هوش تجاری برای توسعه در مراقبت های بهداشتی بسیار مهم است: در اینجا دلیل آن است

بررسی‌ها نشان می‌دهد که اکثر ذینفعان مراقبت‌های بهداشتی سرمایه‌گذاری در بینش‌ها و تحلیل‌ها را به‌عنوان یک بودجه اولویت‌دار امروزه در نظر می‌گیرند. آنها اشاره می کنند که سازمان های آنها به طور فزاینده ای روی راه حل های هوش تجاری یکپارچه (BI) شرط بندی می کنند که به پیاده سازی تحلیل های پیش بینی کمک می کند.

همانطور که 94٪ از پاسخ دهندگان معتقدند، ایجاد چنین رویکرد داده محور در مراقبت های بهداشتی این حوزه را به جلو می برد.

آنها بر مزیت برتری که پزشکان و بیماران می توانند از پیاده سازی ابزارهای BI مراقبت های بهداشتی و تجزیه و تحلیل داده ها بهره ببرند: یک مسیر درمانی شخصی تر، تاکید کردند.

اکنون شاهد پیشرفت در این بازار هستیم. به عنوان مثال، نظرسنجی Deloitte نشان داد که مشتریان نسبت به چند سال پیش از اینکه چقدر سریع و آسان می توانند داده های خود را از طریق ابزارهای پوشیدنی به اشتراک بگذارند، رضایت بیشتری دارند.

با این وجود، تبدیل این داده‌ها به بینش‌های ارزشمند هنوز از دیدگاه پزشکان یک چالش همیشگی است، چه رسد به اقدام سریع بر اساس آن. من می توانم بگویم که داده ها یکی از دارایی های کم استفاده در مراقبت های بهداشتی در حال حاضر است.

ذخیره سازی داده ها به معنای بهره مندی از آنها نیست

بسیاری از سازمان های مراقبت های بهداشتی فاقد تیم های اختصاصی یا ابزارهای تحلیلی برای تفسیر این حجم از داده ها هستند. پزشکان از بارگیری بیش از حد توسط تعداد زیادی پرونده نامربوط شکایت دارند.

بنابراین، فقط پرونده های الکترونیک سلامت (EHR) که به خوبی اجرا شده اند…

Source link