مولر گوگل در مورد مهاجرت به یک دامنه پارک شده قبلی

جان مولر از گوگل به سوالی در مورد اینکه آیا اثر جعبه ماسه ای وجود دارد که سایتی را پس از تغییر نام دامنه ها به نام دامنه ای که قبلاً پارک شده بود ، وجود دارد یا خیر؟ مولر با جزئیات خاص دامنه هایی که قبلاً پارک شده بودند و نحوه برخورد Google با آنها در هنگام فعال شدن در یک وب سایت موجود ، پاسخ داد.

اطلاعات پس زمینه

شخصی که این س askingال را مطرح کرده گفت که او در سایتی کار می کند که نام دامنه را تغییر داده است. معماری سایت و نشانی های اینترنتی ثابت باقی مانده است. تنها چیزی که تغییر کرد نام دامنه بود.

دامنه جدید قبلاً پارک شده بود و در اوایل زمان به طور فعال به عنوان سایت مورد استفاده قرار می گرفت. شخصی که این س askingال را می پرسد مربوط به این است که در حال حاضر این سایت 96٪ از زمان توسط Smartphone Googlebot ایندکس می شود.

س Herال او این بود که آیا نوعی اثر ماسهبازی ناشی از تغییر نام دامنه وجود دارد که باعث می شود سایت از نمایه سازی اول موبایل منتقل نشود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همچنین لازم به ذکر است که بعداً در ویدئو وی اشاره کرد که رتبه بندی کاهش یافته و در هفته پس از تغییر دامنه به آرامی در حال بهبود است.

نگران نمایه سازی همراه اول نباشید

جان مولر ابتدا اظهار داشت که نگران تأخیر در ایجاد نمایه همراه اول نباشید.

مولر پاسخ داد:

“من برای چنین چیزی نگران قسمت اول تلفن همراه نیستم زیرا به نوعی ما جدول زمانی را برای تغییر همه چیز به تلفن همراه تنظیم کرده ایم.

بنابراین این اتفاق خواهد افتاد (من نمی دانم چه چیزی است ، در ماه مارس یا آوریل؟) … من نمی دانم چه جدول زمانی در آنجا داشتیم. بنابراین به هر حال این اتفاق خواهد افتاد. “

دامنه های پارک شده قبلی می توانند اثر موقتی ایجاد کنند

مولر در ادامه به موضوع تغییر سایت به دامنه ای که قبلاً پارک شده بود ، پرداخت. وی خاطرنشان کرد که می تواند یک اثر موقتی داشته باشد.

جان مولر توضیح داد:

اما با توجه به انتقال به دامنه ای که قبلاً در آن محتوای پارک شده وجود داشت ، قطعاً می توانید اثرات موقتی را در آنجا مشاهده کنید.

نه از نظر اثر جعبه ماسه یا مواردی از این قبیل بلکه از نظر بیشتر اگر همیشه صفحه noindex را برای طولانی ترین زمان در این سایت دیده ایم ، احتمالاً ما تصور خواهیم کرد که برای مدتی هنوز noindex نیست.

و شما ممکن است نوعی از این لحظه را ببینید … جایی که برای … من دیده ام که این ممکن است برای یک یا دو هفته ، شاید تا سه هفته ، جایی که فقط سیستم های ما تصور می کنند که این سایت هنوز یک سایت پارک شده است و اساساً محتوای جدید را درمان می کند آنجا نیز پارک شده است.

و سپس یا اصلاً ایندکس نمی شود یا در ابتدای کار واقعاً بد رتبه بندی می شود و سپس در بعضی از زمان ها ، سیستم های ما می روند ، اوه ، دیگر پارک نشده است و اساساً دوباره وارد سیستم می شود. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شخصی که این س askedال را پرسید سرش را تکان داد و خاطرنشان کرد که او در حال مشاهده بهبودی با رتبه بندی است که در هفته پس از تغییر دامنه کاهش یافته است.

وی همچنین اشاره کرد که خطاهای عدم تطابق دامنه برای AMP گزارش شده است. وی گفت که محتوای جدید AMP خزیده شده است اما صفحات قدیمی AMP هنوز گزارش می شوند زیرا موجود نیست زیرا پردازش مجدد پردازش نشده است.

مولر پاسخ داد:

“این چیزی است که شما ممکن است یک اثر موقتی را ببینید تا زمانی که همه آن کمی فروکش کند ، جایی که شاید ما URL AMP را به جایی پیوند داده ایم و ابتدا خاموش می شویم و آن را با یک خزنده دسک تاپ می خزیم و سپس متوجه می شویم ، اوه ، ما باید از تلفن همراه استفاده کنید زیرا AMP است. سپس ما آن را برمی داریم.

اما این چیزی است که من انتظار دارم خیلی زود حل و فصل شود – مثل ترتیب … نمی دانم .. یک ، دو ، سه هفته ، چیزی در آن حد. “

مولر همچنین خاطر نشان کرد که صفحات و تصاویر AMP ، هر آنچه که قبلا در دامنه قدیمی بود باید هدایت شود.

تغییرات نام دامنه و افت رتبه بندی

از نظر من ، گوگل در مدیریت تغییرات دامنه ها و همچنین تغییر پوشه های URL محل قرارگیری بخش ها بسیار خوب است.

تغییرات چشمگیر در رتبه بندی غیر معمول نیست. مشاهده مولر که ممکن است از یک تا سه هفته طول بکشد با تجربیات خودم در تغییر نام دامنه مطابقت دارد.

استناد

ویدیوی Google SEO Office-hours را مشاهده کنید

این فیلم در حدود مارک 15:30 دقیقه شروع می شود.

https://www.youtube.com/watch؟v=f4z96B0-JYE

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور