مسکن ها، ویتامین ها یا دوپامین – استارتاپ شما کدام است و چه استراتژی را باید انتخاب کنید؟

بسیاری از ما افراد فناوری مملو از ایده‌های تجاری هستیم، از راه‌حل‌های محلی گرفته تا مشکلات حلقه‌های نزدیکمان گرفته تا پروژه‌های بلندپروازانه در مقیاس جهانی. اما با یک عدم قطعیت بی نهایت همراه است که ما را از برداشتن اولین قدم باز می دارد. با دانستن اینکه 9 از 10 استارت‌آپ‌ها در نهایت می‌میرند (بیشتر بستگی به پنجره نگاه به گذشته دارد)، ناامید ماندن و هرگز اقدام نکردن بسیار آسان است.

نام من دیمیتری است و تقریباً 10 سال است که در یک موقعیت شرکتی سطح C و به عنوان یکی از بنیانگذاران استارت آپ، محصولات فناوری می‌سازم. من محصولاتی را در EdTech و تجارت الکترونیک و چندین منطقه و کشور، از جمله، اما نه محدود به، روسیه، اوکراین، قزاقستان، برزیل، مکزیک، اسرائیل و ایالات متحده، راه‌اندازی و مقیاس‌بندی کرده‌ام. و من موفق به جمع آوری شکست ها و موفقیت ها در اکثر آنها شده ام.

من دیدگاه خود را در مورد چگونگی ساختار و ارزیابی ایده های خود برای تمرکز بر امیدوار کننده ترین سناریوها به اشتراک می گذارم، امیدوارم شانس بیشتری برای جلوگیری از تکرار اشتباهات من به شما بدهم.

لطفاً در نظر بگیرید که این یک تحقیق علمی نیست و بیشتر موارد برای درک آسان تر ساده شده اند. این با در نظر گرفتن استارت آپ های مدل VC طراحی شده است و در درجه اول بر محصولات B2C تمرکز دارد. بخش اکتساب کمتر برای B2B کاربرد دارد، جایی که نیروی فروش شما اهمیت بیشتری دارد. هر رویکردی کار می کند اگر …

Source link