معامله با برچسب های داستان چیست؟

هی هکرها!

آیا تا به حال نوشتن یک داستان جدید HackerNoon را تمام کرده اید و از خود پرسیده اید که آن بخش “برچسب داستان” در مورد چیست؟ خوب، مهمتر از آن چیزی است که فکر می کنید.

در واقع، برچسب‌های داستانی این پتانسیل را دارند که قابلیت کشف شما را افزایش دهند و نوشته‌های شما را در جلوی HackerNoon، جستجوی گوگل و جهان قرار دهند! امروز، ما به شما اطلاعات سریعی درباره برچسب‌های استوری HackerNoon و نحوه استفاده از آنها به نفع خود ارائه می‌دهیم.

تگ های داستانی درباره چیست؟

به زبان ساده، برچسب‌های داستان به دسته‌بندی کاتالوگ گسترده داستان‌های ما در 22 دسته فناوری در HackerNoon کمک می‌کند، و همه چیز را مرتب و مرتب نگه می‌دارد تا سرایداران ما کمتر بتوانند در شب تمیز کنند. این نیز به نفع شماست زیرا وقتی قطعه جدیدی در مورد چیزی مانند هوش مصنوعی می‌نویسید، می‌خواهیم مطمئن شویم که مستقیماً به کاتالوگ یادگیری ماشینی ما می‌رود و مستقیماً به هر کسی که در خلاصه‌های فناوری هوش مصنوعی ما مشترک است تحویل داده می‌شود. با این حال، مزایای برچسب گذاری از خوانندگان HackerNoon ما نیز گذشته است.

می بینید، گوگل دوست دارد محتوا را بر اساس کلمات کلیدی درون عنوان داستان، عنوان، عنوان فرعی و (برای اهداف امروزی) برچسب های داستان مرتب کند و رتبه بندی کند. بنابراین، هنگامی که مهارت های کلمات کلیدی خود را با تخصص خود در برچسب گذاری ترکیب می کنید، خود را برای موفقیت در نتایج جستجوی گوگل آماده می کنید.

نگاهی بهنینتندو سکوت خود را در Palworld شکست و…

Source link