موارد منو، مشاغل شلوغ تر ممکن است سیگنال های رتبه بندی محلی Google باشند

جستجوی Google ممکن است به موارد موجود در منوی شما در نمایه کسب‌وکار Google شما و میزان شلوغی شرکت شما در زمان‌های پرطرفدار به عنوان عوامل و سیگنال‌های رتبه‌بندی محلی نگاه کند.

این بر اساس گزارشی از کلودیا تومینا است. Tomina آزمایش هایی را در این مورد مستند کرده است و معتقد است که گوگل از این سیگنال ها برای رتبه بندی مشاغل در Google Maps و بسته محلی جستجوی Google استفاده می کند.

آیتم های منو بر اساس این گزارش، افزودن آیتم های منو می تواند به رتبه بندی رستوران برای آن آیتم های منو در گوگل کمک کند. بنابراین اگر «سالاد سزار» را به آیتم‌های منوی خود در نمایه‌های کسب‌وکار Google اضافه کنید، ممکن است Google شما را برای جستجوهای (سالاد سزار) رتبه‌بندی کند.

این نمودار بهبود رتبه‌بندی آن رستوران محلی را در گوگل برای جستجو در (بهترین سالاد سزار نزدیک من) نشان می‌دهد. با تغییر از موقعیت 71 به جایگاه 1 رسید:

بهترین سالاد سزار ژوئن

من با تومینا صحبت کردم که چند نمونه دیگر از این کار را به من نشان داد.

زمان های محبوب بر اساس این گزارش، موسسات شلوغ تر در طول پنجره زمان محبوب گوگل نسبت به موسسات کمتر شلوغ رتبه بهتری دارند.

  • تومینا نوشت: «تحقیقات من نشان می‌دهد که اگر یک کسب‌وکار در زمان خاصی از روز شلوغ‌تر باشد، از رقبای خود پیشی می‌گیرد.

نمودارهای زیر گزارش های رتبه بندی محلی گوگل را برای کلمه کلیدی (سالاد سزار نزدیک من) نشان می دهد. رتبه بندی در زمان های محبوب در طول روز بهبود یافت.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر سئوی محلی انجام می‌دهید یا کسب‌وکار محلی خود را مدیریت می‌کنید، شاید برخی از این موارد را امتحان کنید تا ببینید آیا رتبه‌بندی شما بهبود می‌یابد. می‌توانید به راحتی منوی خود را به نمایه کسب‌وکار Google خود اضافه کنید تا ببینید آیا تفاوتی در ترافیک و سفارش‌های آنلاین شما ایجاد می‌کند یا خیر. و شاید این تلاش ممکن است میزان مشغله شما را در آن زمان های محبوب افزایش دهد و به شما کمک کند رتبه بهتری کسب کنید.

Source link