نام‌گذاری COPPA: باز کردن بسته‌بندی رضایت والدین قابل تأیید و اطلاعات شخصی

نویسندگان:

(1) Tinhinane Medjkoune، Univ. گرنوبل آلپ، CNRS، گرنوبل INP، LIG فرانسه؛

(2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris France.

(3) Juliette Senechal، Université de Lille، CRDP، DReDIS-IRJS فرانسه.

چکیده و مقدمه

زمینه

قانون تبلیغات برای کودکان

مکانیسم های هدف قرار دادن کودکان

استفاده از هدف گذاری مبتنی بر مکان

محدودیت ها

کارهای مرتبط

نتیجه گیری، قدردانی و مراجع

ضمیمه

یک ضمیمه

A.1 تصاویر

شکل 2: تغییر مسیر از YouTube به YouTube Kids.شکل 2: تغییر مسیر از YouTube به YouTube Kids.

شکل 3: اسکرین شات از دو آگهی ما.شکل 3: اسکرین شات از دو آگهی ما.

این بخش جزئیات بیشتری را در مورد معنی و تعریف کلمات دقیق مورد استفاده در قوانین مختلف که در بخش 3 مورد بحث قرار می دهیم، ارائه می دهد.

الف.2.1 مقررات اضافی در DSA. ماده 28 DSA به قانون اتحادیه در مورد حفاظت از داده های شخصی لطمه ای وارد نمی کند. به ویژه، ماده 8 GDPR در مورد شرایط قابل اعمال برای رضایت کودک در رابطه با خدمات جامعه اطلاعاتی بیان می کند که «در مواردی که معیار قانونی کردن پردازش داده ها رضایت است (6.1.a GDPR) (…) پردازش داده های شخصی کودک در مواردی که کودک حداقل 16 سال سن داشته باشد قانونی است. در مواردی که کودک کمتر از 16 سال سن داشته باشد، چنین پردازشی تنها در صورتی قانونی است که و تا حدی که رضایت داده شود یا…

Source link