیحات بلادرنگ کمک کند.

2. طراحی گرافیکی: طراحان می توانند با کلود برای ایجاد و اصلاح گرافیک های SVG برای لوگوها یا تصاویر، با تکرار بر روی طرح ها در زمان واقعی کار کنند.

3. بازاریابی: سازندگان محتوا می توانند از Artifacts برای پیش نویس و ویرایش کپی بازاریابی استفاده کنند. کلود می تواند پیشرفت هایی را پیشنهاد دهد و نسخه های جایگزین را در کنار هم تولید کند.

4. تجزیه و تحلیل داده ها: دانشمندان داده می توانند برای نوشتن و بهینه سازی پرس و جوهای SQL، تجسم داده ها در نمودارها و خطوط روند، و پالایش تحلیل ها با هم با کلود همکاری کنند.

5. طراحی UX/UI: طراحان می‌توانند با کلود کار کنند تا طرح‌بندی‌های وب‌سایت را با استفاده از HTML و CSS نمونه‌سازی کنند و تغییرات را فوراً در پنجره Artifacts پیش‌نمایش کنند.

این تازه شروع کار است

Anthropic به اشتراک گذاشت که آنها ویژگی های اضافی مانند ادغام با برنامه های شخص ثالث محبوب را ارائه خواهند داد و کلود را برای همکاری با کمک هوش مصنوعی گسترش می دهند.

در اطلاعیه آنتروپیک بیشتر بخوانید.

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Photo For Everything

Source link