نحوه هک کردن اتومبیل های خودران: آسیب پذیری در وسایل نقلیه خودمختار

تصویر
عکس پروفایل ظهر جسیکا تروونگ هکر

@jtruongجسیکا تروونگ

به امنیت علاقه دارید؟ برای محتوای امنیت سایبری همراه باشید

اتومبیل های خودران (یا وسایل نقلیه خودمختار) ، مانند خودروهای فروخته شده توسط تسلا ، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. هدف اتومبیل های خودران کاهش حوادث رانندگی و تلفات جانی است.

این اتومبیل ها از “سیستم های هوش مصنوعی” استفاده می کنند ، که از تکنیک های یادگیری ماشین برای جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و انتقال داده ها برای تصمیم گیری در اتومبیل های معمولی توسط انسان استفاده می کنند “(enisa). اگرچه مزایای استفاده از فناوری خودمختار وجود دارد ، اما نگرانی هایی در مورد خطرات امنیت سایبری وجود دارد از جمله اینکه آیا ممکن است مجرمان اینترنتی “از راه دور الکترونیک یک اتومبیل اتومبیل را با هدف ایجاد تصادف از راه دور ربوده کنند” بنابراین می توانند اتومبیل های خودران را هک کنند ([email protected])

چه عواملی باعث آسیب پذیری اتومبیل های خودران می شود؟

اتومبیل های خودران اهداف وسوسه انگیزی برای مجرمان اینترنتی است که ممکن است “با تبدیل وسایل نقلیه به اسلحه” تلاش کنند اطلاعات مالی رانندگان را بدزدند یا حملات تروریستی سطح بالا را انجام دهند “(نوآوری).

سیستم های هوش مصنوعی (AI) مواردی هستند که باعث می شوند خودروهای خودران آسیب پذیر شوند. این سیستم های هوش مصنوعی به طور مداوم برای “شناسایی علائم راهنمایی و رانندگی و تشخیص علائم جاده ، تشخیص وسایل نقلیه ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور