هک آینده پایدار [Infographic]

eBay از طریق توسعه پلتفرم ، ابتکارات و عملیات تجاری از اهداف توسعه پایدار سازمان ملل حمایت می کند. eBay می خواهد تا سال 2025 انرژی خود را از 100٪ انرژی تجدید پذیر تامین کند. تنها در سال 2020 ، فروش لوازم الکترونیکی و پوشاک متعلق به eBay 720،000 تن متری از انتشار کربن را حفظ کرد. کل پلتفرم eBay پلتفرمی است که محصولات می توانند به طور مداوم عمر و ارزش تازه ای پیدا کنند. این شرکت با مکدونالدز موافقت کرده است تا از بزرگترین پروژه خورشیدی لوئیزیانا نیرو بخرد و این شرکت را به هدف بلند پروازانه خود نزدیک می کند.

تصویر
عکس پروفایل برایان والاس هکر نون

برایان والاس

موسس @ NowSourcing. مشارکت‌کننده @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

اثرات تغییرات آب و هوایی دیگر محدود به آینده ای دور نیست.

آنها خطری هستند که با گذشت زمان آشکارتر می شوند. به این ترتیب ، زمان آن فرا رسیده است که مشاغل آینده عملیات خود را منوط به آینده کره زمین بدانند. شرکتهایی که می خواهند در آینده سودآور باشند باید امروز اقداماتی را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که محیط مناسبی برای سودآوری نسلهای آینده وجود خواهد داشت.

eBay یکی از این شرکت ها است که این دیدگاه را پذیرفته است. برنامه آنها برای تجارت پایدار طرحی است که به پلت فرم خرید دیجیتال اجازه می دهد تا در دهه های آینده به مشتریان خدمات ارائه دهد. به عنوان یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور