نگاهی دقیق تر به فایروال فروشگاه اشیاء MinIO Enterprise

در ما بحث قبلیما فایروال MinIO Object Store را معرفی کردیم، یک مؤلفه امنیتی جدید که فراتر از لایه‌های امنیتی سنتی شبکه و برنامه است. نه فایروال های مبتنی بر IP و نه فایروال های کاربردی برای داده ها طراحی نشده اند. به همین دلیل است که ما فایروال فروشگاهی MinIO Enterprise Object را ساختیم – زیرا در شرکت های مدرن، داده ها چیزی هستند که باید محافظت شوند و فایروال آگاه از S3 وجود ندارد. این فایروال داده آگاه از S3 برای حفاظت از داده های مدرن بسیار مهم است و در لایه ذخیره سازی برای محافظت از داده های شما به طور جامع عمل می کند.

فایروال MinIO Enterprise Object Store به طور خاص برای کار با برنامه های کاربردی با استفاده از MinIO object store و نقاط پایانی API آن طراحی شده است. فایروال Enterprise سبک، قدرتمند، انعطاف پذیر و قابل توسعه است.

بیایید راه‌اندازی این فایروال پیشرفته را که برای ایمن کردن داده‌های شما در فضای دیجیتال پیچیده‌تر امروزی طراحی شده است، بررسی کنیم.

فایروال را فعال و پیکربندی کنید

بیایید از Enterprise Console برای راه اندازی فایروال استفاده کنیم. مراحل زیر را برای فعال کردن و پیکربندی فایروال دنبال کنید.

پیکربندی TLS برای ارتباط امن

به عنوان بخشی از مجموعه MinIO Enterprise، ما همیشه توصیه کرده‌ایم که TLS را در MinIO Enterprise Object Store فعال کنید تا حتی ارتباطات بین خوشه‌ای نیز رمزگذاری شوند. با همین…

Source link