“مردم بیشتر و بیشتر درگیر Crypto می شوند” – تیم آزمایشگاه های Prometeus

عکس پروفایل نویسنده

@ماه-ادواردادوارد مون

طراح ارشد محصول / سرمایه گذار ارز رمزنگاری شده

بدون هیچ تردیدی ، حرکت قیمت فعلی بیت کوین قدرت درآمد ارز رمزنگاری شده را نشان می دهد ، به ویژه برای سرمایه گذاران که به اندازه کافی هوشمند برای خرید چیزهای عمیق بودند. به یاد بیاورید که بیت کوین همراه با بازار مالی جهانی در اوج وحشت کرونا ویروس در ماه مارس سقوط کرده بود. با این حال ، همانطور که بارها در گذشته کار کرده است ، بیت کوین بدون هیچ زحمتی از این پایین بازگشت و در حال حاضر در مسیر مطابقت با قیمت بالای همیشه خود است. برخلاف اکثریت دارایی های سنتی ، بیت کوین سال بسیار موفقی را تجربه کرده است ، زیرا داده ها نشان می دهد عملکرد سالانه آن در محدوده 140٪ است.

پس از این روند چشمگیر ، کارشناسان شروع به تجزیه و تحلیل عوامل موثر در بازار رمزنگاری دولت صعودی فعلی کرده اند ، بسیاری از این موارد برجسته سازی مشارکت های نهادی و ترس از دست دادن (FOMO) به عنوان عوامل اصلی هستند.

برخی حتی تا آنجا پیش رفته اند که با کمک شاخص های قیمت به این نتیجه رسیده اند که ما در مراحل اولیه اجرای رمز گاو نر هستیم. اگر این پیش بینی برای حل مشکل پیش بینی شده است ، انتظار می رود قیمت بیت کوین به بالاتر از 20 هزار دلار برسد.

آلت کوین ها نیز مانند بیت کوین موفق شده اند جرقه هایی را در اینجا و آنجا تولید کنند. طبق داده های Coinmarketcap ، Ethereum اخیراً از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور