هوش مصنوعی قابل توضیح در عمل: ایجاد بینش از ناهنجاری های مرور

نویسنده:

(1) David Novoa-Paradela، Universidade da Coruña، CITIC، Campus de Elviña s/n، 15008، A Coruña، اسپانیا و نویسنده مسئول (ایمیل: [email protected])

(2) Oscar Fontenla-Romero، Universidade da Coruña، CITIC، Campus de Elviña s/n، 15008، A Coruña، اسپانیا (ایمیل: [email protected])

(3) Bertha Guijarro-Berdiñas، Universidade da Coruña، CITIC، Campus de Elviña s/n، 15008، A Coruña، اسپانیا (ایمیل: [email protected]).

چکیده و مقدمه

کار مرتبط

خط لوله پیشنهادی

ارزیابی

نتیجه گیری و قدردانی

مراجع و پیوست

3. خط لوله پیشنهادی

هدف خط لوله پیشنهادی، با توجه به بررسی متنی یک محصول آمازون، طبقه‌بندی آن‌ها به‌عنوان عادی در صورت مراجعه به آن، و غیرعادی در صورتی که محصولات مختلف را توصیف می‌کنند یا آن‌قدر عمومی هستند که اطلاعات مفیدی را ارائه نمی‌دهند، طبقه‌بندی کند. مصرف کنندگان این طبقه بندی ها با نمره نرمال بودن و توضیحاتی که آنها را توجیه می کند همراه خواهد بود. شکل 1 ماژول هایی را نشان می دهد که بخشی از خط لوله پیشنهادی برای حل این کار هستند. در مرحله اول، بررسی های متنی محصول مورد نظر را با استفاده از ترانسفورماتور MPNet از پیش آموزش دیده رمزگذاری می کنیم [25]. در مرحله دوم یک DAEF [26] رمزگذار خودکار با استفاده از این جاسازی ها آموزش داده شده است. با استفاده از خطاهای بازسازی صادر شده توسط …

Source link