مس و شریک سوئی برای ایجاد دسترسی کامل سازمانی

**LONDON، UK، 26 ژوئن 2024/Chainwire/–**ادغام با Sui شامل پشتیبانی حضانت برای L1 و L2، پشتیبانی از سهامداری داخلی، و اتصال DeFi است.

مس، پیشرو در نگهداری دارایی های دیجیتال، مدیریت وثیقه، و خدمات اصلی، هیجان زده است که آخرین ادغام خود را با Sui، یک بلاک چین لایه 1 با کارایی بالا و پلت فرم قرارداد هوشمند اعلام کند. این مشارکت استراتژیک پشتیبانی زیرساخت نگهبانی قوی را برای صادرکنندگان استیبل کوین و دارایی‌های واقعی (RWA) در Sui مانند Ondo (USDY) ممکن می‌سازد، که پیشرفت قابل‌توجهی را در اتصال مالی سازمانی به فرصت‌های زنجیره‌ای در شبکه Sui نشان می‌دهد.

با حضور مس، اکوسیستم Sui اکنون زیرساخت های بنیادی اضافی لازم را ایجاد کرده است تا بازیگران نهادی را قادر سازد تا از پلتفرم فناوری غیرمتمرکز پیشرو در صنعت Sui استفاده کنند و به نیاز مؤسسات مالی که به دنبال خدمات خزانه کارآمد برای توکن های خود هستند، رسیدگی کند.

گرگ سیورونیس، مدیر عامل بنیاد سوئی، گفت: «این مشارکت استراتژیک، با ادغام ابزار نگهداری در سطح سازمانی مس، نمونه‌ای از بلوغ مداوم اکوسیستم Sui به پلتفرمی است که قادر به پشتیبانی از نیازهای زیرساختی افزایش یافته سازندگان و کاربران سوئی است. «ما واقعاً …

Source link