هوش مصنوعی و ظهور ارتباطات معنادار: روندهای کنونی بازار برنامه های دوستیابی

در طول همه‌گیری COVID-19، اپلیکیشن‌های دوستیابی با افزایش کاربران مواجه شدند. Match Group که مالک بیش از 45 برند دوستیابی از جمله Tinder، Hinge و OKCupid است، افزایش مشترکین و دانلودها را در سه ماهه دوم 2020 گزارش کرده است. گزارش، از سطح قبل از همه گیری فراتر رفت.

با این حال، اکنون بسیاری از پلتفرم‌های دوستیابی برای رشد فروش، جذب کاربران جدید و متقاعد کردن نسل‌های جوان‌تر برای پرداخت هزینه اشتراک تلاش می‌کنند. به گفته نیویورک تایمز، غول های صنعت Match Group و Bumble به طور جمعی این کار را انجام داده اند بیش از 40 میلیارد دلار از دست داد در ارزش بازار از سال 2021.

سرمایه گذاران در حال حاضر به دنبال نوآوری هستند، که شرکت های بزرگ را وادار می کند تا رهبرانی را که مایل به آزمایش با ویژگی های جدید، مانند هوش مصنوعی، و استراتژی هایی هستند که می توانند کاربران جدید، به ویژه کاربران جوان را جذب کنند، وارد کنند.

هوش مصنوعی در خدمت عشق

یکی از جذاب ترین روندها در بازار اپلیکیشن دوستیابی، ادغام هوش مصنوعی است. ویتنی ولف هرد، بنیانگذار بامبل، در اجلاس فناوری بلومبرگ در سانفرانسیسکو سخنرانی کرد. نشان داد که چگونه هوش مصنوعی می تواند تقویت شود جستجو برای اتصالات هرد پیشنهاد استفاده از دستیاران هوش مصنوعی یا دربان‌های دوستیابی هوش مصنوعی را برای ارتباط با شرکای بالقوه داد، در نتیجه مجموعه افرادی را که هر کاربر می‌تواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند گسترش می‌دهد و شانس یافتن یک ایده عالی را افزایش می‌دهد.

Source link