لینکدین ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای افزایش استخدام و یادگیری معرفی می کند

لینکدین اخیراً محصولات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را با هدف تغییر استخدام و آموزش کارمندان معرفی کرده است.

پلت فرم شبکه حرفه ای به نیازهای مهارتی در حال تکامل در نیروی کار و نقشی که بخش های منابع انسانی در مدیریت این تغییر ایفا می کنند پاسخ می دهد.

لینکدین به یک نظرسنجی اشاره کرد که نشان می دهد 90 درصد از متخصصان منابع انسانی معتقدند نقش آنها در سال گذشته استراتژیک تر شده است.

لینکدین نسخه‌های آزمایشی ابزار استخدام تقویت‌شده با هوش مصنوعی خود Recruiter 2024 را برای کمک به تیم‌های منابع انسانی و یک ویژگی جدید مربیگری هوش مصنوعی برای آموزش لینکدین راه‌اندازی می‌کند.

Recruiter 2024 از هوش مصنوعی برای ساده کردن استخدام استفاده می کند

ابزار جدید Recruiter 2024 لینکدین از هوش مصنوعی و داده های داخلی بیش از 950 میلیون حرفه ای برای ایجاد سریع نامزدهای شغلی فراتر از شرکت های هدف معمولی استفاده می کند.

این به استخدام‌کنندگان اجازه می‌دهد به جای صرف ساعت‌ها برای جستجوی دستی نامزدها، نامزدهای ایده‌آل را به زبان طبیعی توصیف کنند.

سپس هوش مصنوعی می‌تواند مکان‌ها، مهارت‌ها و گزینه‌های کار از راه دور را برای گسترش استعدادها پیشنهاد دهد.

Recruiter 2024 از اتکای صرف به شرکت های با نام تجاری فاصله می گیرد. در عوض، از بینش‌هایی استفاده می‌کند که نامزدهای شغل ارائه می‌کنند، مانند باز بودن آنها برای کار و علاقه به شرکت‌ها بر اساس ارزش‌هایشان.

علاوه بر این، لینکدین ادغام هایی به نام CRM Connect را اعلام کرد که Recruiter را با سیستم های مدیریت روابط نامزد موجود مرتبط می کند.

کوچینگ هوش مصنوعی به آموزش لینکدین می آید

لینکدین پیشرفتی را در پلتفرم یادگیری لینکدین اعلام کرد که شامل مربیگری مبتنی بر هوش مصنوعی از طریق رابط چت بات است.

ابزار مربیگری مبتنی بر هوش مصنوعی، توصیه‌های مناسبی را بر اساس عناوین شغلی، اهداف شغلی و مهارت‌های خاص ارائه می‌دهد.

این ویژگی برای مهارت‌های رهبری و مدیریت آزمایش می‌شود و برنامه‌هایی برای گسترش آن به حوزه‌های دیگر وجود دارد.

با نگاه به آینده

Recruiter 2024 و مربیگری مبتنی بر هوش مصنوعی در LinkedIn Learning به صورت آزمایشی با تعدادی از مشتریان منتخب اجرا می‌شود و برنامه‌هایی برای گسترش دسترسی به همه مشتریان Recruiter و Learning Hub در طول سال دارد.

این به‌روزرسانی‌ها آغازی است برای تلاش LinkedIn برای استفاده از هوش مصنوعی برای پشتیبانی از منابع انسانی و متخصصان یادگیری و توسعه.


تصویر ویژه: metamorworks/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور