همکاری VMware با انویدیا در زمینه هوش مصنوعی تولیدی برای سازمان | دانش مرکز داده

VMware به حزب هوش مصنوعی پیوسته و با انویدیا برای توسعه یک راه حل نرم افزاری جدید همکاری کرده است که شرکت ها را قادر می سازد تا برنامه های کاربردی هوش مصنوعی خود را بسازند.

در سخنرانی اصلی خود در کنفرانس VMware Explore 2023 در لاس وگاس، Raghu Raghuram مدیرعامل VMware از VMware Private AI Foundation با انویدیا رونمایی کرد، یک راه حل نرم افزاری کامل که به کسب و کارها اجازه می دهد داده های اختصاصی خود را بگیرند و مدل های هوش مصنوعی تولیدی خود را سفارشی کنند.

Raghuram مفهوم هوش مصنوعی خصوصی را معرفی کرد، یک رویکرد معماری که دستاوردهای تجاری هوش مصنوعی را با حفظ حریم خصوصی و نیازهای یک سازمان متعادل می کند. Raghuram گفت که برای محافظت از داده‌ها، شرکت‌ها می‌خواهند پروژه‌های هوش مصنوعی مولد را بدون نیاز به انتقال داده‌های خود دنبال کنند. او گفت که آنها می خواهند بارهای کاری هوش مصنوعی خود را در جایی که داده هایشان قرار دارد، مستقر کنند، چه در مراکز داده، چه لبه یا ابر عمومی.

بسته نرم‌افزاری جدید مولد هوش مصنوعی VMware، که VMware Cloud Foundation را با Nvidia AI Enterprise ادغام می‌کند و شامل اجزای نرم‌افزاری جدید است، به سازمان‌ها اجازه می‌دهد مدل‌های خود را در جایی که داده‌هایشان هستند آموزش داده و تنظیم کنند، که به حفظ حریم خصوصی و امنیت آن داده‌ها کمک می‌کند.

شما باید محاسبات و هوش مصنوعی خود را به جایی برسانید که داده ها هستند. این مشکل ذاتاً یک مشکل چند ابری است و بنابراین راه حل باید یک راه حل چند ابری باشد.

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا به Raghuram روی صحنه پیوست و گفت که دو شرکت – و صدها مهندس آنها – برای چندین سال با هم روی راه‌حل جدید هوش مصنوعی مولد کار کردند.

وی گفت که VMware ربع قرن پیش با مجازی سازی سرور، محاسبات سازمانی را دوباره اختراع کرد و با هم، VMware و Nvidia در حال اختراع مجدد محاسبات سازمانی هستند تا شرکت ها را قادر به انتقال به محاسبات سریع و هوش مصنوعی مولد کنند.

هوانگ در سخنرانی اصلی گفت: «به‌جای مجازی‌سازی برنامه‌ها برای اجرا بر روی CPU، ما GPU را مجازی‌سازی کردیم. ما به VMware این امکان را دادیم که عملکرد فلزی برهنه را با تمام امنیت خود و تمام قابلیت های مدیریت و vMotion خود در چندین پردازنده گرافیکی و چندین گره اجرا کند تا این مدل های زبان غول پیکر را پردازش کند و همچنین بتواند آن را به پایان برساند. به پایان برسد و کاملاً چند ابری باشد. بنابراین، برای اولین بار، شرکت‌ها در سراسر جهان می‌توانند هوش مصنوعی خصوصی را در مقیاس – مستقر در شرکت شما – انجام دهند و بدانند که کاملاً ایمن و چند ابری است.

تحلیلگران می گویند VMware Private AI Foundation با Nvidia یک پیشنهاد مهم برای VMware است. رشد سریع ChatGPT و سایر برنامه‌های هوش مصنوعی مولد، تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌ها را بر آن داشته است تا ابتکارات هوش مصنوعی مولد خود را دنبال کنند تا بتوانند خدمات مشتری را بهبود بخشند، بهره‌وری کارگران را افزایش دهند و عملیات تجاری را بهبود بخشند.

«بیشتر شرکت ها نمی خواهند در تجارت هوش مصنوعی باشند. آنها به سادگی می‌خواهند هوش مصنوعی را مصرف کنند و از آن استفاده کنند، بنابراین به دنبال راه‌حل‌هایی هستند که استقرار را ساده و تسریع کند.» “بسیاری از پیام‌های VMware پیرامون تمایز آن‌ها برای حفظ حریم خصوصی و رفع نیازهای بازار به هوش مصنوعی خصوصی بوده است، جایی که مردم نگران خطر IP، داده‌های خصوصی و دسترسی خصوصی هستند و من قطعاً آن را بخش مهمی از بازار می‌دانم.

چن افزود، انویدیا یک شریک طبیعی برای VMware است، نه تنها به این دلیل که پردازنده‌های گرافیکی را برای تقویت بار کاری هوش مصنوعی می‌سازد، بلکه به این دلیل که انویدیا یک پشته نرم‌افزاری و اکوسیستم هوش مصنوعی در اطراف پردازنده‌های گرافیکی خود ایجاد کرده است که به اندازه خود تراشه‌ها مهم است.

Broadcom در انتظار خرید VMware است

در سخنرانی اصلی، قبل از اعلام نرم افزار هوش مصنوعی و سایر محصولات جدید VMware، هاک تان، مدیر عامل Raghuram و Broadcom خرید VMware در انتظار Broadcom که برای اولین بار 15 ماه پیش در می 2022 اعلام شد را بررسی کرد.

روز دوشنبه، Broadcom اعلام کرد که انتظار دارد پس از تایید این معامله توسط بریتانیا، در 30 اکتبر قرارداد را ببندد.

“در طول سال گذشته، من زمان زیادی را با هاک تان، مدیر عامل برادکام گذراندم، و می دانم که او زمان زیادی را با همه شما گذرانده است، و صدها نفر از شما را در جلسات انفرادی و گروهی ملاقات کرده است. و من می توانم امروز به شما بگویم که او حتی بیشتر از ماه می گذشته از پتانسیل VMware هیجان زده است.

تان ظاهر شد. در یک ویدیوی آماده که در مراسم اصلی نمایش داده شد، تان بر این باور خود تاکید کرد که ترکیب پیشنهادی Broadcom طرفدار رقابت است و ارزش زیادی ارائه خواهد کرد.

تان افزود که بررسی نظارتی در مراحل پیشرفته خود است و او مطمئن است که معامله بسته خواهد شد. او گفت که Broadcom سالانه 2 میلیارد دلار در محصولات و خدمات VMware سرمایه‌گذاری خواهد کرد که نیمی از آن به تحقیق و توسعه و نیمی دیگر بر تسریع استقرار راه‌حل‌های VMware از طریق VMware و خدمات حرفه‌ای شرکای آن اختصاص دارد.

در جریان سخنرانی اصلی، مدیران VMware همچنین سایر اعلامیه های VMware را که امروز منتشر شد، برجسته کردند. به‌روزرسانی‌های محصول شامل نرم‌افزار جدید Tanzu برای ساخت و راه‌اندازی اپلیکیشن‌های بومی ابری، نرم‌افزار و خدمات جدید VMware Cloud برای اجرا، مدیریت و ایمن‌سازی محیط‌های چند ابری و محصولات لبه جدید است.

اطلاعات بیشتر در مورد VMware Private AI Foundation با Nvidia

VMware Private AI Foundation با Nvidia که هست انتظار می رود در اوایل سال 2024 در دسترس قرار گیرد، ترکیبی از نرم‌افزارهای موجود و جدید را ادغام می‌کند تا شرکت‌ها بتوانند ابتکارات هوش مصنوعی مولد خود را آسان‌تر دنبال کنند.

این شامل VMware Cloud Foundation، یک پلت فرم مدیریت ابری است که محاسبات، ذخیره سازی، شبکه را ترکیب می کند و به شرکت ها اجازه می دهد تا بارهای کاری خود را در محل در مراکز داده هسته و لبه و در چند ابر عمومی اجرا، مدیریت و ایمن کنند.

همچنین شامل Nvidia AI Enterprise است، مجموعه نرم افزاری که شامل ابزارهای هوش مصنوعی، چارچوب ها و مدل های از پیش آموزش دیده برای شرکت ها برای توسعه و استقرار بارهای کاری هوش مصنوعی، از جمله چارچوب Nvidia NeMo برای ساخت، سفارشی سازی و استقرار مدل های هوش مصنوعی مولد است.

علاوه بر این، VMware Private AI Foundation دارای میز کار جدید هوش مصنوعی Nvidia است، ابزاری یکپارچه که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد مدل‌های هوش مصنوعی را در ایستگاه‌های کاری مجهز به GPU، مراکز داده و فضای ابری ایجاد، آزمایش و استقرار دهند.

پل ترنر، معاون پلتفرم ابری VMware در یک نشست رسانه ای گفت: راه حل جدید هوش مصنوعی مولد VMware و Nvidia همچنین از نرم افزار جدید VMware برای کمک به شرکت ها برای اجرای پروژه های هوش مصنوعی خود، از جمله پایگاه داده برداری و ماشین های مجازی یادگیری عمیق، استفاده می کند.

مدیران VMWare بر این باورند که بسیاری از شرکت‌ها بارهای کاری مولد هوش مصنوعی را در محیط‌های سرور کوچک ۲، ۴، ۶ یا ۸ GPU اجرا می‌کنند، اما می‌تواند تا ۱۶ GPU را مقیاس‌بندی کند.

برای فعال کردن آن، VMware و Nvidia امروز اعلام کردند که Dell Technologies، Hewlett Packard Enterprise و Lenovo سرورهایی برای VMware Private AI Foundation با Nvidia داخلی خواهند ساخت. جاستین بویتانو، معاون محاسبات سازمانی انویدیا در یک نشست خبری گفت: عملکرد استنتاج و 1.7 برابر عملکرد آموزشی بیشتر در مقایسه با پردازنده گرافیکی Nvidia A100 Tensor Core.

علاوه بر این، VMware یک معماری مرجع دقیق منتشر کرد که نشان می‌دهد چگونه شرکت‌ها می‌توانند پروژه‌های هوش مصنوعی خود را با پشتیبانی از نرم‌افزار منبع باز مستقر و بهینه کنند.

“این واقعاً پیچیدگی را از بین می برد که چگونه می توانم با این کار شروع کنم؟ کجا برم؟ چه چیزی نیاز دارم؟ ترنر درباره راه حل مولد هوش مصنوعی گفت: همه آن از هر دوی ما از پیش بسته بندی شده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور