معافیت های مالیاتی لوئیزیانا، پروژه استفاده مجدد از گرما رونمایی شد

از آنجایی که اخبار مرکز داده سریعتر از همیشه در حال حرکت هستند، می‌خواهیم کار را برای متخصصان این صنعت آسان کنیم تا سر و صدا را کاهش دهند و مهم‌ترین داستان‌های هفته را پیدا کنند.

را دانش مرکز داده News Roundup آخرین اخبار و تحولات در صنعت مرکز داده را برای شما به ارمغان می آورد – از سرمایه گذاری و ادغام گرفته تا تهدیدات امنیتی و روندهای صنعت.

برای به‌روز ماندن در مورد همه مراکز داده، مشترک شوید دانش مرکز داده خبرنامه برای دریافت محتوا مستقیماً به صندوق ورودی خود.

معافیت های مالیاتی مرکز داده

ایالت لوئیزیانا ایالات متحده جدید معرفی کرده است قانون گذاری ارائه معافیت های مالیاتی برای اپراتورها و توسعه دهندگان مرکز داده.

فرماندار جف لندری امضا کرد لایحه خانه 827 (PDF) هفته گذشته. این لایحه تخفیف مالیاتی را برای فروش «تجهیزات خدمات ارتباطی خاص و تجهیزات مرکز داده» در ایالت جنوبی ارائه می‌کند.

این قانون که از اول ژوئیه لازم الاجرا می شود، برای تمامی مراکز داده واقع در لوئیزیانا و تایید شده توسط وزارت توسعه اقتصادی اعمال می شود. تجهیزات مشمول معافیت مالیاتی شامل سرورها، مسیریاب‌ها، کابل‌کشی و سایر سخت‌افزارهای مرکز داده، به همراه نرم‌افزار، کیت برق و خنک‌کننده، و سیستم‌های صرفه‌جویی در مصرف آب است.

این خبر در حالی منتشر می شود که ایالت ها در سراسر ایالات متحده برای تصاحب بخشی از بازار رو به رشد مراکز داده سر و صدا می کنند.

مربوط:پشت فشار مریلند برای تشویق توسعه مرکز داده جدید

مریلند اخیراً قانون جدیدی تصویب کرده استطراحی شده تا نصب ژنراتورهای پشتیبان را برای توسعه دهندگان مراکز داده آسان کند، که به نوبه خود توسعه مراکز داده جدید را در ایالت تشویق می کند.

در ماه می، اعلام شد که توسعه دهندگان مرکز داده در گرجستان به دریافت معافیت های مالیاتی ادامه خواهد داد پس از آن که فرماندار ایالت اقدامی را وتو کرد که به دلیل نگرانی های شبکه برق، این مشوق را به مدت دو سال به حالت تعلیق در می آورد.

سرمایه گذاری ARPA-E

در تلاش برای حمایت از نسل بعدی انرژی نوآوران، ایالات متحده آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته-انرژی (ARPA-E) حدود 11.5 میلیون دلار بودجه برای 23 دانشمند جوان در نظر گرفته است.

دپارتمان جدید است الهام بخشیدن به نسل‌های نوآور جدید برای تأثیرگذاری بر فناوری‌ها در انرژی برنامه (IGNIITE) بر دانشمندان و مهندسان اولیه تمرکز دارد که «ایده‌های مخرب را به فناوری‌های انرژی تأثیرگذار» تبدیل می‌کنند.

هر برگزیده IGNIITE 2024 تقریباً 500000 دلار برای پیشبرد پروژه‌های تحقیقاتی در دانشگاه‌ها، آزمایشگاه‌های ملی و در بخش خصوصی دریافت می‌کند که طیف وسیعی از کاربردهای انرژی را شامل می‌شود، از جمله سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی پیشرفته، فناوری راکتورهای همجوشی، جایگزین‌های بتن کربن منفی، نیرو. الکترونیک برای قابلیت اطمینان شبکه، بازیابی مواد حیاتی، نمک‌زدایی آب با انرژی کارآمد، پلیمریزاسیون پلاستیک و موارد دیگر.

مربوط:راهبردهای مصرف پایدار آب در مراکز داده

دانش مرکز داده از نزدیک پیشرفت ARPA-E را در توسعه رویکردهای تازه به انرژی دنبال کرده است. با برخی از جدیدترین پوشش های ما آشنا شوید:

ESG Drive

که در اخبار پایداری این هفته، نیروی فروش رونمایی کردسه سرمایه گذاری اقلیمی جداگانهبا هدف محدود کردن انتشار کربن آن و ردیابی سریع تغییر آن به سمت انرژی پاک.

پروژه های جدید بر اساس هدف شرکت برای کاهش 50 درصدی انتشار مطلق تا سال 2030 و 90 درصدی تا سال 2040 است.

مایکروسافتدر همین حال، با یک شرکت فناوری کشاورزی برای تجدید کربن شریک شده است. همانطور که در گزارش شده است ESG Dive، غول فناوری خواهد کردخرید 40000 اعتبار کربناز ارائه دهنده فناوری کشاورزی Indigo Ag.

مستقر در ویرجینیا بچتل بر روی یک زمین شکسته استراکتور هسته ای پیشرفته در وایومینگ که از سدیم به جای آب به عنوان خنک کننده استفاده می کند.

گشت و گذار است

و در نهایت، توسعه دهنده پارک موج سواری مستقر در ایالات متحدهماجرادارد مجوز توسعه یک پروژه نیوزلند را دریافت کرد دسترسی امیدوارکننده در تمام طول سال به امواج گرم شده توسط گرمای یک مرکز داده نزدیک.

مربوط:توسعه مرکز داده جدید: ژوئن 2024

رگولاتور این هفته گفت که موافقت برای ادامه توسط هیئت منصوب شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست صادر شده است. علاوه بر تالاب موج‌سواری و مرکز داده‌ای که توسط شرکت تلفنی Spark نیوزلند اداره می‌شود، یک مزرعه خورشیدی برای تامین انرژی سایت وجود خواهد داشت.

Aventuur که در سال 2019 تأسیس شد، قصد دارد توسعه دهد پارک های تفریحی مشابه در سراسر جهان. این شرکت توسط دولت ایالتی استرالیای غربی برای ساخت یک پارک موج‌سواری در پرث انتخاب شد و می‌گوید که دارای حقوق انحصاری برای استقرار فناوری موج‌سازی در آمریکای شمالی و سنگاپور است.

دیگر مطالب عالی در DCK این هفته

موانع پنهان مشاهده پذیری مرکز داده و نحوه غلبه بر آنها. مشاهده پذیری مرکز داده چالش های منحصر به فردی را در مقایسه با محیط های دیگر ایجاد می کند. یاد بگیرید که چگونه از این موانع عبور کنید و عملیات خود را بهبود ببخشید.

راهبردهای مصرف پایدار آب در مراکز داده. راهنمای جامع و رایگان برای بهترین شیوه های فعلی در خنک سازی مرکز داده و پایداری آب.

مسابقه برای Exascale: تاریخچه اخیر سریعترین ابررایانه های جهان. ملت‌ها برای داشتن سریع‌ترین ابررایانه جهان تلاش می‌کنند.

هوش مصنوعی در مقابل ESG – یک معمای فوری تجاری. ایجاد تعادل بین پذیرش هوش مصنوعی و پایداری یک چالش مبرم برای مشاغل است. Eva Sóley Guðbjörnsdóttir توضیح می دهد که چگونه موقعیت مکانی مرکز داده استراتژیک می تواند کمک کند.

آیا نگرانی های کیفیت مانع ساخت مرکز داده می شود؟ متیو کلیمن می نویسد: در میان افزایش تقاضای ساخت مرکز داده، نگرانی های کیفیت مانع پیشرفت و کارایی می شود.


Source link