وارد کردن و صادرات Excel XLSX با استفاده از Vue: یک راهنما

“به نظر عالی است، اما آیا می توانید وارد کردن اکسل را اضافه کنید؟”

اگر برای مدت طولانی نرم افزار توسعه داده اید، احتمالا این سوال را بیش از یک بار از یک مدیر شنیده اید. برای یک جمعیت غیر فنی، درخواست واردات/صادرات اکسل کار بزرگی به نظر نمی رسد. چقدر می تواند سخت باشد، درست است؟

اما اغلب اوقات، این سوال ترس را در دل توسعه دهندگان ایجاد می کند. در اکثر پلتفرم ها، کار با فایل های اکسل نیاز به کار زیادی دارد. از لحاظ تاریخی، این موضوع در وب دو برابر شده است. کار با داده های اکسل در یک برنامه وب کمی شبیه به این کمیک xkcd است: “تشریح تفاوت بین آسان و تقریبا غیرممکن می تواند دشوار باشد.” ایجاد صفحه‌گسترده درون مرورگر خود با واردات اکسل و صادرات اکسل به نظر مشکلی است که حل آن پنج سال و یک تیم تحقیقاتی طول می‌کشد.

این در حال تغییر است. اکنون کتابخانه‌هایی داریم که به شما امکان می‌دهند یک صفحه گسترده کاملاً کارآمد را در برنامه وب خود قرار دهید. SpreadJS یکی از آنهاست. ما به نحوه گرفتن یک برنامه Vue موجود – یک برنامه دنیای واقعی با استفاده از فروشگاه Vuex – و بهبود آن با استفاده از SpreadJS نگاه خواهیم کرد.

بقیه مقاله فرض می کند که شما از قبل HTML، CSS و جاوا اسکریپت را درک کرده اید. همچنین فرض می کند که شما دانش کاری از چارچوب جاوا اسکریپت مترقی Vue.js برای ایجاد رابط کاربری وب دارید. کمک خواهد کرد اگر …

Source link