7 اصل الهام گرفته شده از سامورایی برای بازاریابان
شاید آن جلسه تماشای بیش از حد طولانی سه نفره باشد
اگر هر بازاریاب مدرنی بخواهد از سوراخ خرگوش ACos، CLV و MMR مبتنی بر وفاداری مشتری پایین بیاید، جذابیت جهانی سامورایی های عرفانی ممکن است درس های بی انتها را به ما بدهد. من زمان فوق العاده ای را با تدوین 7 اصل الهام گرفته از سامورایی در زیر گذرانده ام.
این اصول می تواند هر استراتژیست را در غلبه بر چالش های بازاریابی در هنگام پرورش وفاداری بی دریغ مشتری راهنمایی و الهام بخشد.
اما ابتدا به جایزه نگاه کنید:
جام مقدس شرکت های FMCG این است که در لیست خرید هر چه بیشتر مصرف کنندگان قرار بگیرند. ایجاد وفاداری در سطح بعدی در این بخش می تواند کاملاً تلاش باشد. از پیشرفتهای تکنولوژیکی مخرب تا تغییر ترجیحات مصرفکننده، برندهای FMCG باید شبکه پیچیدهای از چالشها را برای حفظ رشد و حفظ مزیت رقابتی دنبال کنند.
خوب و بد: خریداران انتخاب های زیادی دارند. حماسه. همه ما گزینه ها را دوست داریم. با این حال، توسعه وفاداری به یک برند به طور فزاینده ای دشوار می شود. حقیقت زشت: برای برندها سختتر است که در رسانههای اجتماعی از بین بروند. خریداران حواسشان پرت است و به سختی می توان آنها را…