شرکت مستقر در کلرادو زمینی را برای مرکز داده در یوتا خریداری کرد | دانش مرکز داده

(KSL.com) – Eagle Mountain، یوتا، به زودی خانه یک مرکز داده دیگر خواهد بود، زیرا Tract مستقر در دنور – توسعه دهنده پارک های مرکز داده برنامه ریزی شده اصلی – هفته گذشته اعلام کرد که خرید بیش از 668 هکتار را تکمیل کرده است. زمین در غرب دریاچه یوتا.

جدیدترین مرکز به مرکز فناوری در حال رشد کوه عقاب، همراه با شرکت مادر فیس بوک متا، که در حال توسعه دو میلیون فوت مربع محوطه خود است و گوگل که همچنین یک قطعه 300 هکتاری را خریداری کرده است، خواهد پیوست. در کوه عقاب

تام وستمورلند، شهردار Eagle Mountain در بیانیه‌ای گفت: «ما مراکز داده را زود به‌عنوان راهی برای استخدام ساکنان، پرداخت هزینه زیرساخت‌های شهر در حال رشد و ایجاد مشارکت برای تقویت این جامعه نزدیک شناسایی کردیم. فراتر از تأثیرات مالی، همسایگان فناوری جدید ما افزوده‌های بسیار خوبی به جامعه ما بوده‌اند و ما مشتاقانه منتظر همکاری با شرکای مانند Tract برای توسعه پردیس‌های جدید و گسترش ظهور خود به‌عنوان یک مرکز فناوری و در عین حال حفظ جذابیت شهر کوچک خود هستیم.»

زمین خریداری شده توسط تراکت در منطقه همپوشانی نوآوری فناوری منطقه ای شهر قرار دارد که امکان استفاده مستقیم برای مراکز داده، سایت های ساخت پیشرفته، تحقیق و توسعه را فراهم می کند که توسط فرآیندهای بررسی اداری سریع برای طرح ها و مجوزهای سایت پشتیبانی می شود.

علاوه بر این، یک انتشار از این شرکت گفت که تراکت با شرکت Rocky Mountain Power برای تحویل بیش از 400 مگاوات از طریق زیرساخت‌های انتقال جدید به این منطقه تا سال 2028 همکاری می‌کند.

گراهام ویلیامز، مدیر ارشد سرمایه گذاری تراکت، در این بیانیه گفت: «مراکز داده به مهاجرت به مراکز دانشگاهی ادامه می دهند و بلوک های ساختمانی برای زمین و نیرو برای همگام شدن با تقاضای اساسی بزرگتر می شوند. Eagle Mountain با توجه به معافیت مالیاتی فروش مرکز داده یوتا و نرخ‌های پایین برق، خود را از طریق برنامه‌ریزی مدبرانه و داشتن زمین مجاور کافی برای رفع نیازهای دانشگاه در آینده متمایز کرده است. توسعه مرکز داده.”

اسکات کاتبرتسون، رئیس و مدیر عامل شرکت توسعه اقتصادی یوتا، گفت که از تعهد تراکت برای به حداقل رساندن مصرف آب و درگیر شدن در رویکردهای نوآورانه برای تامین انرژی پردیس‌هایشان قدردانی می‌کند.

طبق گزارش Water Footprint Calculator، در حالی که کل مصرف آب مراکز داده فردی به طور کلی به خوبی شناخته شده نیست، مراکز داده گوگل در سال 2021 از 3.3 میلیارد گالن آب تنها در ایالات متحده و تقریباً یک میلیارد گالن دیگر در سطح جهان استفاده کردند.

کاتبرتسون گفت: “گسترش مرکز داده مبتنی بر منابع می تواند به تضمین رونق اقتصادی ایالت یوتا، امروز و آینده کمک کند.”

این مقاله در ابتدا در KSL.com ظاهر شد

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور